• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Recht in zijn gezicht? Straks dan doet hij me nog wat ergs, erger dan wat hij al doet." Ik wil net antwoorden wanneer Isa me onderbreekt. "Ik moet-"
    Ze staat op en rent de toiletten binnen.
    Ik krab even in mijn haar terwijl ik naar de deur kijk en wacht geduldig tot ze terug is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "I know what you are, what you are, baby. Womanizer, woman-womanizer, you're a womanizer," zingt ze zachtjes.
    Lachend druk ik een klein kusje op haar neus.
    "Womanizer?" vraag ik lachend. "Vind je dat?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Lachend drukt hij een kusje op mijn neus.
    "Womanizer?" vraagt hij lachend. "Vind je dat?"
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd, om vervolgens te knikken.
    "Hangt er vanaf hoe je het bekijkt," antwoord ik met een schuin lachje. "Ik ben een meisje, en ik kan gewoon niet aan je weerstaan."
    Plagerig laat ik mijn lippen tegen de zijne aan zweven zonder hem te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    Walgend trek ik door en ga het hokje uit. Ik was mijn handen en spoel mijn mond. Langzaam loop ik de toiletten uit en loop weer naar Irial en ga bij hem zitten. Ik leg even mijn hand op mijn hoofd, want ik begin hoofdpijn te krijgen.
    "Sorry." Verontschuldig ik me en kijk vooruit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Hangt er vanaf hoe je het bekijkt," antwoordt ze met een schuin lachje. "Ik ben een meisje, en ik kan gewoon niet aan je weerstaan."
    "Niet te weerstaan," lach ik zachtjes. Zachtjes druk ik mijn lippen op haar lippen en lik ik over haar onderlip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Sorry," verontschuldigt ze zich wanneer ze bij me is komen zitten.
    Ik schud mijn hoofd en leg een hand op haar voorhoofd.
    "Geeft niet. Ben je ziek? Je voelt niet echt warm aan," zeg ik zacht. Ik haal mijn hand van haar voorhoofd en wrijf even over haar arm. "En ik wilde voorstellen om met je mee te gaan, ik blijf uit het zicht en als hij ook maar één vinger naar je uitsteekt, voer ik eens een hartig woordje met hem. Wat denk je?"

    Charlotte

    "Niet te weerstaan," lacht Michael. Hij drukt zacht zijn lippen op de mijne en likt over mijn onderlip. Gewillig open ik mijn mond een stukje terwijl ik dichter tegen hem aan kruip.
    Niet te weerstaan.
    Verder geven mijn gedachten er een beetje de brui aan.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 15:48 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    "Geeft niet. Ben je ziek? Je voelt niet echt warm aan." Zegt Irial en haalt zijn hand van mijn voorhoofd en wrijft even over mijn arm. "Ik weet het niet, het is ineens zo." Zeg ik zacht.
    "En ik wilde voorstellen om met je mee te gaan, ik blijf uit het zicht en als hij ook maar één vinger naar je uitsteekt, voer ik eens een hartig woordje met hem. Wat denk je?" Ik kijk hem aan.
    "Dat vind ik lief maar weet je hoe sterk hij is? Niet dat jij niet sterk bent maar hij is kickboxer." Zeg ik met een zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [heeft kyle nog gereageer d ik quotye mij bericht]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    Ze opent haar mond een klein stukje en kruipt wat dichter tegen mij aan. Plagerig lik ik eerst nog aan haar lippen voordat onze tongen in een liefdesstrijd terecht komen. Passioneel zoen ik haar terwijl ik mijn vingers verstrengel in de hare.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik glimlach even. "Isa valt niet op vrouwen en ze heeft een vriendje" zeg ik sip. "Ik heb het paar dagen geleden haar verteld of liever gezegd gezongen"

    [was tegen kyle


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Ik weet het niet, het is ineens zo. Dat vind ik lief maar weet je hoe sterk hij is? Niet dat jij niet sterk bent maar hij is kickboxer."
    Verbaasd kijk ik haar aan en voel plots mijn bloed koken.
    "En dat slaat meisjes?" vraag ik kwaad. "Dat is het, ik ga met je mee. Ik kan wel tegen een stootje."
    Ik kan veel hebben, maar zoals ik eerder dit jaar al laten merken kan ik niet tegen jongens die meisjes slaan. Totaal respectloos.

    Charlotte

    Michael likt eerst nog aan mijn lippen voor onze tongen een spelletje kunnen spelen. Het is een vurige kus en ondertussen voel ik hoe hij zijn vingers met de mijne verstrengelt. Ik krijg kriebels in mijn buik en word overvallen door een warmte die hij bij me veroorzaakt. Ik laat een hand onder zijn t-shirt glijden en kras zachtjes op zijn buik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dank je kon die niet vinden whaha.]

    Kyle.

    "Ik heb het paar dagen geleden haar verteld of liever gezegd gezongen."
    Zegt Lilly sip.
    "Hoe reageerde ze?" Vraag ik en kijk haar aan.

    Isabelle

    "En dat slaat meisjes?" Ik schrik even van zijn kwaadheid. "Dat is het, ik ga met je mee. Ik kan wel tegen een stootje." Zegt hij.
    "M-Maar, hij weet zwakke plekken en kan je bloedtoevoer stil leggen zodat je machteloos bent, en dan?" Zeg ik snel, ik wil niet dat hem iets gebeurd omdat ik met een probleem zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Ik voel Charlotte's hand onder mijn shirt glijden. Haar nagels krassen zachtjes over mijn buik. Zachtjes kreun ik en verplaats ik mijn lippen naar haar nek. Mijn vrije hand leg ik rond haar middel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "Geschrokt en daarna vertelde ze dat ze niks voor mij voelde maar vriendinnen wou blijven alleen het loopt niet lekker tussen ons" verdrietig staar ik naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "M-Maar, hij weet zwakke plekken en kan je bloedtoevoer stil leggen zodat je machteloos bent, en dan?" zegt ze snel.
    "Oké, je hebt gelijk, daar kan ik niks tegen beginnen. Maar ik kan meegaan om de politie te bellen als het nodig is?"
    Ik kan haar toch niet alleen naar die bruut laten gaan? Hij mag dan geen trots hebben, die heb ik wel.

    Charlotte

    Ik hoor Michael zacht kreunen en voel zijn lippen in mijn hals en een hand om mijn middel. Nu is het mijn beurt om even te kreunen.
    Als was in zijn handen.
    Ik druk mijn lichaam helemaal tegen het zijne aan en merk hierdoor nog een keer hoe warm ik het heb. Ik haal mijn hand onder zijn t-shirt vandaan en maak de andere voorzichtig los van die van hem. Ik grijp de onderkant van zijn t-shirt vast en trek het over zijn hoofd. Waar het belandt deert me niet. Ik laat mijn handen over zijn mooie bovenlichaam glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.