• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 12:04 ]


    El Diablo.

    Esti
    'Wees niet bang hij zal jou niks doen. Na Destiny is hij ermee gekapt,' zucht Jason. 'Alsnog,' zeg ik, 'het blijft een vies idee,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Stiekem kan je dat niet' grijns ik.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik begin te grijnsen, 'Wil je zien dat het me niks doet?'

    Jason

    'Dat klopt wel,' zucht ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    'Dat klopt wel,' zucht Jason. Ik frons even, 'wel raar dat we elkaar dan niet eerder hebben ontmoet. Maar ja, ik denk dat dat is omdat ik hier net ging wonen toen jij net weg ging,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Neuh, ik geloof je' grinnik ik. 'Maar ik ben nog steeds onweerstaanbaar'.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grinnik, 'Dan krijg je maar geen zoen,' Ik probeer me te focussen op de film maar heb het begin al gemist.

    Jason

    'klopt,' grinnik ik dan. 'Best vreemd hoe ik iedereen opeens weer tegen kom.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    'Klopt,' grinnikt hij, 'Best vreemd hoe ik iedereen opeens weer tegen kom.' vervolgt hij. Ik knik, 'Als je niet was weggegaan hadden we waarschijnlijk in dezelfde klas gezeten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'En sinds wanneer wil jij met me zoenen dan?' grinnik ik.


    El Diablo.

    Myra Serena Mason
    Verveeld loop ik over straat. De zon schijnt op mijn gezicht, en ik leun tegen een muurtje. Wat zal ik vandaag eens gaan doen?


    Tijd voor koffie.

    Liana June Deville

    'Waar is Dianna? Waar is die f*cking k*t meid? Oké oké, ik liet me even gaan.' Ik ijsbeer over een boomtak. Ik spring van de tak en land veilig op de grond. Ik sprint naar het oude huis waar de bende leeft. Als ik de deur open zie ik Dianna staan met een fles whisky in haar hand. Ik ruik de stinkende geur van drugs, alcohol en sigaretten. Ikzelf heb daar een gruwelijke bloedhekel aan. De volumeknop staat op 15 en de muziek dreunt uit de boxen. Ik ruk mijn dolk uit mijn laars en richt op de draden van de oude stereo. Alle draden door. De muziek gaat langzamer en stopt. 'Ook een goede morgen allemaal.' 'Nou, we waren net lekker aan het feesten,' klinkt het van alle kanten. 'We hebben werk te doen. Ik heb net een opdracht gekregen. We moeten ene Destiny Diana Catherine Rose Lopez ontvoeren. Ze is een noorderling en superkoppig. Dit is wel een klus voor Dianna, Mick en mij. Kom mee.' Ik pak mijn revolver en hang hem aan mijn riem. Met zijn 3en verlaten we het oude huis en gaan op weg naar het noorden. Na een nacht lopen zijn we eindelijk in het noorden. Ik zie het huis dat werd omschreven. Een peperdure villa, paars met wit. Ook zie ik dat de gordijnen nog dicht zijn. Ze slaapt nog. 'We wachten tot ze het huis uit komt en boem. Een extra lid of een drugsdealer,' fluister ik tegen Dianna en Jason. Als dan na een uur Destiny eindelijk naar buiten komt springt Dianna naar haar toe en Jason bindt Destiny vast. Ik plak de tape op haar mond en voor haar ogen en prop haar slordig in de zak. 'Jason, dit is een klusje voor jou.' Ik gooi de zak en hij vangt hem op. Zo lopen we terug.

    Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Ik loop rustig mijn huis uit en er duikt een rare, wilde trien op me af. Een jongen wikkelt wat touw om me heen en knoopt het stevig vast. Dan zie ik een meisje, dat ik trouwens al vaker had gezien, die tape op mijn mond plakt en voor mijn ogen doet. Ik voel hoe ik hardhandig in een zak wordt gepropt en wordt gegooid. Na wat een eeuwigheid lijkt kan ik weer zien en zit ik op een stoel in een oud huis. Overal waar ik kijk staan lege flessen alcohol en een paar wilde junkies. Dat meisje dat ik ken, waarschijnlijk de leidster, loopt naar me toe. 'Hallo Destiny,' zegt ze. Een ander meisje dat ook had geholpen mij te ontvoeren loopt naar voren. 'En hoe voelt dat nu? Weg uit je chique wijkje. Je kan kiezen. Je wordt drugsdealer, prostituee of een lid van onze bende.' 'De bende dan maar.' Ze snijden me met 2x snijden los en ik ren er vandoor. Terug naar huis.

    [Liana is half pooier]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 6:57 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [@DevilWings er is al iemand die Destiny heet dus dat is niet zo handig+Jason zit met Esti op een bankje dus dat kan ook niet]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 20:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Kan ik ergens inspringen?}


    Tijd voor koffie.

    Destiny

    Ik grinnik, 'Hmm tja,' zeg ik dan grijnzend. 'Waarom niet?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik begin te grinniken, 'Inderdaad, waarom niet' grijns ik en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik draai me naar hem toe en grijns, 'Tja, maar nu heeft het geen zin meer,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.