• Zelf ben ik geen fan, maar weet genoeg om te weten wie er vandaag jarig is!
          Gefeliciteerd Justin Bieber en zijn familie/crew/beliebers!

    Gelieve geen haat comments in dit topic te plaatsen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    The awkward moment when Justin Bieber turns the same age as you are...


    Life is hard and then we die

    Rosberg schreef:
    (...)

    Joa.. precies, t heeft me ook erg geraakt =( en dat alleen omdat ik vraag hou oud ze geworden is, blijkbaar is dat een wereldramp.
    (is snol niet een schelwoord voor vrouwen?)

    voor de duidelijkheid je hoeft niet grappig te zijn want het is een HIJ HIJ HIJ HIJ HIJ HIJ HIJ


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,



    Kon me niet inhouden :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:



    Kon me niet inhouden :Y)
    hahaha het gaat over justin bieber en dan kom jij met je ponys ik vind het zo grappig


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RainbowDay schreef:



    Kon me niet inhouden :Y)


    HAHAHA geniaal.


    The sun will rise and we will try again.

    RainbowDay schreef:



    Kon me niet inhouden :Y)
    Mijn plaatje D:


    Shoganai i ne~

    Het maakt echt niets uit als je erbij zet 'Gelieve geen haat comments in dit topic te plaatsen' want dat geeft net nog meer aanleiding om het wél te doen. Je kan niet van iedereen verlangen dat ze Justin Bieber leuk gaan vinden.
    Neem dit niet verkeerd op of zo, ik haat hem niet, maar ik vind hem ook niet echt leuk.
    Aan de ene kant vind ik het best een beetje onnozel van de haters om hier dan toch van die reacties neer te pleuren, maar aan de andere kant vind ik de reactie van de fans een beetje overdreven, als je nu echt ruzie gaat maken met iedereen die iets slechts zegt over Bieber is het wel heel erg.
    Stel je eens voor dat iedereen zo zou reageren als je iets slechts zei over zijn/haar favoriete artiest, dan zouden we allang in de 3e wereldoorlog zitten.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    PUKKELxDING schreef:
    The awkward moment when Justin Bieber turns the same age as you are...


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    Het maakt echt niets uit als je erbij zet 'Gelieve geen haat comments in dit topic te plaatsen' want dat geeft net nog meer aanleiding om het wél te doen. Je kan niet van iedereen verlangen dat ze Justin Bieber leuk gaan vinden.
    Neem dit niet verkeerd op of zo, ik haat hem niet, maar ik vind hem ook niet echt leuk.
    Aan de ene kant vind ik het best een beetje onnozel van de haters om hier dan toch van die reacties neer te pleuren, maar aan de andere kant vind ik de reactie van de fans een beetje overdreven, als je nu echt ruzie gaat maken met iedereen die iets slechts zegt over Bieber is het wel heel erg.
    Stel je eens voor dat iedereen zo zou reageren als je iets slechts zei over zijn/haar favoriete artiest, dan zouden we allang in de 3e wereldoorlog zitten.
    nou ik ben geen fan van hem maar ik vind het onozel je ziet toch staan gefeliciteerd justin dan weet je echt wel dat je hier gewoon niet op moe drukken


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    HAPPY B-DAY BABY HIHIHIHIH !
    loveyoux


    " No!" Jimmy protested.

    Rosberg schreef:
    Hoe oud is ie geworden? 13 of 14?

    Ouder dan jou alvast

    OT : Happy Bday !!

    Boggs schreef:
    Gefeliciteerd Jensen Ackles. (flower)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Happy brithday to Justin Bieber <3


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Common guys, dit is om Justin te feliciteren.


    Firm believer of all that is magic

    Vraagje, waarom maak je dit topic? Ja, om hem te feliciteren, dat snap ik. Maar hij gaat dit nooit lezen, dus wat heeft het voor zin?
    Nee ik bedoel dit NIET kwaad, ik ben gewoon ziekelijk nieuwsgierig naar de gedachtegang van mensen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall