• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 12:04 ]


    El Diablo.

    [dus we kunnen beter gewoon morgen verder a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [True dus ik ga ook slaaplekker alvast]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LovingStyles schreef:
    [@DevilWings er is al iemand die Destiny heet dus dat is niet zo handig+Jason zit met Esti op een bankje dus dat kan ook niet]

    [daarom schrijf ik de hele naam op. en anders dan moet je Rose en Destiny ff van plaats verwisselen bij de rollen. Dan heet ze Rose Diana Catherine Destiny Lopez]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 6:59 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler

    Ik leg mijn handen op haar heupen, en dans verder. Tot ik mijn mobiel voel trillen, en snel lees ik het smsje. 20 miljoen, dat kunnen jullie noordjes wel betalen verstuur ik snel, en dans weer verder.


    El Diablo.

    Esti
    20 miljoen, dat kunnen jullie noordjes wel betalen krijg ik terug. Ik zucht even, het is waar dat we dat makkelijk kunnen betalen maar het is niet dat het mijn ouders niet opvalt als er ineens 20 miljoen minder is. En wat als ik dat niet heb? stuur ik terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Dan weet je wat er gebeurt verstuur ik snel, en kijk weer naar Destiny.


    El Diablo.

    Esti
    Dan weet je wat er gebeurt Ik zucht even. Juist. Moet je alles in 1 keer hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Inderdaad


    El Diablo.

    Destiny

    Ik begin te grijnzen, iets wat niet goed is. Alcohol laat me impulsieve en soms agressieve dingen doen. Ik draai me om naar Tyler en ga dichter bij hem staan. Ik grijns nog even voordat ik mijn lippen op die van hem plant.

    Jason

    Ik kijk Esti vragend aan, 'Hoeveel is het?' Ik had zo'n 25 miljoen in mijn handen. Mijn vader was een van de rijkste noordelingen hier dus hij kon het me makkelijk geven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik begin ook te grijnzen, en zoen terug. Ik laat mijn tong over haar onderlip glijden, en wacht op toestemming.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grijns en pest hem dan even door hem gesloten te houden. Afwachtend op zijn reactie.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'nouw' zeg ik zacht, en bijt nu zacht op haar onderlip.


    El Diablo.

    Esti
    'Hoeveel is het?' vraagt Jason. '20 miljoen,' zucht ik, 'maar maak je geen zorgen, dat heb ik zelf wel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    Ik grijns, 'Dus meneertje gaat zielig doen als hij zijn zin niet krijgt,' zeg ik dan schor maar wanneer hij op mijn onderlip bijt doe ik mijn mond wel open.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnik, en laat mijn tong in haar mond glijden. Op zoek naar de hare.


    El Diablo.