• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 12:04 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Zachtjes grinnik ik, en open dan mijn mond.


    El Diablo.

    Esti
    'Nee, niet doen,' lacht Jason, 'Altijd gelijk? niet met mij hoor,' vervolgt hij. 'Dat zullen we nog wel eens zien,' lach ik, 'en je kan dus niet tegen prikken? Dus ook niet tegen kietelen?' ik wacht niet op een antwoord en begin hem op zijn buik te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    Ik grijns en laat mijn tong dan in zijn mond glijden opzoek naar de zijne.


    Jason

    Ik begin als een gek te lachen. 'Stop! Esti godverdomme stop!' lach ik dan als een gek. Zonder te aarzelen pak ik haar polsen vast en kom tot adem. 'Kan jij er dan wel tegen?' grijns ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Als ik even later haar tong heb gevonden, begin ik met zacht er om heen draaien.


    El Diablo.

    Destiny

    Na een tijdje stop ik de zoen en grijns dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    'Stop! Esti godverdomme stop!' lacht hij. Dan pakt hij mijn polsen beet zodat ik hem niet meer kan kietelen. 'Kan jij er dan wel tegen?' grijnst hij. 'Heel goed,' zeg ik zo overtuigend mogelijk maar dat mislukt door de lach die op mijn gezicht komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    ´Heel goed,´ probeert ze dan te zeggen. ´Dat zal wel ja,´ grijns ik mijn tanden bloot en begin haar dan te kietelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grijns, 'je bent een goede zoener' zeg ik dan.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grijns, ´Jij kan er ook wel wat van,´


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    'Dat zal wel ja,' grijnst hij waarna hij me begint te kietelen. Gelijk ontsnapt een lach mijn lippen. 'S-stop,' zeg ik lachend, 'i-ik doe a-alles,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Weet ik toch' grijns ik. 'Ik ga even naar de wc' zeg ik dan, en sta op. Wat gelijk een hoop gezeik levert van mensen. Ik steek gewoon mijn middelvinger op, en loop weg. Eenmaal in de wc zoek ik Jason's nummer op, en sms hem. Je zusje kan goed zoenen!!!


    El Diablo.

    Destiny

    Ik rol met mijn ogen maar grinnik toch, ik knik en probeer dan toch naar de film te kijken wat totaal mislukt.

    Jason

    Ik grinnik maar dan gaat mijn telefoon, ´Je hebt geluk dat mijn telefoon gaat´ grinnik ik dan. Ik kijk op mijn telefoon smsje van Tyler, ´Tyler, wat moet die guy nou weer,´ Ik lees het smsje, Je zusje kan goed zoenen!!! Ik frons, ´Dat kan niet,´ zeg ik dan boos.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Als ik even later naar mijn plek wil, beginnen die mensen weer. 'Ik hou ook van jullie hoor!' roep ik grijnzend, en plof dan naast Destiny. 'Not' mompel ik dan.


    El Diablo.

    Esti
    ´Je hebt geluk dat mijn telefoon gaat´ grinnikt hij. Hij kijkt op zijn telefoon, 'Tyler, wat moet die guy nou weer,' Als hij het smsje heeft gelezen begint hij te fronsen. 'Dat kan niet,' zegt hij boos. 'Wat kan niet?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    'Lees' zeg ik dan wanneer ik de telefoon aan haar geef.

    Destiny

    Ik grinnik, 'Weet je ik snap geen shit van deze film' mompel ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.