• Zelf ben ik geen fan, maar weet genoeg om te weten wie er vandaag jarig is!
          Gefeliciteerd Justin Bieber en zijn familie/crew/beliebers!

    Gelieve geen haat comments in dit topic te plaatsen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Rosberg schreef:
    (...)

    Jaaaa, vlauw hè? En hoe moet ik 't antwoord weten? Ik zit niet de hele dag achter z'n reet aan om te kijken hoeveel stappen ie zet. Laat staan om te kijken hoe oud ie is geworden.

    naja weet je wat je nu doet mensen beledigen die dat wel doen laat hun dan in hun waarde. en ja je kan flauw niet eens goed spellen. zeker een 1 of een e voor woordeschat.

    LOVExYOU1 schreef:
    (...)
    naja weet je wat je nu doet mensen beledigen die dat wel doen laat hun dan in hun waarde. en ja je kan flauw niet eens goed spellen. zeker een 1 of een e voor woordeschat.


    *woordenschat


    Full of envy behind that anonymous mask

    Rosberg schreef:
    (...)

    Jaaaa, vlauw hè? En hoe moet ik 't antwoord weten? Ik zit niet de hele dag achter z'n reet aan om te kijken hoeveel stappen ie zet. Laat staan om te kijken hoe oud ie is geworden.

    hahah je bent echt verschikkelijk grappig hoor!!! je kan heus wel weten dat hij achttien is geworden hoor. en dit is mijn laatste reactie hier, want ik wil de sfeer hier niet verpesten, en vooral niet aan zo'n stomme snol als jij.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Kunnen we geen haat verspreiden? Lees beginpost (':
    Anders is er een meldknop, en ik ben niet bang die te gebruiken, enzo.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hoe oud was ze geworden dan?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Happy birthday Justin! 18 years yeah! <3


    The sun will rise and we will try again.

    Rickjuh schreef:
    Hoe oud was ze geworden dan?

    Ze? Serieus? xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rickjuh schreef:
    Hoe oud was ze geworden dan?
    +10 ;D


    Shoganai i ne~

    Necromancer schreef:
    (...)

    *woordenschat
    ja sorry typ foutje

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    hahah je bent echt verschikkelijk grappig hoor!!! je kan heus wel weten dat hij achttien is geworden hoor. en dit is mijn laatste reactie hier, want ik wil de sfeer hier niet verpesten, en vooral niet aan zo'n stomme snol als jij.

    LOVExYOU1 schreef:
    (...)
    naja weet je wat je nu doet mensen beledigen die dat wel doen laat hun dan in hun waarde. en ja je kan flauw niet eens goed spellen. zeker een 1 of een e voor woordeschat.


    Ik quote die "vlauw" op jou, omdat jij t even verkeerd spelde, vond t wel grappig staan :)

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    hahah je bent echt verschikkelijk grappig hoor!!! je kan heus wel weten dat hij achttien is geworden hoor. en dit is mijn laatste reactie hier, want ik wil de sfeer hier niet verpesten, en vooral niet aan zo'n stomme snol als jij.


    Dank je, heel vriendelijk van je! En nee ik wist echt niet hoe oud ze was geworden, ik deed gewoon een gokje in de buurt. Ga jij inderdaad maar lekker weg voor je de sfeer verpest met je oh zo beledigende scheldwoorden :)


    Signature:

    Ze kan niets beters verzinnen dan snol...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moet.Grappige.Plaatje.Posten. D: *houd zich in*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Diapal schreef:
    Ze kan niets beters verzinnen dan snol...


    Joa.. precies, t heeft me ook erg geraakt =( en dat alleen omdat ik vraag hou oud ze geworden is, blijkbaar is dat een wereldramp.
    (is snol niet een schelwoord voor vrouwen?)


    Signature:

    RainbowDay schreef:
    Moet.Grappige.Plaatje.Posten. D: *houd zich in*

    Plaats hem eens in mijn gastenboek!


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~