• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 12:04 ]


    El Diablo.

    Destiny

    Ik strijk nog één keer mijn kort zwarte jurkje glad en zet nog één laagje lippenstift. Ik pak mijn tas en ga alvast naar buiten waar ik Tyler in zijn witte ferrari zie zitten. Ik stap bij hem in, 'Hey,' glimlach ik dan.

    Jason

    Ik kijk op mijn horloge '8 uur, waar had je met hem afgesproken? Als ik me eventjes ga omkleden zet ik je af oke?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oh is goed joh]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Hey, je ziet er goed uit' glimlach ik, en rij dan naar Club Star.


    El Diablo.

    Destiny

    'Dankje, jij ziet er ook niet verkeerd uit,' Complimenteer ik hem terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    '8 uur, waar had je met hem afgesproken? Als ik me eventjes ga omkleden zet ik je af oke?' zegt Jason. 'Bij Club Star,' antwoord ik, 'en is goed,' vervolg ik met een glimlach, 'ik moet ook nog even omkleden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    'Is goed ik wacht wel op je, daarna naar mij toe en dan breng ik je naar club star,' Ik denk dan even na. Ze moest het geld geven. 'Hoeveel moest je Tyler eigenlijk geven?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Thanks' grijns ik. Als we even later binnen zijn, pak ik een paar shotjes. 'Net als gister?'.

    [Straks ga ik]


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grijns, 'Hmm, is goed,' Zeg ik wanneer ik het shotje van hem aanneem.

    [ Is goed ik ga zometeen ook een film kijken dus kan ik traag reageren film ging daarnet niet door -_________- moest wachten]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Snel dronk ik het shotje op, en voelde het branden in mijn keel. Na een paar shotjes ging ik dansen met Destiny.

    [Byee, miss reageer ik morgenochtend nog]


    El Diablo.

    [ Is goed, morgen reageer ik traag ben niet thuis dus het wordt op mijn mobiel,]

    Destiny

    Na een paar shotjes voelde ik me al iets lichter worden. Tyler trok me mee de dansvloer op en grijnzend begon ik met hem te dansen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    'Is goed ik wacht wel op je, daarna naar mij toe en dan breng ik je naar club star. Hoeveel moest je Tyler eigenlijk geven?' vraagt Jason. 'Ik heb geen idee,' antwoord ik terwijl we mijn huis weer binnenlopen. 'Maar goed, ik ga me nu even snel omkleden,' zeg ik waarna ik naar boven ren. Hoeveel moet je hebben?sms ik naar Tyler. Terwijl ik wacht op een antwoord trek ik snel een kort jurkje en hakken aan en doe mijn make-up.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    Ik knik en wacht daarna op Esti.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Film gaat beginnen dus ik kan traag reageren ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [maakt niet uit, ik ga toch zo slapen want Esti wacht toch nog op antwoord van Tyler]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ja ik kan ook niet veel met Des q ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.