• Heel leuk, druk crtl+v in en kom erachter wat je voor het laatst hebt gekopieerd! (bloos)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Quamquam sub aquam maledicere temptant.


    The odds are néver in our favor.

    Tag: LOOK YOUR WORST

    I hear voices in my mind and you’re worried that you’re the freak.

    Edward Cullen,


    “All those fairytales are full of shit.”

    Er zit niets onder mijn Ctrl+v, XD!


    May the odds be ever in your favor!

    jaloerser


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    http://www.youtube.com/watch?v=n6P0SitRwy8&feature=endscreen&NR=1


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Straw Dogs (2011)
    110 min - Thriller - 16 September 2011 (USA)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    "Oh, yes," said Luna, "I've been able to see them ever since my first day here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am."

    Nu wel.


    May the odds be ever in your favor!

    Genius schreef:
    Niks eigenlijk :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    Changed The Way You Kiss Me - Example

    kzag ut int muziek topic en ik ging het eens opzoeken, het klonk bekend
    maar twas niet wat ik dacht, hlaas


    "How we survive is what makes us who we are"

    Laat de kunstwerken duidelijk zien in je werkverslag: een kleurenafbeelding. Vertel eerst waarom je deze kunstwerken hebt uitgekozen. Je kan dit zo aanpakken (gebruik dus ook de analyseschema’s als leidraad):
    Dat was voor kunst.. :X


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ~Toverdranken voor gevorderden~
    {Les 3}
    Potum de sapientia.
    --> Waar dient het voor?
    Potum de sapientia (Latijn; “Drank der wijsheid”) wordt gebruikt om inzicht in situaties te krijgen die men niet begrijpt. Potum de sapientia is bedoeld voor de mens die wijze en rechtvaardige beslissingen moet nemen op een essentieel moment. Als diegene het dan even niet meer ziet zitten, zal men om een “aequum decisionem” (Latijn; “rechtvaardige beslissing”) vragen, wat betekent dat de beslisser potum de sapientia moet innemen. Deze drank is overigens ten strengste verboden voor kinderen onder de zes, die zouden kunnen gaan hallucineren. Ook mag deze drank niet gebruikt worden bij proefwerken.
    --> Waar komt het vandaan?
    Officieel komt deze toverdrank uit Mexico, waar de tovenaars van het oeroude Cloelianisvolk het al gebruikten in lastige situaties, zoals het bedenken van oorlogsstrategieën. De Britse ontdekkingsreiziger Yrtor Gryvis nam dit mee naar zijn thuisland en verkocht het daar. Het bleek dat hij de munt was vergeten erin te doen, wat zorgt voor gele pukkels over het gehele lijf. Hij werd ter dood veroordeeld wegens oplichting. Later werd de drank opnieuw populair gemaakt door de broers Tenglin.
    --> Waar moet ik voor oppassen bij het brouwen en innemen van deze drank?
    Deze drank kan uitsluitend ingenomen worden als hij helemaal klaar is en een goudkleurige glans heeft gekregen. Tussentijds proeven is volstrekt uit den boze. Er mag absoluut GEEN vuur bijkomen, aangezien de drank licht ontvlambaar is. Ook moet je oppassen bij het innemen van de drank. Je mag maximaal vijf slokken per uur innemen, waarbij elke slok goed is voor één goede beslissing. Wie meer inneemt dan toegestaan loopt het risico dat hij of zij bloedvergiftiging oploopt.
    --> Wat zijn de ingrediënten?
    • 23 azomeliars (LET OP! Azomeliars lijken erg op flintmetrs, die bijzonder giftig zijn. Zie voor meer informatie pagina 22.)
    • Drie theelepels zoetzout.
    • Dertig bloemblaadjes van de Yeklplant.(LET OP! Alléén de paarse blaadjes gebruiken.)
    • Zes vingerhoedjes maansap.
    • Twaalf muntblaadjes.
    • Eén boon van een mandragora.
    • Een staarthaar van een eenhoorn.
    • Vier donsveren van een uil, symbool van de wijsheid.
    --> Hoe brouw ik de drank?
    Stap 1: Doe de azomeliars en het zoetzout in een hittebestendige kom en doe er wat water bij. Steek een vuur eronder aan en wacht tien minuten. Na die tien minuten ligt er als het goed is een paarskleurige substantie in de kom. Is dit niet het geval, STAAK DAN METEEN DE POGING OM DEZE DRANK TE BROUWEN. Dit zou namelijk ernstige gevolgen hebben als je de drank als hij klaar zou lijken op zou drinken.
    Stap 2: Doe de veren en de staarthaar bij de substantie en roer zeven keer met de klok mee.
    Stap 3: Wacht dertig minuten en stop daarna heel voorzichtig de bloemblaadjes erbij. Zorg dat je geen rook inademt, dit is bijzonder schadelijk voor de luchtwegen. Draag dan ook gelieve een beschermend masker (zie pagina 12, “voorzorgsmaatregelen”).
    Stap 4: Doe het maansap erbij en laat de drank nu een uur langzaam op het vuur pruttelen. Na deze stap is de drank licht ontvlambaar, er mag dan absoluut GEEN vuur meer bij komen.
    Stap 5: Dit is misschien wel de meest essentiële stap; doe de muntblaadjes erbij en wacht tot de drank een gouden glans heeft gekregen. Zeg daarna de spreuk “Vive cum sapientia”.
    Ziet de drank er precies uit als hierboven beschreven (turquoise met een gouden glans)? Dan is de drank klaar voor gebruik.

    --> Waarom heb je voor deze drank gekozen?
    Ik was onorigineel bezig en wilde geen drankje maken wat je met spreuken ook kon maken
    Ik vond dat de wereld een drankje nodig had dat zorgde voor rechtvaardigheid, eerlijkheid en de beslissing met goede gevolgen. Ik moest niks hebben van drankjes die vaardigheden, zoals snelheid en kracht, verbeterden, maar ik was meer van de oprechte kennis, waar men veel meer aan heeft. Dat is de reden dat juist dit drankje in dit boek terecht is gekomen. Ik hoop dat jullie hierdoor wijzer zijn geworden, maar pas wel op; ook hier geldt dat teveel van het goede niet goed meer is, en daarom zou, als het maximum aantal slokken overschreden wordt, de kennis juist verminderen, en zou er door jou geen enkele juiste beslissing genomen kunnen worden. Pas dus alsjeblieft goed op met dit drankje, want vele overmoedige tovenaars die het te hoog in hun bol kregen namen een overdosis, en ik zal je niet vertellen wat daarmee is gebeurd.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    hylke jan zegt:
    7 uren lang tewijl je wild consentreren en dat x4
    Ankje_ eten zegt:
    aha, das kut.. maar ik ga ff appeltje eten..
    Ankje_ eten zegt:
    totzoo! <3


    stukje msn gesprek ;3


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    lego house


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    http://www.youtube.com/watch?v=k9r4F67E2q4


    Inspiration can hit you any time