• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:34 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Oké' zei ik, en keek naar de verkoopster. 'Één java chip frappuchino en een cappuchino' zei ik, en wachtte. Toen uiteindelijk de prijs werd genoemd deed ik weer en van mijn trucjes, zodat ik niet hoefde te betalen.


    El Diablo.

    Nathan.

    "Achja," Zegt ze en kijkt op. Voorzichtig geeft ze me een por, waarna ik opkijk en haar gebaar volg richting de onbekende auto. "Negeren" Fluister ik en begin Zwabber te aaien.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Boodschappen doen voorverjaardag :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny

    Ik grinnikte toen ik mijn frappuchino kreeg, 'Thanks,' zei ik toen. Ik nam een slok van mijn koffie en keek hem toen aan. 'Hmm, eigenlijk zijn we best een goed team,' zei ik toen ik erover na dacht, 'We hoeven beide nooit te betalen, nou ja ik alleen als er een één of ander wijf is maar verder nooit, en jij denk ik ook niet,' lachte ik erna.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Klopt' grinnik ik, 'dus, wat wil je doen?' vraag ik dan.


    El Diablo.

    Esti
    'negeren,' fluistert Nathan. Ik kijk hem even aan en zucht. Wat als die auto ook van een of andere pooier is. Ik besluit eerst nog maar niks te doen maar hou mij blik wel op de auto gericht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@ForeverZaynx HAPPY BIRTHDAY!!!!! =3 ]


    El Diablo.

    [ Oh wacht ik let neit op is het die auto van Jason??]

    Destiny

    'Hmm, zeg jij het maar meneer,' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Ik heb geen idee, dat is het probleem' grinnik ik. Ik merk dat het best warm wordt in de auto, ja het is dan ook zomer. Met en knopje schuift het dak weg, en kan ik genieten van de frisse lucht.


    El Diablo.

    Jason

    Als ik de straat in kom kijken zie ik een meisje staan, ik ken haar wel dat was dat meisje van Tyler, ze is snel vrijgekomen maar oke. Ik kijk naar de jongen naast haar. Het huis van mijn vader is misschien twee huizen ernaast. Destiny zou me nu echt vermoorden, maar hoe denk je anders dat wij aan geld komen behalve de drugs enzo dan. Ik loop naar de deur en kijk nog even naar de jongen en het meisje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    Met mijn ogen volg ik de jongen die de auto uitstapt en naar een huis twee huizen verderop loopt. Zodra de jongen naar binnen is verdwenen kom ik overeind en loop naar zijn auto toe waar ik tegen aan leun. Nu nog wachten tot hij weer terug komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ehm, Tyler staat daar ook met zijn auto. Met een open dak..]


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grinnik, 'Hmm, Jason had me nu afgemaakt dat zeker dus ergens waar hij me niet zal vinden?'

    Jason

    Ik pak het geld aan en zonder iets te zeggen loop ik weer naar de auto. Ik frons, dat meisje van daarnet staat nu tegen mijn auto aangeleund.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Nee, noordelingen gedeelte daar was Jason dus ik denk dat ze het over hem hebben]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@xMinaj Tyler en Destiny zijn toch ergens bij de starbucks? ]
    Esti
    De jongen loopt het huis weer uit en fronst als hij mij ziet. 'Als je hier bent om meisjes mee te nemen kan je dat mooi vergeten,' bijt ik hem toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered