• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 17:20 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Nope, ze zeggen dat dat kan gebeuren in een bende, want het is je eigen keus als je in een bende gaat..


    El Diablo.

    Destiny

    Ik begin te gapen, 'Hey, ik denk dat ik alvast terug ga,' zeg ik dan. Ik geef ze beide een knuffel en een kus op hun wang. 'Ik moet alleen nog even wat ergens afgeven en dan ga ik naar huis,'

    Devin

    Ik sms Dakota, Starbucks? Over 10 minuten x


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik zag de afstandsbediening van het bed liggen, en snel pakte ik het. Ik ging met mijn bed omhoog en weer omlaag, en bleef dat doen.


    El Diablo.

    Nathan.

    "Ik zal me best doen. Ik denk dat nu Jason, ehm, dood is ik toch niet meer zoveel met dat hele wereldje te maken zal hebben," Zegt ze, "Maar goed. Genoeg over dat, heb jij vandaag nog iets meegemaakt?". "Nou ehm," Ik slik even, "Dakota heeft gezegd dat ze me leuk vind..".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dakota
    "Ik ga ook maar alvast," zeg ik snel als ik Devin zijn sms zie.
    Ik knuffel Dianna en loop snel naar de Starbucks.

    Dianna
    Als ook Dakota vertrekt, besluit ik naar huis te gaan. Als ik thuis ben, ga ik liggen op mijn bed en pak een boek.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    Ik loop van hun weg richting het ziekenhuis. Ik loop naar boven en dan richting Tylers kamer hij is aan het spelen met zijn bed. 'Vermaak je je?' vraag ik dan terwijl ik tegen de deurpost leun.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin

    Ik loop uit het ziekenhuis naar de starbuck en zie Dakota al staan, 'Hello beauty,' fluister ik dan van achter in haar oor.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dakota
    "Hello sexy dude," fluister ik en bloos.

    [Ik ga zo ff naar me nicht, eenmaal daar kom ik online. Ik ben er nu nog.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Best wel' grinnik ik. Snel zet ik het hoofdeinde omhoog en kijk Destiny aan.


    El Diablo.

    Esti
    'Nou ehm, Dakota heeft gezegd dat ze me leuk vind...' zegt Nate. Ik frons even en denk aan Dakota die in de club stond te zoenen met die neef van Des, 'Weet je zeker dat je het goed begrepen hebt Nate?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben er weer.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    Ik grinnik en kom dan binnen, ik plof neer op een stoel. En kijk hem dan aan. Dan vergeet ik dat ik zijn medicijnen nog heb, 'Oja,' zeg ik dan ik pak een potje met pillen en geef het dan aan hem,'alstjeblieft,'

    Devin

    Ik grijns,'Wat wil je hebben?' Vraag ik dan als ik een cappuchino bestel


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dakota
    "IJskoffie," glimlach ik.
    Ik heb ijskoffie altijd al superlekker gevonden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Devin

    Ik knik, 'Een ijskoffie en Cappuchino,' ik reken af en ga dan zitten aan een tafel. Ik neem een slok van mijn koffie en kijk haar dan aan, 'Dus, hoe was 't shoppen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan.

    "Weet je zeker dat je het goed begrepen hebt Nate?" Vraagt ze. "Ik dacht eerst ook dat het een grap was, maar nou eh, dat was het dus niet" Antwoord ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'