• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    BAM.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    Ik lig net in te dommelen wanneer ik mijn mobiel hoor afgaan. Ik haal hem van onder mijn kussen en ben meteen klaarwakker wanneer ik Danny's naam op mijn schermpje zie staan. Ik trek een wenkbrauw op en open het smsje. Ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.
    "'Hee, Chris. Ehm, ik weet niet goed wat ik moet sms'en en of ik het wel verstandig is om te sms'en, maar van mezelf moest ik gewoon even iets naar je sturen, hopelijk slaap je nog niet. x Dan."
    Tegen de tijd dat ik klaar ben met lezen zit ik met open mond en een hand in mijn haar naar mijn mobiel te staren. Wat moet ik hier nou mee?
    Compleet ten einde raad zie ik maar één oplossing.
    "Aarooooon!" roep ik zo luid ik kan, te lui om naar beneden te gaan en geen zin om het met de andere twee erover te hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik ben in de film verzonken, als ik opeens mijn naam hoor. "Aarooooon!" Hoor ik van boven komen. Ik zucht even en glij van de zetel af. Kan ze niet gewoon even de moeite doen om naar beneden te komen?
    "Ik ben zo terug" Mompel ik, waarna ik naar de gang loop en de trap op ren. En zoals altijd sla ik bij iedere stap die ik zet één trede over. "Chrissieeeeee!" Roep ik terug en loop dan haar kamer in. "Vas Happenin'?" Vraag ik, terwijl ik in haar buikholte op het bed ga zitten.

    [Oke, die moest er gewoon even in xD.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.
    Ik draai me om, totdat ik iemand hoor schreeuwen. "Aarooooon!" Een zucht ontsnapt uit mijn longen. "Ik ben zo terug," Mompelt Aaron. "Je doet maar," Mompel ik en sla het deken over mijn hoofd. "Chrissieeeeee!" Roept Aaron nog, maar ik hoor het al bijna niet meer. Rustig slaap ik verder.

    [Je gaat IN haar buikholte op het bed zitten? Gadverdamme.]

    Chrissie

    "Chrissieeeeee!" roept hij terug. Ondanks mijn verbazing van het smsje moet ik even lachen. Hij komt de kamer in en komt bij me zitten. "Vas Happenin'?" vraagt hij.
    Ik stop mijn mobiel in zijn handen. Ongeduldig friemel ik aan het jasje van Dave. Wanneer ik denk dat hij bijna klaar is met lezen zeg ik,
    "Jij bent een kerel, jij snapt kerels. Wat moet ik daar nou uit maken?" vraag ik een beetje hopeloos terwijl ik naar mijn mobiel wijs.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    Er komt een glimlach op haar gezicht en ze knikt. "Ja, dankje," We gaan ieder aan een kant staan. Ik moet vooruit lopen en Devon achteruit. Oké."Laat me alsjeblieft nergens tegen aanbotsen," Lacht ze. Een klein lachje ontsnapt aan mijn lippen. "Nee hoor," Samen lopen we door de aula. Wanneer we halverwege zijn zegt Devon opeens iets. "Hé, waarom zat je hier alleen? Jullie hebben de wedstrijd gewonnen, hoor je dat niet te vieren?" Ik zucht en haal mijn schouders op. "Danny heb ik na de wedstrijd niet meer gezien, Dave is weggegaan en de rest heb ik ook niet meer gezien," Antwoord ik. "En Hayley was de enige die nog naar me toe wilde komen," Voeg ik er eerlijk aan toe.

    [LOL Ik lig helemaal slap. 'Jij bent een kerel, jij snapt kerels. Wat moet ik daar nou uit maken?' XDDD
    Sorry, op de een of andere manier vind ik het grappig.. ;D]

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik hoor Chrissie even lachen, waardoor er een kleine glimlach op mijn gezicht verschijnt. Als ik even zit, krijg ik haar mobiel in mijn handen gedrukt met een open berichtje. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar besluit dat om het niet te zeggen en het berichtje maar gewoon te gaan lezen. Snel laat ik mijn ogen even over het beeldscherm glijden.
    'Hee, Chris. Ehm, ik weet niet goed wat ik moet sms'en en of ik het wel verstandig is om te sms'en, maar van mezelf moest ik gewoon even iets naar je sturen, hopelijk slaap je nog niet. x Dan.' Lees ik. "Jij bent een kerel, jij snapt kerels. Wat moet ik daar nou uit maken?" Vraagt ze een beetje hopeloos. Ik zucht even en laat mijn hersens even kraken. "Geduld, ik ben mijn hersens aan het laten kraken" Zeg ik met een serieus gezicht, als Chrissie even naar haar mobiel wijst.
    "Ehm, ik denk dat hij spijt heeft" Zeg ik twijfelend en bijt op mijn lip, terwijl ik nog even verder nadenk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Devon

    "Danny heb ik na de wedstrijd niet meer gezien, Dave is weggegaan en de rest heb ik ook niet meer gezien. En Hayley was de enige die nog naar me toe wilde komen," zegt hij.
    Wanneer ik Hayley's naam hoor maak ik een spottend geluidje en haal mijn neus op. Snel herpak ik me.
    "Nou..." zeg ik voorzichtig. "Ik heb geen plannen, maar je wilt vast niet met een Gleek gezien worden?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Laat ik Jasmine ook maar eens naar Devin en Jason gaan x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Geduld, ik ben mijn hersens aan het laten kraken," zegt Aaron serieus. Ik hou mijn mond en friemel nog wat aan Dave's jasje. "Ehm, ik denk dat hij spijt heeft," zegt Aaron op twijfelachtige toon. Mijn ogen gaan wijdopen en ik trek een wenkbrauw op. Dat weet ik, dat zei hij al. Maar dat verandert niks.
    Ik zucht diep en haal verward een hand door mijn haar.
    "Wat moet ik nou?" vraag ik kleintjes. Mijn gedachten dwalen even af naar Dave.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    Haar ogen gaan wijd open en een wenkbrauw gaat omhoog, waarna ze even diep zucht en verward haar hand door haar haren haalt. "Wat moet ik nou?" Vraagt ze kleintjes. Ik haal even niet wetend mijn schouders op. Ik wil niet zeggen dat ik het niet weet, want ik wil haar heel graag helpen, maar ik weet het gewoon niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.
    Ik kijk haar verbaasd aan als ze geluidjes maakt bij Hayley's naam. "Nou... Ik heb geen plannen, maar je wilt vast niet met een Gleek gezien worden?" Ik haal even diep adem. Eigenlijk wil ik een opmerking maken over het hoe ze reageert bij Hayley's naam, maar dat laat ik voor wat het is. "Het boeit met niet met wie ik gezien wordt, als het maar gezellig is," Mompel ik, terwijl we de aula uit lopen.

    Blanda

    Één voor één vertrekt men uit de woonkamer. Alleen Dave en ik zitten er nog. Nou ja, Dave slaapt. Verveeld zet ik de film op pauze en kijk om me heen. Ik kan me niet voorstellen dat ik hier nog een week zit. Het is heel lief bedoeld en echt een mooi huis maar het voelt onwennig. Het voelt niet als een thuis. Zachtjes zucht ik en sta op. Loom loop ik richting het aanrecht en leun er nonchalant tegen aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Devon

    Ik merk aan Jason's blik dat hij het niet begrijpt, maar gezien hij er niks over zegt besluit ik dat ook maar niet te doen.
    "Het boeit met niet met wie ik gezien wordt, als het maar gezellig is," mompelt Jason terwijl we de aula uit lopen. Ik stuur ons richting mijn auto.
    "In dat geval," zeg ik grijnzend. "Ken ik een hele gezellige pub. Ik moet er straks even enkele liedjes spelen, maar daarna kan ik je wel wat gezelschap houden?"
    Wat doe ik toch? Normaal nodig ik nooit zo spontaan iemand die ik amper ken mee uit naar mijn favoriete pub, waarom Jason dan wel? Maar hij zag er zo triest uit, alleen.

    Chrissie

    Aaron haalt zijn houders op. Ik laat me languit op mijn bed vallen.
    Ik weet zeker dat Danny niet de juiste persoon voor me is. Maar tegelijk wil ik hem ook niet kwetsen door dat berichtje te negeren. Het kostte hem vast ook moeite. Mijn gedachten worden even naar een plekje achterin mijn hoofd gedwongen wanneer ik opnieuw Dave's geur ruik. Ik zucht.
    "Aaron?" vraag ik voorzichtig. "Wat vind je van Dave?"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.