• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga even eten (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Mij als in 'mijn gezelschap' of als in 'aan mij, de film'? In dat geval, nee, dat doe je niet."
    Hij drukt een kus op mijn voorhoofd.
    Niet begrijpend kijk ik hem aan.
    "Dit ging te snel," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik grinnik wanneer Mary verliefd zucht. Auryn komt op mijn schoot zitten en stopt de afstandsbediening in mijn handen. Ik selecteer opnieuw Engels met Nederlandse ondertitels. Ik leg een arm om Mary heen en trek haar tegen me aan. Perfecte momenten bestaan.
    Ik wikkel het deken opnieuw om Auryn en leg ook een arm om haar heen. Met trotse ogen kijk ik naar het kleine meisje. Ik herinner me nog hoe mijn ouders haar als pasgeboren baby in mijn armen legden en ik mijn neus optrok omdat ik het een 'mormel' vond. Door de jaren heen is ze mijn pispaal, blok aan het been, speelkameraadje en beste vriendje geworden. Hoe is ze ooit zo snel groot geworden?

    Charlotte

    Ik word helemaal warm vanbinnen als Michael naar me knipoogt.
    If you love something, let it go. If it comes back, it's yours forever. If it doesn't, it was never yours to begin with.
    Ik sluit mijn ogen en ga zijlings op de vensterbank zitten zodat ik tegen de muur kan leunen. Ik haal een hand door mijn natte haren en zucht een keer.
    Heel zachtjes, bijna onverstaanbaar begin ik te zingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Ik zet de gitaar weer in de hoek en leun nonchalant tegen de muur. Zachtjes zucht ik en ik kijk om me heen. Wat doe ik hiet überhaupt nog? Ik moest hierheen om ook met andere nog te gaan, dat is redelijk gelukt. Verder had ik hier geen verplichtingen nog redenen om te blijven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dit ging te snel."
    "Wat wilde je betalen?" vraag ik lachend.
    Ik druk een kus op haar neus en kijk haar aan.


    Mary

    Ik word tegen Arion getrokken, en wanneer Auryn niet kijkt, druk ik een kort kusje op zijn wang. Mijn hand gaat even door Auryn's haren en ik kijk naar de film. Dankzij Arion is dit nu mijn lievelingsfilm. Ik neurie zachtjes de liedjes mee, en voel mijn hart weer als een razende tekeer gaan, wanneer Let Me Be Your Wings op komt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wat wilde je betalen?" vraagt hij lachend.
    "Ik wilde jou betalen," grinnik ik. Zachtjes druk ik mijn lippen weer op de zijne.
    "Zo?" vraag ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik wilde jou betalen. Zo?"
    Ik grinnik even.
    "Dat is niet gepast, je moet nog wat bijleggen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik grinnik wanneer Mary vluchtig een kusje op mijn wang drukt. Auryn gaat zo op in de film dat ze het vast toch niet zou doorhebben. Ik geniet er van hoe ze de liedjes zit mee te neuriën. Wanneer Let Me Be Your Wings komt breng ik mijn lippen naar Mary's oor en zing zachtjes mee. Ik trek haar wat dichter tegen me aan zodat Auryn het niet in de gaten.
    Mijn hart slaat af en toe een slagje over.
    "Ik had je met dit liedje, niet?" voeg ik er fluisterend aan toe wanneer het liedje uit is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Dat is niet gepast, je moet nog wat bijleggen."
    "Iets bijleggen hè?" lach ik zachtjes.
    Met mijn vingertoppen streel ik zijn wang en nek. Zachtjes druk ik mijn lippen in zijn hals.
    "Beter?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik bijt op mijn lip en doe moeite om me deftig te houden wanneer hij zacht het liedje meezingt. Gedwee laat ik me nog dichter tegen hem aantrekken.
    "Ik had je met dit liedje, niet?"
    Nu is het mijn beurt mijn lippen naar zijn oor te brengen.
    "Viel het zo op, dan?" fluister ik zo zacht mogelijk.
    Teder druk ik mijn lippen net onder zijn oor en kijk weer naar de televisie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Beter?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Wat jammer, nou heb je teveel betaald. Ik zal even het wisselgeld geven."
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wat jammer, nou heb je teveel betaald. Ik zal even het wisselgeld geven."
    Ik voel zijn lippen zacht op de mijne. Mijn handen verstrengel ik in zijn haren.
    "In vind dit wisselgeld wel leuk," grinnik ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Viel het zo op, dan?" fluistert Mary terug. Ze geeft me nog een kusje net naast mijn oor en kijkt dan weer naar de televisie. Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Nee, ik heb het nu pas door," fluister ik op mijn beurt. Gezien mijn arm om haar schouder ligt kan ik makkelijk haar gezicht een beetje naar me toe draaien om mijn lippen zacht op die van haar te drukken. Ik voel de vlinders in mijn buik tekeer gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Ik vind dit wisselgeld wel leuk."
    Ik grinnik even.
    "Jij vindt alles leuk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Nee, ik heb het nu pas door."
    Ik glimlach even en sla mijn ogen neer, wanneer ik weer rood word. Hij draait mijn gezicht naar zich toe, en drukt zijn lippen zacht op de mijne. Liefdevol beantwoord ik zijn kus, en ik sluit even mijn ogen wanneer ik vergeet dat we niet alleen zijn. Vanbinnen word ik helemaal gek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.