• Hooi! De meeting op 4 februari was niet echt een succes vanwege de sneeuw en daardoor de treinuitval.
    Nieuwe poging dus bij deze!

    Waar; Utrecht Centraal
    Afspreekpunt; Bij de burgerking. bij perron 19B
    Wat; Lopen, shoppen, eten. Ideetjes welkom.
    Wanneer; 16 juni tussen 12:45 en 13:15 uur

    Wie wil en kan;
    1. Krull - Krull - Houten
    2. Thijs - Saruman - Tiel
    3. Samantha - Zerefu - Almelo
    4. Sebastian - Treebeard - Rotterdam
    5. Louisa - Louisaaa - IJsselstein
    6. Eveline - Hobbiton - Zupthen
    7. Kirsten - Jonsu - Eindhoven



    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 18:05 ]

    Kunnen de mensen die sowieso komen en die hun nummer nog niet aan mij hebben gegeven, deze even naar mij pben?

    Ik kom zeker!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    Ik kom zeker!


    Yay! =D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik reis via Rotterdam, voor eventueel samen reizen
    Ik ga eerst naar Rotterdam en daar stap ik over


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sorry, maar ik hou mezelf even onder voorbehoud beschikbaar. Heb het mega druk met stage en school op dit moment, dus ik weet niet of ik het ga redden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het is al over minder dan 2 weken! Iemand nog nieuws van wel of niet kunnen?

    En aub je nummer doorgeven aan mij.

    En er is een kleine kans dat ik een herkansing heb voor mijn examens (kan altijd natuurlijk), dan zal ik er zelf niet bij zijn, want de meeting is precies tussen de uitslag en de herexamens, maar ik reken er op dat het ook goed gaat en leuk word zonder mij [: Maar die kans is niet zo groot ;)

    Polyphonic >> Astronomic


    There's power in the words you whisper.

    Savant goes Pod


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nouja, uhm zet mij maar er op,ik ben dat weekend vrij.


    Some angels have no wings.

    Ik kan vanaf m'n werk komen maar dan ben ik laat. Heel erg laat. :(


    Life is hard and then we die

    Ja... Ik weet het dus nog steeds niet zeker. Ik kan het denk ik Donderdag avond pas laten weten aangezien ik dus met mijn geld zit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    PUKKELxDING schreef:
    Ik kan vanaf m'n werk komen maar dan ben ik laat. Heel erg laat. :(
    en we weten ook niet precies tot hoe laat de meeting duurt.. Wel jammer :( maar begrijpelijk, als je er voor kiest niet te komen (:

    Hey,

    Ik ga het niet redden om naar de meeting te komen.
    Ik had vrij gevraagd, maar schijnbaar is een collega dan op vakantie en een ander heeft ontslag genomen waardoor ik wel móét werken. (no_chears)

    sorry mensen!

    Nog maar vijf dagen =D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Hel schreef:
    Hey,

    Ik ga het niet redden om naar de meeting te komen.
    Ik had vrij gevraagd, maar schijnbaar is een collega dan op vakantie en een ander heeft ontslag genomen waardoor ik wel móét werken. (no_chears)

    sorry mensen!

    Pff :(