• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    [Mijn topics. Je plaatje doet het trouwens niet meer ^^]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley
    'Ow, dus er is een jongen in het spel hé. Misschien ziet hij je wel zitten. Oke, flauwe grap,' zegt Danny. Ik lach eventjes en schud dan mijn hoofd waarna ik Danny weer aankijk, 'hij kan zo'n beetje ieder meisje krijgen dus hij zal toch nooit voor mij kiezen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Hij kan zo'n beetje ieder meisje krijgen, dus hij zal toch nooit voor mij kiezen," Zegt ze. "Wie is het dan? Taylor? Jason? Dave?" Vraag ik haar nog steeds aankijkend. Nu ben ik nieuwsgierig ook. "Tristan misschien? of Alex?" Noem ik er nog achteraan op.

    [wat zij Blanda ookalweer?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blande Cleo Febe Maldini

    "Dat kan ik niet, jij hebt het gemaakt," zegt hij en hij kijkt mij aan. Zijn gezicht is heel dicht bij de mijne. Ik voel zijn warme adem over mijn gezicht.
    "Nee, samen," fluister ik zachtjes. Met mijn hand heb ik nog steeds de zijne vast.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley
    'Wie is het dan? Taylor? Jason? Dave? Tristan misschien? of Alex?' vraagt hij nieuwsgierig terwijl hij me aanblijft kijken. Ik speel een beetje nerveus met mijn handen en schud mijn hoofd, 'geen van allen,' mompel ik. Er blijft nu niet echt iets te raden over.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Geen van allen" Mompelt ze. "Is het iemand die ik niet ken?" Vraag ik dan. "Als je het niet wilt vertellen is het ook goed hoor" Zeg ik, terwijl mijn mondhoeken omhoog krullen.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Nee, samen," fluistert ze zachtjes, terwijl haar hand nog steeds op de mijne rust. "Samen dan," Zeg ik en glimlach even,


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga even sporten. Ben over anderhalf uur weer terug, hoop ik.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Samen dan," glimlacht hij.
    Ik draai mijn hoofd weer richting het blad en schets met zijn hand in de mijne. Zachtjes maken we lijntjes, verdikken we de schaduwen en geven we het vorm. Alles gaat rustig en langzaam. Op zijn tijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley
    'Is het iemand die ik niet ken? Als je het niet wilt vertellen is het ook goed hoor,' zegt hij terwijl zijn mondhoeken een beetje omhoog krullen. 'Je kent hem,' zucht ik, 'heel goed zelfs, nouja soort van dan,' vervolg ik terwijl ik even in Danny's ogen kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Je kent hem, heel goed zelfs, nouja soort van dan" Zegt ze, terwijl ze even in mijn ogen kijk. Naar deze informatie geluisterd te hebben, zou ik bijna denken dat ik het zou zijn, maar dat is toch onmogelijk? Ik bedoel, ik kan heus niet elk meisje krijgen hoor. "Je bedoelt toch niet," Mompel ik, "Mij?" Zeg ik dan nogal verbaasd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'Je bedoelt toch niet mij?' vraagt hij verbaasd. Ik kijk hem even aan en knik waarna ik snel mijn ogen neersla. Nerveus speel ik weer met mijn vingers en mijn wangen worden warm. 'Ik zei toch dat het iemand is die me toch niet zou zien staan,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    Wanneer ze knikt, voel ik dat mijn glimlach langzaam van mijn gezicht afglijd. "Ik zei toch dat het iemand is die me toch niet zou zien staan," Mompelt ze. "Hay, ik heb nooit gezegd dat ik je níet leuk vond, maar ik," Ik zucht even, hoe ga ik haar nou weer vertellen dat ik waarschijnlijk gevoelens heb voor twee mensen. "Ik heb niet alleen gevoelens voor jou.." Mompel ik er dan achteraan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'Hay, ik heb nooit gezegd dat ik je níet leuk vond, maar ik,' Danny zucht even, 'Ik heb niet alleen gevoelens voor jou..' mompelt hij erachteraan. Ik bijt even op mijn lip en voel tranen in mijn ogen prikken. Dat heb ik weer, vindt iemand me een keer leuk vindt hij tegelijkertijd iemand anders leuk. 'Laat maar,' mompel ik, 'ik ehm moet maar eens gaan,' vervolg ik nog steeds mompelend waarna ik van het startblok afspring. Snel loop ik weg terwijl ik wat tranen weg veeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Laat maar" Mompelt ze, "Ik ehm, moet maar eens gaan: Vervolgt ze er nog steeds mompelend achteraan, waarna ze van het startblok afspringt. "Sorry, Hayley" Zeg ik nu en blijf zitten. Een zucht verlaat mijn mond en ik kijk even om me heen. Ik ben echt dom.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Als ik een eindje bij het zwembad vandaan ben kalmeer ik een beetje. Een impulsief idee komt in mijn gedachten. Ik heb toch niks te verliezen. Ik draai me om en loop weer richting het zwembad. Als ik Danny zie zitten loop ik naar hem toe en druk mijn lippen op de zijne. Wie niet waagt wie niet wint


    To the stars who listen — and the dreams that are answered