• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hahaha prima]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Zachtjes hijg ik na en kijk haar aan.
    "Dat was..."
    Ik kan geen woorden vinden, dus druk ik mijn lippen maar op de hare. Ik verstrengel onze vingers en glimlach, terwijl ik tegen haar aan ga liggen.


    [Ik ga slapen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [lolz ow hah stiekem abo bericht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Ze kust me terug en komt dichter tegen me aangekropen. Ik voel haar vingers tussen de mijne glijden en klem ze stevig vast. Deze laat ik niet meer gaan. Na het einde van een lange zoen kijkt ze me in de ogen met een verliefde blik. Ze bijt op haar onderlip.
    "Weet je dat je sexy bent als je dat doet?" fluister ik tegen haar lippen aan.

    Charlotte

    Hij geeft me een klein kusje als beloning.
    "Je bent geweldig, soldaat. Come on!"
    Ik stap net als Michael in de auto en terwijl ik naar het huis kijk verschijnt er een melancholische glimlach op mijn gezicht. Ik besef maar al te goed dat dit slechts een paar gestolen moment van geluk zullen zijn. Vroeg of laat zal hij zijn familie missen, of zullen ze hem proberen overtuigen terug te komen. Maar ik zou een ongelooflijke idioot moeten zijn om niet van deze momenten te genieten.
    Carpe Diem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Ik rijd langzaam weg als Charlotte ook instapt. Mijn oma woont niet heel verweg. Ongeveer een kwartiertje met de auto. Onderweg houd ik de heletijd Charlotte's hand vast. Na een tijdje rijden parkeer ik de auto bij een klein huisje. Mijn oma komt al nieuwsgierig kijken.
    "Mike!" roep ik enthousaist. Ze is pas net 65 en nog behoorlijk modern.
    Lachend stap ik de auto uit en open Charlotte's deur. Mijn oma omhelst me.
    "Mike, wat gezellig! En wie ben jij mooi meisje?" vraagt ze aan Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Dat was..."
    Hij drukt mijn lippen weer op de mijne, verstrengeld onze vingers en gaat naast me liggen.
    "Meer dan geweldig," maak ik zijn zin fluisterend af. Zachtjes zet ik een kusje op zijn voorhoofd. Mijn hoofd leg ik tegen zijn borstkas en ik sluit mijn ogen. Na genietend van daarnet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Het was geen lange rit. Maar Michael heeft de hele tijd mijn hand vast gehouden. Wanneer hij geparkeerd heeft, komt er al snel een oudere dame kijken. Hoewel ik moet toegeven dat ze er vrij jong uitziet.
    "Mike!" roept ze lachend.
    Ik krijg er spontaan een glimlach van op mijn gezicht. Ik wil uitstappen maar Michael heeft mijn deur al open. Gallant. Glimlachend kijk ik toe hoe zijn oma hem omhelst. Ik hoop echt dat hij gelijk heeft en zij me wel aardig vindt.
    "Mike, wat gezellig! En wie ben jij mooi meisje?" vraagt ze.
    Het duurt twee seconden voor ik door heb dat ze het tegen mij heeft. Ik moet even lachen en voel mijn wangen gloeien.
    "Ik ben Charlotte," zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn hand uitsteek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael


    "Ik ben Charlotte," zegt Charlotte terwijl ze haar hand uitsteekt.
    Mijn oma pakt haar hand stevig vast en schud hem een paar keer op en neer.
    "En jij bent zijn vriendin?" vraagt ze enthousaist. "Wat leuk! Ik ben zijn oma. Noem me naar Beth."
    Ze laat Charlotte's hand los en richt zich nu op mij. Ze verteld alle nieuwe dingen in de familie. Enorm veel informatie ratelt ze aan één stuk door. Ik knipoog naar Charlotte en pak haar hand vast. Ik leid haar in het huis rond. Mijn oma weet wel wat we hier komen doen. Ik heb het haar al vaker verteld en onze bedden zijn ook al opgemaakt.
    "En?" vraag ik aan Charlotte als we alleen in de slaapkamer zijn. "Kan je het hier even doorbrengen totdat we iets groters hebben?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ze schudt mijn hand stevig.
    "En jij bent zijn vriendin?" Wat leuk! Ik ben zijn oma. Noem me naar Beth."
    Ik knik nog lachend, maar ze richt haar aandacht al op Michael. Het is schattig hoe enthousiast ze is. Michael knipoogt en neemt mijn hand vast. Ik haal opgelucht adem en krijg een korte rondleiding.
    "En? Kan je het hier even doorbrengen totdat we iets groters hebben?" vraagt hij als we even alleen zijn. Ik ga dicht tegen hem aan staan en sla mijn armen om zijn hals.
    "Ik kan alles, als ik jou maar heb," zeg ik zachtjes.
    Voorzichtig druk ik mijn lippen op die van hem.
    Hij heeft geen idee wat hij voor me betekent.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Ik kan alles, als ik jou maar heb," zegt ze zachtjes.
    Ik voel haar lippen op die van mij. Mijn armen sla ik rond haar middel en ik zoen haar gewillig terug.
    "Het is maar voor even," zeg ik als de kus is geëindigt.
    Een lok stop ik achter haar oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan als ik zijn armen om me heen voel.
    "Het is maar voor even," zegt hij als de kus afgebroken is. Hij stopt een lok haar achter mijn oor.
    "Hm, wat?" vraag ik een beetje verward terwijl ik mijn neus langs die van hem laat gaan. Ik kijk hem even in de ogen. Ik weet nog steeds niet goed wat hij nu precies bedoelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Hm, wat?" vraagt ze verward terwijl haar neus langs die van mij gaat.
    Ik woel lachend door haar haren.
    "Laat maar," fluister ik in haar oor. Ik druk zachtjes een klein kusje op haar wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij haalt lachend mijn haar overhoop.
    "Laat maar," fluistert hij in mijn oor. Ik huiver even van zijn warme adem in mijn oor. Zachtjes drukt hij een kusje op mijn wang. Ik moet even giechelen en kijk hem dan aan.
    "Je oma is een geschenk uit de hemel," zucht ik tevreden. Net als jij.
    Het verbaast me hoe mensen van dezelfde familie zo kunnen verschillen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Je oma is een geschenk uit de hemel," zucht ze.
    Ik grinnik zachtjes.
    "Ze vindt dat mijn moeder zeurt," lach ik en ik ga op het bed zitten. Uitnodigend sla ik op het plek naast me.
    "Mijn oma wilt mij alleen gelukkig. En dat ben ik met jou."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ze vindt dat mijn moeder zeurt. Mijn oma wilt mij alleen gelukkig. En dat ben ik met jou."
    Ze is niet de enige.
    Michael is ondertussen op het bed gaan zitten en slaat uitnodigend op het plekje naast zich. Dat hoeft hij geen twee keer te doen. Lachend kruip ik op het bed om me naast hem te vleien. Ik besluit gelukkig te zijn zo lang het kan.
    "En ik met jou," antwoord ik nog zachtjes op wat hij net zei. Met een brede lach kijk ik hem aan terwijl mijn hart een slagje overslaat omdat het veel te snel wil slaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.