• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ons sprookje wordt mooier dan die in de films."
    Ik kijk hem even aan, met grote ogen. Mijn hart gaat 100 per uur.
    "W-wat?" vraag ik zacht.
    Ik hoop dat het niet verkeerd overkomt, alles behalve dat. Het is gewoon zo verschrikkelijk lief van hem, alles wat hij zegt en doet. Verliefd kijk ik hem weer aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Prima idee."
    Ik knijp zacht in haar hand en glimlach.
    "Kom."
    Ik loop richting mijn thuis op.
    "Of zullen we met de bus gaan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Of zullen we met de bus gaan?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "We zijn nu toch al nat. In de bus gaat dat enorm stinken," lach ik terwijl ik mijn hoofd weer op zijn schouder laat rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "We zijn nu toch al nat. In de bus gaat dat enorm stinken."
    Ik grinnik even en leg mijn arm om haar heen.
    "Het is niet ver, hoor."
    Samen met haar loop ik een paar straten door, tot we in een iets rustiger deel van de stad komen. Wanneer we bij mijn huis zijn, open ik de voordeur en sta wat af te druipen op de deurmat.
    "Kom snel binnen," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Kom snel binnen."
    Zachtjes veeg ik mijn voeten op de deurmat en trek ik mijn schoenen uit zodat de vloer niet nat wordt. Een beetje ongemakkelijk kijk ik om me heen. Het is een leuk huisje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Mijn ouders zijn op vakantie," leg ik uit.
    Ik trek haar jas uit en hang hem aan de kapstok.
    "Als je wil, kan je douchen, en je kleren laten drogen."
    Ik schop mijn schoenen uit en zet ze samen met de hare aan de verwarming. Zelfs mijn sokken zijn nat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Geschokt kijkt Michael me aan om dan een pruillip te trekken.
    "Sorry, deze Hercules kan dat niet," lacht hij schamper.
    Ik kijk hem even aan met fonkelende ogen.
    "Je beseft het niet hé?" vraag ik zacht. "Dat ik alles zou doen dat je me vraagt. Of toch bijna alles."
    Ik volg zijn blik en kom bij Lynn uit. Haar gezicht spreekt boekdelen. Haar ene gezicht dan want blijkbaar heeft ze er twee. Ik wend snel mijn blik af en sla mijn ogen neer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    "W-wat?" zegt Mary zacht.
    Wanneer ik mijn hoofd draai zie ik haar verliefd naar me kijken.
    "Heb ik dat luidop gezegd?" vraag ik met een verontschuldigende glimlach.
    Ik haal even mijn hand door mijn haren en grinnik.
    "Oeps."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Heb ik dat luidop gezegd?"
    Ik knik even en bijt op mijn lip.
    "Oeps."
    Vragend kijk ik hem aan.
    "Nu wil ik weten wat je bedoelde," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [wilt iemand tegen lilly praten ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Als je wil, kan je douchen, en je kleren laten drogen."
    Ik knik.
    "Graag," lach ik zachtjes.
    Pas nu voel ik hoe koud ik het eigenlijk heb. Ik tril helemaal.

    Michael

    "Je beseft het niet hé?" vraagt ze zacht. "Dat ik alles zou doen dat je me vraagt. Of toch bijna alles."
    Ik zie dat Charlotte haar ogen neerslaat.
    "Let maar niet op Lynn hoor," stel ik haar gerust. "Ze houdt niet zo van mijn vriendinnetjes."
    Ik geef haar een knipoog.

    [@ Delightee. Je kan met Lynn komen praten in het Glee lokaal.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [lilly is nog in glee lokaal ze zit te huilen....Ik vindt het wel een goed idee maar ik weet niet hoe te beignnen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Verzin iets en ik waarschuw je Lynn is geen behulpzaam persoon.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oké]
    Lilly
    Uiteindelijk veegde ik mijn tranen weg. Niemand had gelukkig iets gemerkt. Ik zag een meisje die ik nog niet kende. Ik stond op en liep naar haar toe.Op de stoel naast haar ging ik zitten. "Hoi jij bent nieuw?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Kom," zeg ik wanneer ik merk dat ze rilt.
    Ik neem haar hand vast en trek haar mee naar boven. Ik neem haar mee naar mijn slaapkamer, en haal uit mijn kast een shirt van mezelf en een boxer.
    "Of heb je liever een badjas?" vraag ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.