• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

    Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    El Diablo.

    Katelynn Williams
    Precies als ik me bedenk dat hier blijven staan ook geen zin heeft en ik verder wil lopen, verspreidt iemand de weg. Asociaal zeg! Ik wil de persoon aankijken en merk dat ik mijn nek er nog echt voor moet buigen ook. Ik kijk precies tegen de zon in, waardoor de jongen meer een schaduw is. De vorm van deze schaduw bevalt me echter wel.
    'Je liet wat vallen,' zegt hij en in zijn hand toont hij een sleutel, mijn huissleutel. Apart, dat heb ik in al mijn schooljaren nog niet meegemaakt. Ik pak de sleutel vluchtig uit zijn hand en wil hem bedanken, totdat hij verder praat en zegt dat ik voorzichtiger moet zijn. Wel ja, wie denkt hij wel niet dat hij is? Ik ben altijd voorzichtig!
    'En bedankt,' mompel ik meer sarcastisch. 'Stap nu maar aan de kant, want ik heb geen zin om te laat te komen. Dat kom jij trouwens ook als je hier blijft staan.' Als hij überhaupt bij mij op school zit, ik heb hem hier nooit eerder gezien.


    everything, in time

    Destiny

    Ik zuchtte, 'Wees voorzichtig,' riep ik haar nog na maar ze was al weg. 'Ik ga ook even naar buiten,' zei ik toen. Ik hoefde niet meer met iemand op straat te lopen. Ik had altijd wel een wapen in mijn tas en in de binnenkant van mijn jaszak. Ik liep over straat en liet mijn ijsblauwe ogen langs de mensen vallen. Stuk voor stuk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    'Stap in,' lacht hij. Na nog even twijfelen loop ik naar hem toe en als ik vlak voor hem sta blijf ik staan, 'met plezier,' zeg ik met een kleine lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dakota Jennifer Noise
    Ik zag toen dat Esti instapte bij een vreemde dude...Nee!
    "Hey, Esti!" riep ik snel en zorgde dat ik opviel, door uit de boom te vallen.

    Dianna Milena Lockhart
    Ik keek snel naar het meisje, ik kon de jongen neerschieten, maar dan word ik opgepakt. Ik klom uit de boom en liep snel naar een of andere kledingzaak die me geen bal interesseerde.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:31 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Tyler, you did it again! dacht ik bij mezelf, en lachte. Ik stapte ook in, en deed de 'airco' aan. Het was eigenlijk gewoon een ding dat slaapgas in je gezicht spoot, waarvan je binnen een paar seconden knock-out was. Ik stak mijn hoofd naar buiten zodat ik het niet in kreeg, en ja hoor. Binnen een paar seconden was ze bewusteloos. Damn, i love this car!


    El Diablo.

    [ @Prynne Dianna was toch stiekem verliefd op Tyler? Dan schiet ze hem toch niet neer?]


    El Diablo.

    [de gedachte flitste gewoon op en tja...haat/liefde, daar schrijf ik nu vooral over dankzij...Sam]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    Ik schudde me hoofd, 'Dom meisje. Je bent in verkeerde handen,' riep ik toen zonder het te beseffen. Ik dacht na over mijn domme actie. 'Tyler heeft gladde praatjes maar geloof me binnen een dag zijn die alweer weg,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    Ik hoor iemand nog mijn raam roepen maar ik negeer het. Als we in de auto zitten zet hij de airco aan waarna hij zijn hoofd uit het raam steekt. Ik frons eventjes maar begin dan duizelig te worden. Even later wordt alles zwart.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dianna Milena Lockhart
    Ik zag toen Destiny, ik liep naar haar toe.
    "Onwetend, net als anderen," zei ik zacht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    Ik keek op, Dianna was naast me komen staan. 'Klopt,' zei ik toen terwijl ik weer met mijn hoofd schudde. Ik keek haar aan, 'Heb je trek? Dan gaan we iets eten. Hier midden op de stoep staan heeft niet meer zin,' zei ik toen glimlachend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik bond haar armen snel vast met touw, en keek toen weer naar buiten. Waar 2 van die domme bendeleden zaten. Ik keek naar de jongste, en gaf haar nog een knipoog. Ja, ik hou ervan om te pesten. En zeker als het mensen zijn die verliefd op je zijn. Ik reed met een rotvaart naar het hoerenhuis, en gaf Esti aan 2 vrienden van 2 meter lang. 'Zorg dat ze morgen aan de paal staat.' grom ik naar ze. En ga dan de kamers rond, eens kijken hoeveel geld de hoertjes me hebben opgebracht.


    El Diablo.

    Dianna Milena Lockhart
    "Ik heb wel zin in een hamburger. Ik sterf van de honger," zei ik.
    Staan heeft geen zin, eten nog wel, dus ja we kunnen dat domme wicht toch niet helpen. Tyler knipoogde naar me, ja ik zag het, mijn wangen werden meteen lichtroze en ik glimlach. Nee, hij speelt gewoon spelletjes, maar ik gun mezelf het wel even om verliefd te zijn.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:42 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Ik liep langs de kamers, en als laatste kwam ik bij Melanie. Ik deed de deur open. 'Heb je het geld?' riep ik.


    El Diablo.

    Wolf Nozaof

    Het beviel hem. De sarcastische ondertoon, de onwetendheid en haar pittige opmerkingen. Zijn gedachten werden bevredigd. Hij had het goed. Dit zou het meisje worden. "Ben je altijd zo aggresief tegen mensen die je enkel willen helpen of zijn het de schooldagen die je wat kattig maken?" Greens hij zijn mondhoeken omhoog.
    De zon brandde op de witte shirt die hij droeg. Het deed deugd. De zomer was te lang weggeweest. Zomer betekende niet enkel veel meiden, maar ook veel vangsten en veel geld. Het was een goed seizoen voor de pooiers. De wintermaanden waren niet gunstig. Vele mensen kwamen niet naar buiten omdat het te koud was. Ze bleven liever thuis bij hun gezin om kerstmis te vieren. Walgelijk.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:45 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.