• Hooi! De meeting op 4 februari was niet echt een succes vanwege de sneeuw en daardoor de treinuitval.
    Nieuwe poging dus bij deze!

    Waar; Utrecht Centraal
    Afspreekpunt; Bij de burgerking. bij perron 19B
    Wat; Lopen, shoppen, eten. Ideetjes welkom.
    Wanneer; 16 juni tussen 12:45 en 13:15 uur

    Wie wil en kan;
    1. Krull - Krull - Houten
    2. Thijs - Saruman - Tiel
    3. Samantha - Zerefu - Almelo
    4. Sebastian - Treebeard - Rotterdam
    5. Louisa - Louisaaa - IJsselstein
    6. Eveline - Hobbiton - Zupthen
    7. Kirsten - Jonsu - Eindhoven



    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 18:05 ]

    Net de usernames geupdated.. wajoo bijna iedereen heeft weer een andere username x'D

    Tchaikowski schreef:
    Ik denk dat het maar beter is als je mij van de lijst afhaalt...
    Ik heb die volgende week namelijk toetsweek en ik sta niet zo geweldig voor school...

    Misschien beter ja [: Wel jammer!

    Ik kan wss wel want ik ben al 13 juni klaar met mijn lessen ^^ Ik kijk zo wel wat er dan nog moet komen (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Krull schreef:
    Net de usernames geupdated.. wajoo bijna iedereen heeft weer een andere username x'D

    (...)
    Misschien beter ja [: Wel jammer!

    Tja, misschien een andere keer ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sherlockshit schreef:
    Ik kan wss wel want ik ben al 13 juni klaar met mijn lessen ^^ Ik kijk zo wel wat er dan nog moet komen (:

    En dan heb je geen toetsweek daarna?

    ow yeah shit;( Van de 14e tot de 19e.. Ik zou dan wss niet mogen nee:S
    Excuse me while i'm crying alone in the corner of this room (cat)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sorry mensen, ik had me niet zo gerealiseerd dat dat voor vele de week voor de toetsweek is. Ik doe zelf examens en dit was het eerste weekend dat Cynthia en ik beide konden na mijn examens, dus had ik die datum genomen..
    En om nu weer de datum te veranderen voor de zoveelste keer..

    Krull schreef:
    Sorry mensen, ik had me niet zo gerealiseerd dat dat voor vele de week voor de toetsweek is. Ik doe zelf examens en dit was het eerste weekend dat Cynthia en ik beide konden na mijn examens, dus had ik die datum genomen..
    En om nu weer de datum te veranderen voor de zoveelste keer..


    Ogh nee joh maakt echt niet uit joh! Laat die datum maar staan toch? Er komen toch al 11 mensjes zeker (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Kan het echt niet op een andere datum? (no_chears)

    Voor mij valt het ook voor de toetsweken, maar ik kan er wel om heen plannen. Dus ik kan gewoon komen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Misschien kan ik in de bus leren ofzo. Dan kan ik ook gewoon komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb en de week ervoor toetsen en de week erna... Damn. D:
    Ik moet of een rooster hebben die me die vrijdag ervoor of de maandag erna een dagje vrij gunt, of heeeeel goed plannen... anders gaat 't niet lukken. Jammer.

    Ik was Draki
    Ik heb nu mijn voorlopige toetsrooster gezien en ik heb maandag nog Levensbeschouwing en godsdienst en Beeldende vorming, dus dat is dan nog wel te doen, maar ik moet ff kijken of ik op moet passen, mijn ma is dan namelijk p vakantie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De kans dat ik nu nog kom is heel erg klein. Sorry. ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga effe kijken of ik met iemand van m'n werk kan ruilen voor een dagje vrij 16 juni :)


    Life is hard and then we die

    Ik was Draki
    Ik kan komen, maar ik moet even kijken of het gaat want mijn moeder komt dan net terug van vakantie enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one