• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    [Bij een onthaalmoeder. Ja we zitten inderdaad vast, ik weet zo even niks :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    [Bij een onthaalmoeder. Ja we zitten inderdaad vast, ik weet zo even niks :')]


    [Misschien kunnen we iets doen met Jason en Devon? Of de we spoelen de tijd door..]

    [Damon is nog gewoon op school dus dat kan wel ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Is het Devon of Damon? Devon is een gleek en Damon een voetballer? ;o]

    [Ja, maar eigenlijk wilde ik Devon laten vallen. Ze is alleen nog niet uit de lijst gehaald. Maar als jij iets leuks weet voor Devon en Jason, mij goed hoor ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Haha, ik weet het niet. Wie zullen we laten praten?]

    [Mij is het eender, al denk ik om een of andere reden dat Damon en Jason sneller uitgepraat zullen zijn dan Devon en Jason. Devon en Jason zijn ook verschillender, hij populair, zij niet, dus dat maakt het denk ik wel "spannender"?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Omdat het 'spannender' gaat worden lijkt me het een leuk idee. ;D]

    [Jason zit in de aula en Hayley is net weg naar huis gegaan. Dat is alles wat ik nog weet.]

    Devon

    Wat een spannende wedstrijd was het weer geweest. De jongens hadden met heel wat voorsprong gewonnen, al vond ik het niet altijd eerlijk verlopen. Normaal ben ik niet zo aan het wedstrijd gedoe, maar gezien ik nog mijn synthesizer uit de aula zou halen vond ik dat ik wel even kon gaan kijken. Ondertussen loop ik door de lege, donkere gangen van school naar de aula. Wanneer Hayley me passeert gun ik haar geen blik waardig. Ik doe de deur van de aula open en ga naar binnen. Ik sta net te stuntelen met mijn synthesizer wanneer ik plots Jason zie zitten.
    "Oh, eh hoi," zeg ik verbaasd. Bijna, maar gelukkig net niet, valt het ding uit mijn handen. Waarom moest ik ook persé zo'n zware hebben?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    Nadat Hayley de aula had verlaten, was ik languit op het bankje gaan zitten. Ik heb geen zin om naar huis te gaan, maar om hier te blijven slapen ook niet. Steeds gaat Hayley weer door mijn hoofd. Danny en Hayley. Een zucht verlaat mijn mond en ik staar naar de overkant van de aula. Door de donkere ramen. Hoewel ik er niks door kan zien is het wel eens soort van afleiding. En dan mijn debiele actie tijdens de wedstrijd. Wat heb ik er spijt van. Ook komt Blanda nog even voorbij. Hoe zou het met haar zijn? Aaron.. dé lul. Ik bal mijn vuisten en ontspan ze opnieuw. Blanda's schuld. Hij heeft niks gedaan of toch wel? Ik schrik op als ik gestuntel hoor. Ik wil net roepen, maar slik maar woorden in. Het is Devon maar. "Oh, eh hoi," Zegt ze verbaasd en mijn blik valt op wat ze aan het doen is. Ze pakt haar synthesizer. "Hey," Begroet ik haar. "Moet ik helpen ofzo?" Mompel ik onverschillig. Wat heb ik zin in een sigaret. Eigenlijk rook ik niet meer, maar op sommige momenten..

    Devon

    "Hey. Moet ik helpen ofzo?" mompelt hij.
    Ik glimlach vriendelijk en schud mijn hoofd.
    "Nee hoor, hoeft niet. Maar bedankt." Ik probeer een betere grip op het instrument te krijgen en wil terug weglopen tot ik bijna struikel omdat ik niet zie waar ik heen ga. Ik draai een beetje gegeneerd terug om naar Jason.
    "Oké, misschien kan ik wel wat hulp gebruiken," geef ik blozend toe. "Geldt het aanbod nog?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    "Nee hoor, hoeft niet. Maar bedankt," Ze schud met haar hoofd. Ik kijk naar wat ze doet, maar wendt mijn blik naar de zwarte ramen. Mijn gedachten gaan verder, maar de meeste negeer ik. Mensen mogen me toch niet meer, dan denk ik ook niet meer aan ze. Ik hoor Devon wat stommelen, maar negeer haar. "Oké, misschien kan ik wel wat hulp gebruiken," Geeft ze toe, en ik kijk op. "Geldt het aanbod nog?" Ik schud mijn hoofd. "Nee, die is verlopen," Mompel ik met een kleine grijns en sta op. "Ieder aan een kant tillen?"

    Devon

    "Nee, die is verlopen," grijnst Jason kleintjes om vervolgens toch op te staan. "Ieder aan een kant tillen?" vraagt hij dan.
    Ik knik glimlachend.
    "Ja, dankje," zeg ik vriendelijk. Ik neem een kant en ga zo staan dat ik met mijn gezicht naar Jason sta en achteruit moet lopen, dat lijkt me ondanks het achteruit lopen het handigst. "Laat me alsjeblieft nergens tegen aanbotsen," lach ik. Ik zet een paar passen achteruit om het uit te proberen. Plots besef ik iets. "Hé, waarom zat je hier alleen? Jullie hebben de wedstrijd gewonnen, hoor je dat niet te vieren?" vraag ik voorzichtig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny Dial.

    Als ik eenmaal thuis ben gekomen, besluit ik om meteen onder de douche te stappen, dus loop ik meteen door naar boven, kleed me uit om vervolgens onder de douche te stappen. Ze deden allemaal zo raar tegen me. Waarom zeiden ze niet gewoon wat er was? Inmiddels ben ik daar wel achter. Tenminste, ik denk dat ik het weet. Waarschijnlijk heeft iemand het gezien en het doorgelult of een foto of whatever gemaakt.
    Maar nu de reden waarom ik meteen onder de douche ben gestapt en niet eerst even heb 'bijgekletst'.
    Ten eerste: Ik stonk, wat dat is toch een reden?
    en ten tweede ik heb even geen zin in mijn ouders, naja, ouders, je weet wel wie ik bedoel. En tot mijn grote verbazing heb ik ook even geen zin in Aliya, ookal is zij meestal diegene die me opvrolijkt als het even niet mee zit. Tja, wanneer zit het leven niet mee? Altijd eigenlijk? Bijna iedereen verbergt zijn problemen achter die grote glimlach op hun gezicht. Er zijn ook mensen die gewoon ál hun problemen aan iemand vertellen. Ik zeg niet dat dat verkeerd is, zeker niet. Soms ben ik wel eens jaloers dat hun dat wel kunnen en ik niet. Ik zou het wel kunnen, maar ik doe het niet. Ik weet niet waarom. Of toch, misschien weet ik het wel, maar zeg ik het niet omdat ik niet wil dat andere mensen me als een 'zielig mensje' beschouwen. De meeste mensen denken dat ik alleen maar een stoere mooiboy ben, maar dat is gewoon een masker. Een masker die ik heel vaak gebruik. Altijd eigenlijk. Nouja, een ene keer niet en dat is als Aliya vraagt wat er met me is. Ze ziet het gewoon als er iets is met mensen. Ze ziet het als je niet lekker in je vel zit. Ik kan bij haar echt mezelf zijn. Gewoon een keer mijn échte zelf. Weetje, laat ik straks maar eens een sms'je naar Chrissie sturen. Ze snapt er vast niets van, niet dat ik er zoveel meer van snap, maar dat doet er even niet toe. Ik wil geen ruzie met iemand, omdat ik zo dom ben geweest. Eigenlijk is het gewoon mijn eigen stomme schuld en niet die van Hayley of Chrissie. Ik ben gewoon te arrogant om het toe te geven. Gewoon een arrogante lul. En ja, zo noem ik mezelf wel vaker. Maar dat is terecht en dat heb ik verdiend. Wanneer ik de douche uit ben gestapt en me heb omgekleed, loop ik naar mijn kamer waar ik mijn mobiel pak en in mijn contactenlijst naar Chrissie zoek. Twijfelend druk ik op berichtje en laat mijn vingers razendsnel over het beeld glijden. 'Hee, Chris. Ehm, ik weet niet goed wat ik moet sms'en en of ik het wel verstandig is om te sms'en, maar van mezelf moest ik gewoon even iets naar je sturen, hopelijk slaap je nog niet. x Dan.' Ik lees het nog een keer goed, voordat ik twijfelend op verzenden druk. Nou Dan, je krijgt vast een haat berichtje terug ofzo? Tja, eigen schuld dan hé?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'