• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 12:04 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Saw 8' grinnik ik.


    El Diablo.

    Jason

    'Nou toen Destiny 15 was en ik 16 zijn we weggegaan. Destiny werd blijkbaar al een jaar lang misbruikt door onze vader, al die tijd heb ik het niet geweten maar ik hoorde Des een keer gillen, sinds die dag zijn we samen weggegaan.'

    Destiny

    'Serieus?' Zeg ik dan, urgh Saw serieus. ' Hmm oke '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Denk je echt? Saw is afgezaagd' grinnik ik. 'Er zijn geen leuke films' kreun ik dan.


    El Diablo.

    Esti
    'Nou toen Destiny 15 was en ik 16 zijn we weggegaan. Destiny werd blijkbaar al een jaar lang misbruikt door onze vader, al die tijd heb ik het niet geweten maar ik hoorde Des een keer gillen, sinds die dag zijn we samen weggegaan.' zegt Jason. Ik knik, 'Ik snap het'. Dan huiver ik even, 'Gatver, en dan te bedenken dat die gast vlakbij mij woont,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ben eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    Ik grinnik en zucht opgelucht, ' Hmmm..anders kopen we gewoon een kaartje voor een horror ofzo' zeg ik dan, ' kunnen we checken als die film leuk is'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Kan ook' grinnik ik. 'Regel jij de kaartjes, doe ik de popcorn enzo'.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:56 ]


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grinnik ' is goed' ik liep heup wiegend naar de man toe en knipperde eventjes met mijn ogen. Ik regelde de kaartjes en liep toen terug naar Ty, ' ik heb ze' zei ik toen grijnzend. ' Nu is 't jou beurt, ' knipoogde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Oké!' grinnikte ik. Ik pakte 2 popcorn, 2 cola's en nog wat snoep en liep naar de kassa. '12 euro' zei de vrouw achter de kassa. 'Ow echt?' zei ik, en de DE blik. Ze keek me aan, emotieloos. 'Ik ben lesbisch, die oogjes van je werken niet' zei ze toen. En daarna deed ik de help blik naar Destiny.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik zuchtte, ik liep naar Tyler, ' kan je weer eens niet betalen,' zuchtte ik toen ik keek de vrouw aan en glimlachte, haar blik veranderde meteen. Gotcha. Ik grijnsde en flirtte wat met haar. Ik kreeg al snel het eten en liep meteen door, ' Doe me dit nooit meer aan,' grinnikte ik daarna,' Als ik het niet gratis had gehad ging je er echt aan,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Kan ik er wat aan doen dat ik teveel charmes had' grom ik. En loop naar de zaal


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grinnikte, ' Want ik ben de enige die die kan weerstaan,' grinnik ik erna. Ik neem plaats naast Tyler als we in de zaal komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [biw @Iheartmusicc wil je reageren met Jason (: ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Ik ben nog steeds onweerstaanbaar' grinnik ik.


    El Diablo.

    Destiny

    'Dan weet ik niet waarom ik jou kan weerstaan,' plaag ik hem nog wanneer de film begint.

    Jason

    'Wees niet bang hij zal jou niks doen,' zucht ik dan. 'Na Destiny is hij ermee gekapt,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.