• heeey iedereen,
    dit topic gaat over je verjaardag:D
    Hier kunnen jullie het cadeau dat je graag zou willen, of het cadeau dat je helemaal te gek vond, droppen...
    Ik wil bevoorbeeld héééél graag dat ik op mijn verjaardag een hele boel CD's krijg.
    Maar Tokio Hotel die je komt wakker maken op je verjaardag is natuurlijk ook wel leuk (A)
    x..

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ik ben pas in juli jarig

    mensen realistische dingen bestaan ook, als ik zou zeggen aan mijn oma: "ik wil tom verpakt in inpakpapier met hartjes, zou die mij een beetje héél raar bekijken, of gwn gans uitlachen
    hou van mijn oma
    wil een:-design boek(om in te ontwerpen duhh)
    -stikmachien(jaja mense ik maak kleding;p )
    -een bazooka om mijn irri broertje omver te schieten
    -mijn eigen laptop
    -een kusje van simon, meer zijn toegestaan
    -en nog zooooveeel mehr, tkomt het alleen niet in me op
    XxInez

    Ben maandje geleden jarig geweest, ik wilde allemaal dingen ven TH maar me vriendinne wilden dat niet kopen XD en me ouders ook niet die schijterds (A)


    BAM!

    ik ben vandaag jarig :D ik had dus cd's gevraagt en dvd's enzo. weet je wat ik kreeg een dreamcatcher en nog wat andere dingen die ik niet gevraagt heb. wil niet ondankbaar klinken maar horen ze op je verjaardag niet juist te geven wat jij vraagt? :8

    een ipod, heel veel cd's en een huis i nengeland, want ik ben dit landje hier goed bue -.-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.