• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Betrapt bijt ik even op mijn lip wanneer Auryn zegt dat we te luid zoenen en ik kijk even naar Arion die zijn excuses aanbiedt.
    "Ik zal het niet meer doen."
    Ik grinnik even en kijk naar Auryn. Zo jong en zo slim.
    "Sorry Auryn," zeg ik met een glimlach. Ik ben even schuldig als Arion, dus ja.

    Jeremy

    "Een soort van stel."
    Ik voel haar in mijn hand knijpen en kijk haar even aan. Ik druk mijn lippen op de hare en trek haar tegen me aan.
    "Als jij dat wil," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Wat is dat nou voor een vraag?" vraag ik. "Alles staat jou mooi."
    Hij haalt zijn handen uit mijn haren om ze op zijn schoot te laten rusten.
    "Oh echt? Dan kom ik morgen gewoon in ondergoed naar school, bespaart me wat tijd," zeg ik met een grijns.
    Dat zou ik natuurlijk nooit echt doen en zeker niet nu ik weet dat ik van Michael houd, maar af en toe is het leuk elkaar een beetje op stang te jagen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    "Sorry Auryn," zegt ook Mary met een glimlach.
    Ik richt me weer op de film tot er me plots iets invalt.
    "Hé," zeg ik lachend. "Ik ben hier de grote broer, ik mag haar kussen als ik dat wil."
    Ik wrijf plagerig over Auryn's haar zodat het in de war ligt. Zo snel dat ik het niet doorheb draait de kleine zich om en haalt ze ook mijn kapsel overhoop. Ik zet mijn handen in haar zij en begin haar te kietelen tot ze op mijn schoot ligt van het lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hé. Ik ben hier de grote broer, ik mag haar kussen als ik dat wil."
    Hij begint haar te kietelen en ik duik snel opzij, omdat ik er liever niet mee in betrokken geraak. Lachend kijk ik hen aan, maar richt mijn aandacht dan weer op de film. Ik bijt even op mijn lip en kijk nog een keer naar de ring om mijn vinger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Als jij dat wilt," fluistert hij zacht.
    Ik sta dicht op hem. Ik leg een hand in zijn nek en druk plagerig wat kusjes op zijn lippen.
    "Dat zou ik heel graag willen."

    Michael

    "Oh echt? Dan kom ik morgen gewoon in ondergoed naar school, bespaart me wat tijd," grijnst ze
    "Echt?," lach ik. "Dat wil ik wel meemaken. Dan doe ik mee," grap ik en grinnikend kijk ik haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat zou ik heel graag willen."
    Ik neem haar op en druk lachend mijn lippen op de hare. Ik draai een keer rond, terwijl ik haar rondzwier, en zet haar weer neer.
    "Dat noem ik nou romantisch," zeg ik zacht, en leg een hand in haar natte haren, om haar nog een keer te kussen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Wanneer uitgelachen zijn, gaat Auryn weer gewoon op mijn schoot zitten. Ik merk dat Mary een eind opgeschoven is.
    "Hé, zijn we te lelijk om naast te zitten?" grinnik ik.
    Ik neem de hand waarmee ze haar ring aan het draaien is in de mijne en wrijf erover met mijn duim.
    She's the one.

    Charlotte

    "Echt? Dat wil ik wel meemaken. Dan doe ik mee," grinnikt hij.
    Ik leg mijn vinger op mijn kin en knijp één oog dicht alsof ik aan het nadenken ben.
    "Hmm, toch maar niet. Ik denk niet dat ik de hordes meisjes die je achter je aan zou krijgen aankan als jij hier met je sexy lijf loopt rond te paraderen," lach ik. "En het is een beetje koud," voeg ik er nog steeds lachend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Dat noem ik nou romantisch," zegt hij zacht en hij kust me nog een keer.
    Met pretoogjes kijk ik hem aan. Zachtjes begin ik te zingen. Met mijn handen ga ik door zijn doorweekte haren. Met de vingertoppen van mijn linkerhand streel ik zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Hé, zijn we te lelijk om naast te zitten?"
    Ik knik even serieus.
    "Ja, amai nog niet."
    Ik kijk even geamuseerd naar Auryn en schud dan lachend mijn hoofd.
    "Tuurlijk niet."
    Ik ga weer tegen hem aanzitten en kijk naar onze handen. Glimlachend kijk ik in zijn ogen, en ik kan het weer niet laten om helemaal opnieuw verliefd te worden. Opnieuw en opnieuw, telkens weer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Hmm, toch maar niet. Ik denk niet dat ik de hordes meisjes die je achter je aan zou krijgen aankan als jij hier met je sexy lijf loopt rond te paraderen. En het is een beetje koud."
    Ik schiet in de lach.
    "Ach die meisjes," wuif ik weg. "Die heb ik toch helemaal niet nodig?"
    Ik pak haar hand.
    "Aan jou heb ik mijn handen al vol," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Glimlachend kijk ik hem aan, en zacht zing ik mee, hoewel ik weet dat ik niet kan zingen. Voor haar doe ik dat. Ik zwier haar nog eens rond en kijk haar lachend aan. Zacht druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht als Jeremy mee begint te zingen. Hij zwiert me in het rond. Zacht drukt hij zijn lippen op de mijne. Liefdevol beantwoord ik zijn kus. Mijn armen sla ik weer om zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik leg mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan.
    "Gaan we anders naar mijn thuis? Voordat je ziek word."
    Ik druk een kus op haar natte neus en glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Wanneer ze knikt geef ik haar zacht een stompje tegen de arm.
    "Hoor je dat, Auryn?" zeg ik tegen mijn zusje.
    Ondertussen schudt Mary lachend haar hoofd.
    "Tuurlijk niet."
    Ze komt weer tegen me aanzitten en alle puzzelstukjes vallen weer op de juiste plaats.
    "Ons sprookje wordt mooier dan die in de films," denk ik hardop.

    Charlotte

    Ik lach wanneer hij moet lachen.
    "Ach die meisjes. Die heb ik toch helemaal niet nodig? Aan jou heb ik mijn handen al vol," lacht hij. Wanneer hij mijn hand vastneemt krijg ik weer vlinders in mijn buik net als de eerste keer toen ik hem zag. Ik heb echter nog geen zin om het spelletje op te geven en breng mijn hand naar mijn oor terwijl ik naar hem toe leun.
    "Wat hoor ik nou?" Ik haal gespeeld verbaasd diep adem en leg mijn hand op mijn borstkas om het effect te versterken. "Kan de grote Hercules me niet aan?"
    Ik bijt op mijn onderlip om het lachen tegen te houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Gaan we anders naar mijn thuis? Voordat je ziek word."
    Hij drukt een klein kusje op mijn neus en glimlacht. Ik knik instemmend.
    "Prima idee," lach ik. Ik bevrijd mezelf uit zijn omhelsing en pak zijn hand.

    Michael

    "Wat hoor ik nou? Kan de grote Hercules me niet aan?"
    Nep geschokt kijk ik haar aan en ik trek een pruillipje.
    "Sorry, deze Hercules kan dat niet," lach ik zwakjes.
    Ik kijk de ruimte door. Even ontmoeten mijn ogen die van Lynn. Ze schudt streng haar hoofd. Ik zucht even en rol met mijn ogen. Lynn mag zich met veel dingen bemoeien maar niet met Charlotte. Arrogant geeft Lynn een knikje. Ik draai mijn hoofd weg maar voel haar ogen in mijn rug prikken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."