• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Staat me goed toch?"
    Ik steek mijn arm naar haar uit en trek haar tegen me aan. Passioneel druk ik een kus op haar lippen.
    "Jou staat alles goed."
    Ik grijns even.
    "Heb je je kleren? Dan laat ik ze drogen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lynn

    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee," lach ik. "Hoor je een accent?"
    Ik haat het als hij accent door mijn Amerikaans heen komt. Het maakt me zo nep, als ik dat hoor voel ik me nooit echt op mijn plek in de VS.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael knikt even ik vat het op als een goedkeuring. Hij kijkt weg en ik maak van de gelegenheid gebruik om ook even in gedachten te verzinken.
    Ik wil mijn hoofd tegen de muur laten rusten, maar doe het natuurlijk weer veel te hard.
    "Auw," zeg ik droogjes waarop ik even om mezelf lach. Kip.
    Ik speel een beetje met het kettinkje van mijn moeder terwijl ik voor me uit staar. Elke dag moet ik meer moeite doen me haar te herinneren. Soms lukt het maar gedeeltelijk en herinner ik me alleen haar geur, of haar stem, haar gezicht of haar zachte blonde haren. Elke dag breekt een klein stukje van mijn hart af omdat ik haar mis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Heb je je kleren? Dan laat ik ze drogen."
    Ik overhandig hem mijn kleding.
    "Je bent een schatje," lach ik zachtjes en ik druk een klein kusje op zijn wang. Hij ruikt heerlijk, net als zijn kleding.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je bent een schatje."
    Ik haal even mijn schouders op.
    "Soms, als ik moeite doe."
    Ik druk een kus op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik grinik. "Nee maar ik heb je hier nog niet eerder deze week gezien. En van vorig jaar weet ik het niet want toen woonde ik hier nog niet" Ikv roeg het me toch af. Waarom hield ze heel de tijd Michael in de gaten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    Ik let niet meer op Charlotte en laat me van de vensterbank afglijden. Het lokaal benauwd me. Dat het buiten regent maakt me niets uit. Zonder me ergens anders op te focussen lopen ik naar buiten. Onder het afdakje steek ik een sigaret op. Moe leun ik tegen de muur aan. Een steek schiet door mijn hoofd. Van schrik laat ik mijn sigaret vallen. Hij brand even op mijn huid. In een vorm van paniek grijp ik naar mijn hoofd. De steken houden aan en volgen elkaar op hoog tempo op. Ik laat mezelf langs me muur naar beneden zakken en grijp mijn hoofd vast.


    Lynn

    "Nee maar ik heb je hier nog niet eerder deze week gezien. En van vorig jaar weet ik het niet want toen woonde ik hier nog niet."
    Ik knik zachtjes terwijl mijn ogen Michael het lokaal uit volgen. Arrogant trek ik mijn wenkbrauwen omhoog naar Charlotte. Wat heb je hem nu weer aangedaan? Lief lach ik naar Lilly.
    "Ik zat eerst op een andere school. Lang verhaal maar nu ben ik hier."


    Donna

    "Soms, als ik moeite doe."
    Ik voel zijn lippen op de mijne. Genietend leg ik mijn handen rond zijn middel.
    "Blijf je best dan maar doen," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Blijf je best dan maar doen."
    Ik geef haar een eskimokusje.
    "Voor jou doe ik dat graag."
    Glimlachend neem ik haar hand vast.
    "Wat wil je doen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    "Aha oké ehm. Heb je soms iets met Michael?" vroeg ik aarzelend.
    Misschien weer niet een van mijn slimste actie's. Toenpas merkte ik dat Irial er ook niet was samen met Isa. Ik zucht even als ik aan haar denk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Michael glijdt van de vensterbank af, ik blijf rustig zitten en gun hem wat ruimt en tijd voor zichzelf. Wanneer hij weg is kijk ik een keer het lokaal rond. Mijn blik stopt bij Lynn die arrogant haar wenkbrauwen naar me optrekt. Ik wend zonder iets te doen of zeggen mijn blik af.
    Het is dat ik Michael beloofd heb aardig te doen, anders kreeg je een mep op die arrogante bek van je. Wat denk je wel?
    Ik zucht en tik verveeld een beetje ritmisch tegen het raam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik rek me even uit en voel -en hoor- mijn maag knorren.
    "Oeps, sorry," zeg ik verontschuldigend.
    Ik lach even en kijk weer naar de film. Af en toe kijk ik verliefd naar Arion, en stiekem onderdruk ik de drang om vlechtjes in Auryn's haren te leggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [en toen liep alles even vast-_-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Wat wil je doen?"
    Ik schud onwetend mijn hoofd.
    "Het maakt mij niets uit," lach ik. "Wees origineel."

    Lynn

    Ik zie Charlotte haar hoofd afwenden. Doe maar meisje, als het erop aan komt kiest Michael toch voor mij.
    "Aha oké ehm. Heb je soms iets met Michael?" vraagt Lilly
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ik heb enorm veel met Michael," grinnik ik. "Hij is namelijk mijn broer, nou ja, stiefbroer."

    Michael

    Mijn hoofd druk ik tegen de bakstenen muur. Ik zoek iets waar ik met mijn handen in kan knijpen maar ik kan niets vinden. De steken volgen zich op een hoog tempo op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het maakt mij niets uit. Wees origineel."
    Ik denk even na.
    "Een spelletje? Wii? Zeg het maar."
    Ik druk een kus op haar voorhoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Een spelletje? Wii? Zeg het maar."
    Ik schiet in de lach.
    "De Wii? Dat nou ik origineel," lach ik. "Laten we dat doen!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."