• Hooi! De meeting op 4 februari was niet echt een succes vanwege de sneeuw en daardoor de treinuitval.
    Nieuwe poging dus bij deze!

    Waar; Utrecht Centraal
    Afspreekpunt; Bij de burgerking. bij perron 19B
    Wat; Lopen, shoppen, eten. Ideetjes welkom.
    Wanneer; 16 juni tussen 12:45 en 13:15 uur

    Wie wil en kan;
    1. Krull - Krull - Houten
    2. Thijs - Saruman - Tiel
    3. Samantha - Zerefu - Almelo
    4. Sebastian - Treebeard - Rotterdam
    5. Louisa - Louisaaa - IJsselstein
    6. Eveline - Hobbiton - Zupthen
    7. Kirsten - Jonsu - Eindhoven



    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 18:05 ]

    Saruman schreef:
    Nog maar vijf dagen =D

    Hallo Saruman! (doeg)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kom niet meer, hopelijk komt er nog een volgende meeting in augustus ofzo, moet as zaterdag ook werken, sorry,
    Xoxo

    ik was Savant en kom nog steeds, kheb er zin in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb mijn nummer van de week gestuurd, maar ik zou ook graag de nummers van mensen willen voor het geval ik verdwaal ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja je krijgt mijn nummer nog ^^

    Helaas kan ik niet, anders was ik ook wel even gekomen. Maar, veel plezier alvast (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja. Ik kom niet. Ik ben al een hele week lang ziek en met mijn proefwerkweek erbij lijkt het me niet slim.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ja. Ik kom niet. Ik ben al een hele week lang ziek en met mijn proefwerkweek erbij lijkt het me niet slim.
    beterschap!

    Hoe laat spreken we af?
    Dan weet ik hoe vroeg ik op moet staan om de trein te halen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kom niet meer.. Sorry, volgende week is mijn laatste toetsweek en ik heb het heel druk ;c


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga het ook niet meer redden, sorry. Maar ik heb het gewoon te druk met school. Ik ben aan het afronden, dus moet nog een heleboel doen. Heel jammer, had het leuk gevonden om te komen ):


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ga 't ook niet redden met school. Jammer dat het precies nu is, nu iedereen zo druk is.

    Pod schreef:
    Hoe laat spreken we af?
    Dan weet ik hoe vroeg ik op moet staan om de trein te halen

    om 1 uur [: OF iets ervoor of erna, haha.

    Krull schreef:
    (...)
    om 1 uur [: OF iets ervoor of erna, haha.

    Oke, dan weet ik welke trein ik moet pakken, dan kom ik rond kwart over 1 aan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    En het worden er steeds minder..