• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:34 ]


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grinnikte en keek naar het papiertje dat hij me gaf, nummer adres vanavond, Ik maakte een propje van het papiertje en zette het op 't dashboard. Ik draaide me weer schuins en leunde met mijn hoofd tegen mijn hoofdleuning [?] aan terwijl ik even naar Tyler keek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    Ik knik en ga nog even verveeld op het bed liggen. Als er 5 minuten voorbij zijn loop ik de kamer uit en ga ik naar beneden. Ik loop naar buiten en als ik een zwarte Mercedes zie staan loop ik er op af en klop op het autoraampje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lorenzo

    Grijnzend draai ik het ram open, 'ik zei toch at het ging werken' lach ik. Ik gooi de deur voor haar open en wacht tot ze binnen is.

    Tyler

    Ik wist dat ze naar me keek, maar om een beetje te plagen deed ik alsof ik het niet doorhad.


    El Diablo.

    Esti
    Hij gooit de deur open en ik stap snel naar binnen waarna ik de deur dicht doe. 'nogmaals bedankt dat je wil helpen,' zeg ik met een glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lorenzo

    'No prob' lach ik, 'welke straat is het?' vroeg ik terwijl ik naar Noord reed.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 1:11 ]


    El Diablo.

    Esti
    'robijnstraat 14,' antwoord ik terwijl ik probeer de pijpen van het broekje ik meer naar beneden te trekken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lorenzo

    Ik trapte snel op gas, en binnen een kwartier waren we voor haar huis. 'Welcome home' grinnikte ik.


    El Diablo.

    Esti
    Een kwartier later staan we al voor mijn huis. 'bedankt voor de lift,' zeg ik tegen hem waarna ik een kusje op zijn wang druk en dan snel de auto uitstap en naar de voordeur loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    Ik gaapte even maar bleef toen toch zo zitten. Mijn hoofd leunend tegen de hoofd leuning en mijn benen opgetrokken, 'Zullen we gewoon even rond rijden in je auto?' vroeg ik toen zacht terwijl mijn blik nog steeds op Tyler was gericht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Waar kan ik met Nathan heen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Uhh,..Nou ja Destiny en Tyler zitten samen in een auto...maar Des is van Devils dus ja dat is 't vooral.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ForeverZaynx schreef:
    [Waar kan ik met Nathan heen?]


    [Naar Esti maybe? Die staat nog (in stripperkleding) voor haar huis a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okidokie. Hij is gewoon noordeling hea]

    Nathan.

    "Zwabber, ik ben thuis!" Roep ik door mijn appartement en zie een kwispelende hond op me af komen stormen. Nadat ik Frans had gehad, Had ik besloten om naar huis te gaan. Ik heb vandaag gewoon even geen zin in school. Ik haal zijn uitlaatriem van een haakje af en klik hem aan zijn halsband vast, waarna ik mijn appartement weer uitloop en met de trap naar beneden ga. "Kom," Zeg ik tegen Zwabber, terwijl ik hem even een aai over zijn bol geef. Nadat Zwabber en ik een tijdje hebben gelopen, zie ik Esti voor haar huis staan. "Hee, Esti!" Zeg ik, waarna Zwabber begint te blaffen. Als ik goed kijk zie ik dat ze andere kleren dan normaal aanheeft. "Heb je nieuwe kleren?" Vraag ik, als ik dichterbij haar ben komen staan. Ik ken haar van school, maar ook niet zo super goed.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Esti
    Ik kijk op als ik iemand mijn naam hoor roepen. Het is Nathan. 'Heb je nieuwe kleren?' Vraagt hij. Ik kijk even naar beneden en merk dat ik verschrikkelijke stripperkleding aan heb. Hoe kon ik dat nou vergeten? 'Ehm nou niet nee. Het is een lang verhaal,' zeg ik terwijl ik buk om Zwabber te aaien.

    [Haha I know :p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan.

    "Ehm nou niet nee. Het is een lang verhaal," Zegt ze, terwijl ze bukt om zwabber te aaien. "Ik heb de tijd," Zeg ik en ga op een bankje voor haar huis zitten. Ik meen het, ik heb echt de tijd. Ik bedoel, ik woon alleen in een appartement met Zwabber, dus niemand die zegt hoelaat je thuis moet zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'