• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Geshockt en daarna vertelde ze dat ze niks voor mij voelde maar vriendinnen wou blijven, alleen het loopt niet lekker tussen ons." Lilly staart naar de grond. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
    "Hoe doet ze nu bij jou in de buurt?" Vraag ik dan maar.

    Isabelle

    "Oké, je hebt gelijk, daar kan ik niks tegen beginnen. Maar ik kan meegaan om de politie te bellen als het nodig is?" Ik knik.
    "Dat kan wel."Stem ik in mee.
    "Hij is gewoon zo veranderd. Ik dacht echt dat ik de ware had, en ineens begon hij te slaan, en niet alleen dat." Zeg ik met tranen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Charlotte kreunt zachtjes. Ze drukt haar lichaam dicht tegen de mijne aan. Ze trek haastig mijn shirt uit. Haar handen glijden over mijn bovenlichaam. Ik draai haar zo om zodat ik op haar zit. Met mijn handen ga ik onder haar shirt en laat ik ze over haar buik glijden. Ik zoen haar nog steeds, teder en gepassioneerd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik houdt me met moeite in om niet in huilen uit te barsten. "ze is best snel boos. Ik vroeg of er iets was en toen snauwde ze dat ik het al wist. Kon ik weten dat dat het was. En in de wc's was ze aan het praten dus ben ik gevlucht" ik bijt op mijn lip.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Dat kan wel. Hij is gewoon zo veranderd. Ik dacht echt dat ik de ware had, en ineens begon hij te slaan, en niet alleen dat."
    Ik trek mijn neus op en schud mijn hoofd.
    "Dat is ziek," zeg ik walgend.
    Ik kijk even naar Isabelle, dit verdient ze zeker weten niet.

    Charlotte

    Michael draait ons om zodat hij bovenop me zit. Zijn handen glijden onder mijn t-shirt en over mijn buik. Zijn kus is tegelijk vol passie maar zo teder dat ik er rillingen van krijg. Ik duw mijn lichaam een beetje omhoog, naar hem toe. Even voelt het alsof ik zou sterven zonder zijn aanraking. Ik zucht opgewonden en mompel iets dat zijn naam moet voorstellen. Mijn handen glijden naar zijn rug en trekken hem dichter tegen me aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik ga. ik moet hierna dansen dus tussen 7 en half 8 ben ik even online om daarna weer te dansne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Ze is best snel boos. Ik vroeg of er iets was en toen snauwde ze dat ik het al wist. Kon ik weten dat dat het was. En in de wc's was ze aan het praten dus ben ik gevlucht." Ik bijt op mijn lip.
    Ik wrijf even over haar arm als ik zie dat ze moeite heeft niet te huilen.
    "Ik vind het echt rot voor je." Zeg ik omdat ik echt niet weet wat ik moet doen. Irial was meer van dit soort dingen, niet ik.

    Isabelle

    "Dat is ziek." Zegt Irial walgend.
    "Ik weet het. Als ik nou meteen bij hem weg was gegaan, had ik dit nooit gehad. Dan had het nooit zó ver gekomen."
    Ik voel een traan over mijn wang gaan. Ik veeg hem weg met de mouw van mijn truitje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Ze duwt haar lichaam een beetje omhoog. Ik zucht opgewonden en mompelt iets. Haar handen glijden naar mijn rug en trekt me dichter tegen haar aan. Ik trek ruw haar shirt uit en druk mijn lippen op haar half blote lichaam waar mijn handen ook overheen glijden. Ik kreun zachtjes haar naam en schuur met mijn kruis langs de hare.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ga even stofzuigen ben zo terug.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ik weet het. Als ik nou meteen bij hem weg was gegaan, had ik dit nooit gehad. Dan had het nooit zó ver gekomen."
    Ik merk dat ze haar tranen afveegt met haar mouw en kijk haar aan.
    "Niet doen, je mag jezelf niet de schuld geven van wat hij je heeft aangedaan. Ik kan best begrijpen dat als je van iemand houdt, je diegene veel kan vergeven."

    Charlotte

    Michael trekt ruw mijn t-shirt uit en ik raak er alleen maar meer opgewonden van. Zijn lippen en handen bevinden zich op mijn bovenlichaam en maken me haast gek van verlangen. Hij kreunt mijn naam en schuurt met zijn kruis langs het mijne. Bijna onmiddellijk duw ik mijn heupen omhoog.
    Ik wil je!
    Ik laat hem los en probeer wanhopig zijn broek open te krijgen.

    [Don't shoot me, het is een vreselijke timing maar ik moet gaan. En ik ben pas morgenochtend in het hotel dus waarschijnlijk, en dan ben ik het nog niet zeker, kom ik pas morgenavond online. Ik doe mijn best. Je mag gerust mijn personages een beetje meesleuren, zolang je ze maar niet volledig gaat besturen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okay. Na ik wacht wel gewoon, ik heb nog 3 andere, waarvan 2 actief zijn, dus ik wacht wel gewoon. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Ze duwt haar heupen omhoog. Ze laat me los en probeert mijn broek open te krijgen. Ik help haar even en schop mijn broek uit. Opgewonden maak ik haar bh los. Zachtjes druk ik kleine kusjes op haar half blote lichaam. Met mijn handen streel ik borsten.

    [Hahaha, geeft niet. Ik moet toch ook nog iets aan school gaan doen :'D. Heel veel plezier in Zwitserland en goede reis!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle.

    "Niet doen, je mag jezelf niet de schuld geven van wat hij je heeft aangedaan. Ik kan best begrijpen dat als je van iemand houdt, je diegene veel kan vergeven." Zegt Irial.
    "Ze zeggen altijd, je eerste liefde vergeef je de meeste dingen." Zeg ik en kijk naar de grond. "Hoe kan ik het hem het beste vertellen?" Vraag ik dan.

    [Za, en nu wachten totdat er weer gereageerd word. Ach, ik heb de tijd. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lilly
    Een paar tranen verlaten mijn ogen. "Het is zo moeilijk, ik wil met haa rerover praten maar dat wilt ze niet"snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Het is zo moeilijk, ik wil met haar erover praten maar dat wilt ze niet."
    Snikt Lilly.
    "Waarom dan niet?" Vraag ik voorzichtig. Ik vind het zo rot dat ik niet weet wat ik wil zeggen, en dat ik niet kan helpen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    Arion

    Ze kust me terug en komt dichter tegen me aangekropen. Ik voel haar vingers tussen de mijne glijden en klem ze stevig vast. Deze laat ik niet meer gaan. Na het einde van een lange zoen kijkt ze me in de ogen met een verliefde blik. Ze bijt op haar onderlip.
    "Weet je dat je sexy bent als je dat doet?" fluister ik tegen haar lippen aan.


    Mary

    Ik glimlach wanneer hij mijn handen stevig vastneemt.
    "Weet je dat je sexy bent als je dat doet?"
    Ik glimlach nog breder en druk kort mijn lippen op de zijne.
    "Weet jij dat je altijd sexy bent?"
    Licht grijnzend kijk ik hem aan. Maar het is waar, hij is ongelooflijk sexy.
    "En je kussen zijn verslaven," fluister ik.
    Zacht plaats ik mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.