• Zelf ben ik geen fan, maar weet genoeg om te weten wie er vandaag jarig is!
          Gefeliciteerd Justin Bieber en zijn familie/crew/beliebers!

    Gelieve geen haat comments in dit topic te plaatsen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    gefeliciteerd. nee ik ben geen bieber fan. Ik dacht eerlijk gezegd dat ie 15 of 16 zou zijn. babyface


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik wist gewoon dat mensen sommige opmerkingen hier neer zouden zetten. achja niks aan te doen.. ik haat jb niet en ga hem niet belachelijk maken maar om hem te feliciteren terwijl hij het toch niet leest gaat me ook een beetje te ver. sorry people my opinion (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ohja en btw, er is nog iemand jarig vandaag:

    HAPPY BIRTHDAY RUPERT GRINT!

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 19:18 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    ImOnFire schreef:
    ik wist gewoon dat mensen sommige opmerkingen hier neer zouden zetten. achja niks aan te doen.. ik haat jb niet en ga hem niet belachelijk maken maar om hem te feliciteren terwijl hij het toch niet leest gaat me ook een beetje te ver. sorry people my opinion (cat)
    het is gewoon voor je gezeligheid ik bedoel als jij jarig bent en je hyves hebt zeggen mensen toch ook gefeli.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    jdbfann schreef:
    (...) hahaha het gaat over justin bieber en dan kom jij met je ponys ik vind het zo grappig


    Hrbrf! Mijn ponies D: Ponies zijn van MIJ! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hrbrf! Mijn ponies D: Ponies zijn van MIJ! D:
    xd hahahah niet alleeen van jou ze zijn het meest va mij xdxD:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:(((N)(N)(N)(N)(N):P:P:P


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    jdbfann schreef:
    (...) xd hahahah niet alleeen van jou ze zijn het meest va mij xdxD:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:(((N)(N)(N)(N)(N):P:P:P


    Het pony topic is van mij! MIJJJJ! En ik heb een Rainbow Dash :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Het pony topic is van mij! MIJJJJ! En ik heb een Rainbow Dash :Y)

    En ik RainbowDay :Y)
    Als sinds Oktober niet meer veranderd :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Het pony topic is van mij! MIJJJJ! En ik heb een Rainbow Dash :Y)
    weet ik alsnog ze zijn van mij:X(doeg)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(puh)(puh):P:P:P:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Happy birthday Justin Drew Bieber <3

    HAPPY BIRTHDAY!
    Mijn vriendin en ik hebben er serieus over na gedacht om zijn naam op het bord bij het leerlingenloket te zetten bij de andere jarigen

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 21:40 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    jdbfann schreef:
    (...) het is gewoon voor je gezeligheid ik bedoel als jij jarig bent en je hyves hebt zeggen mensen toch ook gefeli.

    Ja maar dat lees je en die mensen ken je. Hij kent ons niet en lees dit niet. Dus waarom? Weer niet kwaad bedoelt, maar ik vraag het me gewoon af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rickjuh schreef:
    Hoe oud was ze geworden dan?



    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    skinwalker schreef:
    Ohja en btw, er is nog iemand jarig vandaag:

    HAPPY BIRTHDAY RUPERT GRINT!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rickjuh schreef:
    Hoe oud was ze geworden dan?


    HAHA. You made my day. _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'