• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ik maak wel even wat."
    Ik grinnik even en kijk hem aan.
    "Dat was niet echt de bedoeling," zeg ik nog snel, maar hij is al weg. Ik trek Auryn tegen me aan en ga met een hand door haar haren.
    "Je hebt echt mooie haren," zeg ik zacht en knuffel haar even.
    "Hoe voel je je?" vraag ik glimlachend.
    Arion komt al snel terug met wentelteefjes op een bord.
    "Hmm, dat ziet er lekker uit. Ik wist niet dat je zo kon koken," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Zal ik de snor dan iets kleiner maken?"
    Ik grinnik en knik.
    "Of je kan je altijd scheren. Ik heb boven wel wat liggen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Zou je niet beter naar huis gaan? En in bed kruipen?" fluistert ze zacht. Ik voel haar vingertoppen over mijn armen glijden. Haar stem echoot door mijn hoofd.
    "Nee," kreun ik zachtjes. "Ik kan Lynn niet alleen met jou laten," ga ik verder. Dat wil ik niet en kan ik niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Topic 42


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Of je kan je altijd scheren. Ik heb boven wel wat liggen."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "No way," lach ik. "Ik ben blij met mijn snor. Hij blijft."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "No way. Ik ben blij met mijn snor. Hij blijft."
    "Maar dat prikt als ik je wil kussen."
    Ik druk mijn lippen op de hare.
    "He, het prikt niet."
    Ik kus haar nog eens.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Hmm, dat ziet er lekker uit. Ik wist niet dat je zo kon koken," glimlacht ze.
    Ik zet het bord op tafel en ga weer in de zetel zitten. Ik kijk even naar Auryn die lekker blijft zitten waar ze zit. Ik geef haar een wentelteefje, en eentje aan Mary om er vervolgens zelf een te nemen.
    "Ik zou eerst proeven, voor je oordeelt," lach ik. "Zo'n geweldige kok ben ik namelijk niet." Maar wentelteefjes maak ik als geen ander.
    "Dat is waar," grinnikt Auryn.

    Charlotte

    "Nee. Ik kan Lynn niet alleen met jou laten," zegt hij zacht.
    Ik raak even helemaal vertederd. Hij heeft hoofdpijn en maakt zich zorgen om ons. Ik zucht even, niet wetend wat te doen. Er verschijnt een klein lachje op mijn gezicht en ik haal mijn mobiel boven. Ik stuur een sms naar Lynn.
    "Wil je alsjeblieft je broer komen overhalen dat hij beter naar huis zou gaan? Hij heeft weer hoofdpijn en ik maak me zorgen. En ik zou graag een keer met je praten, gewoon praten."
    Ik druk op verzenden en blijf even stil naast hem zitten terwijl ik gewoon weer mijn vingertoppen over zijn arm laat gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "He, het prikt niet."
    Hij kust me nog een keer. Ik sla mijn armen om zijn hals en bijt zachtjes op zijn onderlip. Uit mijn mond ontsnapt een kleine kreun.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ik zou eerst proeven, voor je oordeelt. Zo'n geweldige kok ben ik namelijk niet."
    Ik grinnik en neem voorzichtig een hap.
    "Hmmm, de beste wentelteefjes ooit."
    Glimlachend kijk ik hem aan en neem nog een hap. Er is maar een ding dat dit nu nog beter zou maken en dat is- Nee, Mary, niet aan denken nu. We gaan het deftig houden.


    Jeremy

    Ik grijns wanneer ze zacht kreunt.
    "Een gevoelige snaar geraakt?" zeg ik met een zwoele stem.
    "Hup, snorremans," zeg ik lachend en geef een klopje op haar kont.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lynn

    Mijn mobiel trilt in mijn pak. Ik haal hem uit mijn zak en open hem.
    Van Charlotte.
    "Wil je alsjeblieft je broer komen overhalen dat hij beter naar huis zou gaan? Hij heeft weer hoofdpijn en ik maak me zorgen. En ik zou graag een keer met je praten, gewoon praten."

    Ik spring op, excuseer me bij Lilly en ren naar buiten. Ik zie een hoopje mens tegen de muur aanliggen met Charlotte er bij.
    "Mich," zeg ik zachtjes en ik leg even mijn hand op zijn voorhoofd. "Ga naar huis," vervolg ik. "Desnoods ga ik mee."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Hup, snorremans," zegt hij lachend.
    Ik grinnik.
    "Ik ga je inmaken," lach ik en ik activeer mijn poppetje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ga je inmaken."
    "Uhu, tuurlijk."
    Ik grinnik even en start het spel op.
    "Wat krijg ik als ik win?" vraag ik lachend, voordat ik op start druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Uhu, tuurlijk. Wat krijg ik als ik win?"
    Ik kijk hem uitdagend aan.
    "Je wint niet van mij," lach ik. "Maar als je wint dat krijg je een zoen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    In geen tijd is Lynn bij ons.
    "Mich. Ga naar huis. Desnoods ga ik mee."
    Ze legt een hand op zijn voorhoofd en ik doe mijn best niet jaloers te worden. Ik kijk Michael verontschuldigend aan en zeg heel zachtjes,
    "Lynn en ik mogen dan geen beste vriendinnen zijn, maar als het op jou aankomt denken we net hetzelfde. We geven alletwee om je en we zijn alletwee bezorgd. Ik denk dat we het wel een dagje zonder bemiddelaar aankunnen."
    Ik hoop dat mijn woorden hen alletwee overtuigen, want ik meen ze uit de grond van mijn hart.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    "Hmmm, de beste wentelteefjes ooit," zegt Mary waarna ze smakelijk nog een hap neemt. Ik grinnik en wanneer ik mijn mond leeg heb zeg ik,
    "Dat is dan geregeld, we eten de rest van ons leven wentelteefjes als lunch."
    Ik moet er zelf om lachen.
    "Beter niet," zeg ik dan terwijl ik op mijn buik klop.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.