• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Jason.
    "Sorry Jason, ik dacht er niet echt bijna voordat ik het zei," Ik haal onverschillig mijn schouders op. "Geeft niiet," Mompel ik. Het boeit me wel veel, maar dat laat ik niet merken. Het is over, het is uit. Klaar.

    Dave.
    "Gelukkig dan maar dat je hier wel goede vrienden hebt," Zegt ze zachtjes, en ik knik. "Je kunt mij ook altijd alles vertellen," Zachtjes voel ik haar lippen op mijn wang. Het liefste wil ik alles vertellen, maar ik hou het voor me. Ik wil haar niet verliezen aan mijn eigen stomme gedrag.

    Chrissie

    Hij knikt en blijft stil. Ik zucht even, de film volg ik al lang niet meer.
    Plots voel ik mijn maag knorren. Ik grinnik even.
    Ik kruip een beetje van Dave's schoot af en reik naar het dienblad met het ontbijt waarmee Dave naar boven gekomen was. Ik kruip terug op zijn schoot en zet het dienblad voor me. Er liggen twee croissantjes op waarvan ik er eentje neem.
    "Wil je er ook één?" vraag ik aan Dave voor ik in de mijne bijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jasmine Lana Price.

    Tyler pakte hem weer terug en stapte snel in een achtbaan die meteen begon. Ik gaf hem even een dodelijke blik, waarna ik achter Valerie aan, weer terug naar het snoepkraampje liep. "Boe," Zeg ik, terwijl ik in Valerie haar zij prik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.
    Ik hoor een geluidje dat lijkt op een knorrende maag. Chrissie's maag. Ze reikt naar het dienblad en pakt een croissantje. "Wil je er ook één?" Vraag ze ik kijk naar het dienblad. "Lekker, alsjeblieft," Zeg ik en leun iets naar achter zodat ze beter bij het dienblad kan.

    Ivy
    'Daar hou ik je aan,' glimlacht hij. Dan klinkt het signaal dat de attractie begint. 'Ik verheug me nu al op de suikerspin,' zeg ik met een grijns.

    Hayley
    'Geeft niet,' mompelt Jason. 'Het geeft wel,' mompel ik terug waarna ik weer naar de lucht kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Lekker, alsjblieft," zegt Dave.
    Ik grinnik.
    "Goh, Dave. Zo beleefd," grijns ik. Ondertussen neem ik de tweede croissant van het dienblad en hou hem voor Dave's mond.
    "Doe eens open," zeg ik met een zangerig stemmetje. Lachend kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Damon

    "Ik verheug me nu al op de suikerspin," grijnst Ivy.
    Ik kijk haar gespeeld verbaasd aan.
    "Hoe wist jij dat ik je een stukje van mijn suikerspin wilde geven?" vraag ik zo serieus mogelijk. Er komt een schuin lachje op mijn lippen.
    Plots vertrekt de rit met volle vaart.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    Ik schrok en keek achterom
    "Oh heey" grijnsde ik
    "Wil je ook wat hebben?" vroeg ik en pakte een lolly


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason.
    "Het geeft wel," Ik kijk haar aan. "Kan jij in mij kijken? Kan jij mijn gevoelens voelen?" Vraag ik, terwijl mijn gezicht op ernstig staat. Waarom? Waarom ben ik zo ongelofelijk stom!

    [Ik moet gaan, ben er na 6u weer]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Goh, Dave. Zo beleefd," Grijnst ze en ik moet er om lachen. Het ongemakkelijk gesprek van net ben ik al weer redelijk vergeten. Ondetussen heeft Chrissie een crosant in haar handen. "Doe eens open," Zegt ze zangerig. "Hé, ik ben geen kleuter," Grinnik ik, maar open toch mijn mond.

    Ivy
    'Hoe wist jij dat ik je een stukje van mijn suikerspin wilde geven?' vraagt hij serieus waarna een schuin lachje op zijn gezicht verschijnt. Ik wil antwoord geven maar dan vertrekken we al. Zonder dat ik het door heb pak ik Damon's hand vast en knijp er hard in.

    Hayley
    'Kan jij in mij kijken? Kan jij mijn gevoelens voelen?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd, 'nee dat kan ik niet. Maar ik denk dat ik je wel begrijp,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gancanagh schreef:
    [Ik moet gaan, ben er na 6u weer]


    [Tot zes uur dan, doeii !]

    Jasmine Lana Price.

    "Oh heey," Grijnsde ze, wanneer ze even achterom kijkt. "Wil je ook wat hebben?" Vraagt ze, terwijl ze een lolly pakt. "Dat hoef je toch niet te vragen?" Zeg ik en knik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.
    "Nee, dat kan ik niet. Maar ik denk dat ik je wel begrijp," Ik schud mijn hoofd en wil het niet toegeven. "Misschien heb je gelijk," Mompel ik zachtjes.

    Er moet een nieuw topic komen. ^^
    Laatste post!



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:01 ]