• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Glimlachend kijk ik hem aan wanneer hij ons omdraait, en ik sluit mijn ogen weer wanneer hij zacht op mijn lip bijt. Ergens ver weg hoor ik het geluid van de film nog. Ik kus hem zacht en kijk hem aan.
    "We gaan te snel, he?" zeg ik zacht en voorzichtig.
    Ik ben gek van die jongen, maar ik wil dat alles speciaal is. Hij is de eerste jongen waarop ik echt verliefd ben geworden, en hij is niet zomaar een jongen. Hij is Arion.
    Ik leg mijn hand in zijn hals en kijk hem afwachtend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ik laat het je weten," antwoordt ze met een grijns.
    Lachend kijk ik haar na als ze de aula uit huppelt. Ik laat mijn hoofd op mijn handen steunen en sluit mijn ogen. Voor het eerst in vierentwintig uur ben ik weer alleen. De stilte suist door mijn hoofd. Langzaam haal ik adem. De beelden van Donna en Pablo schieten door mijn hoofd. Het lijkt wel een film, hoe snel alles gebeurde. In twee maanden kan je wereld zo veranderen. Ik voel wat nattigs over mijn wang. Snel veeg ik de traan weg. Ik sluit mijn ogen weer. Op mijn netvlies zie ik Charlotte, lachen, huilen, dansen, zingen, genieten. Er vormt zich een klein lachje op mijn gezicht. Zachtjes begin ik te zingen . De woorden stromen makkelijk uit mijn mond. Wat houd ik van dit nummer. Langzaam hijs ik mezelf omhoog uit de stoel en loop ik naar buiten. Op het gras zie ik Charlotte zitten. Ik lach naar haar en veeg de laatste traan van mijn gezicht.
    "Hallo schoonheid," zeg ik grinnikend. "Ik hoorde dat je me zocht."
    Ik neem naast haar plaats en druk ik kusje op haar haren.

    Donna

    "Na u."
    Lachend loop ik naar binnen.
    "Dank u meneer," grinnik ik.
    Ik laat mijn ogen weer over hem heen glijden. Damn. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dank u meneer."
    Ik volg haar lachend naar binnen en ga in de rij staan.
    "Waar heb je zin in? Ik trakteer."
    Ik kijk even wat er allemaal is, en kijk dan weer naar haar. Ze is echt wel knap. Ik bijt even op mijn lip en kijk betrapt weg wanneer ze naar me kijkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik lach als Jeremy betrapt wegkijkt.
    "Jij trakteerd?" vraag ik met een lachje. "Ik vroeg je mee dus ik trakteer, schat. Ik wil een espresso."
    Ik begin al te watertanden bij het idee dat ik straks een espresso drink. Vragend kijk ik hem aan.
    "Wat wil je?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jij trakteert? Ik vroeg je mee dus ik trakteer, schat. Ik wil een espresso."
    Ik wapper met mijn hand. Eigenwijs ga ik aan de toonbank staan en ik bestel een espresso en een Irish Coffee. Ik haal mijn portefeuille boven, voor ze nog maar iets kan zeggen.
    "Een echte heer laat een dame nooit betalen," zeg ik wijs. Ik geef haar lachend haar espresso.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Eigenwijs besteld Jeremy ons drinken en betaald.
    "Een echte heer laat een dame nooit betalen."
    Hij geeft me mijn espresso.
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Dank u meneer," zeg ik weer terwijl ik ga zitten. De espresso zet ik voor me neer en ik kijk hem aan.
    "Vertel iets over je zelf," zeg ik met een lachje terwijl ik met mijn nagels op de tafel tik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dank u meneer."
    Ik ga lachend over haar zitten en neem een slok van mijn koffie.
    "Vertel iets over jezelf."
    Ik grinnik even en leg mijn hand op de hare.
    "Ik wil niets zeggen, maar je valt in herhaling," fluister ik knipogend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij legt zijn hand op de mijne.
    "Ik wil niets zeggen, maar je valt in herhaling," fluistert hij knipogend.
    Ik trek mijn hand snel weg en kleur een beetje roze.
    "Weet ik," zeg ik zachtjes terwijl ik met de ring om mijn vinger speel. Ooit kreeg ik deze van Michael. Nu is het een teken voor iets wat er niet meer is maar ik draag hem nog steeds. Als herinnering. Ik schenk Jeremy een glimlach terwijl ik de ring rondjes laat draaien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Weet ik."
    Ik grinnik even wanneer ik merk dat ze rood wordt en haar hand terugtrekt.
    "Waarom vroeg je het dan?" vraag ik glimlachend.
    Ik zie dat ze nerveus met een ringetje speelt.
    "Toch niet verloofd, mag ik hopen?" vraag ik grijnzend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Waarom vroeg je het dan? Toch niet verloofd, mag ik hopen?"
    "Uitgehuwelijkt," lach ik even terwijl ik de ring loslaat. "Nee, van een vriend gekregen." Maak ik er maar van. Ik zet de espresso aan mijn lippen en laat het vocht naar binnen glijden. Inderdaad, deze is geweldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Uitgehuwelijkt."
    Ik grinnik even.
    "Nee, van een vriend gekregen."
    Geinteresseerd kijk ik haar aan.
    "Een vriend? Of DE vriend?"
    Ik glimlach even en drink nog wat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Een vriend? of DE vriend?"
    Twijfelend kijk ik hem aan.
    "Een vriend," zeg ik zachtjes terwijl ik mijn hand onder tafel verstop. Ik glimlach en zet de espresso weer aan mijn mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Kan iemand iets met Lilly, ik verveel me namelijk en ik heb zin om te rpgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Een vriend."
    Ik kijk haar even aan en zet mijn beker weer neer. Mijn blik is een beetje bezorgd.
    "Gaat het wel?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Gaat het wel?" vraagt hij zacht.
    "Ja, prima," zeg ik zachtjes.
    Zijn blik is bezorgd. Ik grinnik even.
    "Je hoeft niet bezorgd te zijn."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."