• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:34 ]


    El Diablo.

    Jason

    Ik kijk haar verbaasd na, 'En dat kom je mij vertellen waarom?' Ik wacht, 'Kan je nu van mijn auto vandaan gaan heb nog wat beters te doen,' zeg ik dan ongeduldig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [De starbucks is in het noorden en daar zijn ze weggegaan..]


    El Diablo.

    Esti
    Hij kijkt me verbaasd aan. 'En dat kom je mij vertellen waarom? Kan je nu van mijn auto vandaan gaan heb nog wat beters te doen'. 'Omdat,' ik zwijg even. 'okee dat weet ik niet echt. Ik dacht dat je een pooier was,' zeg terwijl ik langzaam bij zijn auto vandaan stap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Oh nou ja, dan zien ze ze zometeen wel, jan tyler op Des reageren q]

    Jason

    Ik rolde met mijn ogen, 'Ga niet zomaar van dingen uit,' zeg ik dan knipoogend. Ik loop richting de auto en kan het niet laten haar even te bekijken ik begin dan te grinniken, dat wij hier ooit ook woonde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    ' Hier dus ' grinnikte ik, terwijl ik voor een aantal huizen stopte. En als een aso de weg blokkeerde.


    El Diablo.

    Esti
    Hij rolt met zijn ogen, 'Ga niet zomaar van dingen uit,' knipoogt hij vervolgens. Als hij richting de auto loopt bekijkt hij me en begint te grinniken. Ik trek een wenkbrauw op, 'wat zit je nu te lachen dan?' Ik kijk even op als er een auto stopt maar richt mijn aandacht dan weer op de jongen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 12:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    Ik keek voor me en schork, 'Fucking hel, dit is Jasons auto,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Fuck, bukken!' zeg ik, en kijk naar de auto.


    El Diablo.

    Jason

    Ik haalde mijn schouders op, 'Blijf een jongen chick,' Ik zag dat ik de weg blokeerde en zag ook wie daar stond, 'Als jij nu niet wil worden ontvoerd ga naar huis,' zei ik snel. Ik keek wie er bij hem in de auto zat. Mijn ogen werden groot van schrik. What the fuck deed Des bij hem!?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Boem. een beetje drama]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny

    Ik bukte maar merkte al dat hij ons had gezien. 'Hij heeft ons al gezien fuck,' Ik keek langs het dashboard en ik zag dat hij onze kant op liep. Dit gaat neit goed komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    'Blijf een jongen chick,' zegt hij waarna hij naar de andere auto kijkt. 'Als jij nu niet wil worden ontvoerd ga naar huis,' zegt hij dan. Ik kijk even richting de auto en zie Tyler nog net bukken. Ik blijf gewoon staan, nu mijn huis binnen huppelen is niet heel erg handig. Dan weet hij gelijk waar ik woon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Hey Jay!' zei ik lachend.


    El Diablo.

    Jason

    Woedend loop ik op hem af, 'Des ga die auto uit nu!' zeg ik dan boos, Ik wend me tot Tyler, 'En wat was jij van plan te doen?!' Zeg ik dan boos. Ik til hem de auto uit en geef hem meteen een klap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Oké, dat had je niet moeten doen' grom ik. Ik spring op hem, en begin in te slaan op zijn gezicht. Waar ik zie dat er al wat bloed vloeit.


    El Diablo.