• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    [Ik ga even eten en daarna douchen. Ik ruik naar paard. <3
    Tot straks.]

    Blanda

    "Na u."
    "Dank u meneer," grap ik. "Ik voel me gevleid."
    Lachend loop ik richting de woonkamer waar Chrissie en Dave ook al zijn.
    "Hé!" lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Dank u meneer," Grapte ze, "Ik voel me gevleid."
    Ik lach even en loop dan achter haar aan richting de woonkamer, waar Chrissie en Dave ook zijn. "Hé!" Lacht ze. Ik glimlach even naar Chrissie en loop dan naar de bank, waar ik vervolgens op ga zitten. Ik kijk even naar Blanda, waarna ik uitnodigend op mijn schoot tik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    Aaron klopt uitnodigend op zijn schoot. Lachend sla ik een arm om zijn hals en ga ik op zijn schoot zitten. Zachtjes druk ik een kusje op zijn wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Hij knikt.
    "Ja.. Het gaat. Ik heb nog even met Blanda gepraat. Ik ga haar.. euh.. Helpen, zeg maar," mompelt hij.
    Nu is het mijn beurt om te knikken. Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Mooi, ze kan alle hulp gebruiken die ze maar krijgen kan," zeg ik zacht. Dan knijp ik lachend in zijn wangen. "Maar je bent wel een schatje."
    Ondertussen hoor ik de voordeur opengaan, gevolgd door de stemmen van Aaron en Blanda.
    "Hé," lacht Blanda die de woonkamer binnen komt. Ik lach lief terug. Dan komt ook Aaron binnen waarop Blanda bij hem op schoot gaat zitten.
    "Hé!" zeg ik met een pruillip. "Ik heb ook zo mijn gevoelens hoor."
    Ik trek een zielig gezichtje en kruip vervolgens weer bij Dave op schoot om de andere twee dan triomfantelijk aan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    Ze knikt. "Mooi, ze kan alle hulp gebruiken die ze maar krijgen kan," Zegt ze zachtjes en knijpt lachen in mijn wangen. "Maar je bent wel een schatje," Ik grinnik en ga héél netjes zitten. "Och meid, bedankt!" Grap ik en kijk op. Blanda komt binnen. "Hé!" Lacht Blanda en ik grijns terug. Het is goed om te zien dat ze kan lachen. Dan komt Aaron ook binnen hij gaat op de bank zitten en Blanda laat zich zakken op zijn schoot. Expres ga ik zo zitten dat Chrissie niet bij mij op schoot kan gaan zitten. "Hé!" Zegt ze en kijkt me met een pruillipje aan. "Ik heb ook zo mijn gevoelens hoor," Ze trek een zielig gezichtje en ik begin te lachen. "Oke, dan," Mompel ik en ga normaal zitten. Ze laat zich op mijn schoot zakken. "Lekker dan, nu voel ik me klein," Grinnik ik en naar Chrissie.

    Chrissie

    "Oké, dan," mompelt Dave waarop hij anders gaat zitten zodat ik comfortabeler zit. "Lekker dan, nu voel ik me klein," grinnikt hij.
    Ik kijk hem vragend aan.
    "K-klein? Waarom?" vraag ik voorzichtig.
    Wat heb ik misdaan?
    Ik kijk even naar Aaron en Blanda om te zien of zij het snappen, maar voor ik hun gezichten echt kan zien draai ik me weer naar Dave.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    Ze kijkt me vragend aan. "K-klein? Waarom?" Vraagt ze voorzichtig. Ik haal even diep adem, het was bedoeld als grapje, omdat ze op mijn schoot zit, is ze groter.. "Nou, kijk," Begin ik. "Je zit op mijn schoot en je lijkt groter?" Mompel ik met een serieus gezicht. Ik kijk haar aan.

    Chrissie

    "Nou, kijk. Je zit op mijn schoot en je lijkt groter?" mompelt hij serieus.
    Mijn ogen worden groter en ik geef hem zacht een mepje.
    "Je liet me schrikken! Ik dacht dat ik je gekwetst had ofzo..." mompel ik op mijn beurt. En dat is echt het laatste dat ik wil.
    Ik probeer serieus te blijven maar moet toch even lachen. Ik schud mijn hoofd en haal een hand door mijn haren. Vervolgens kijk ik hem met een duister glimlachje aan en glijd van zijn schoot.
    "Zo beter?" zeg ik terwijl ik mijn armen over elkaar sla.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Je liet me schrikken! Ik dacht dat ik je gekwetst had of zo.." Mompelt ze, en ik schud overduidelijk mijn hoofd. "Tuurlijk niet! Jij kunt me niet kwetsen, daar ben je te lief voor," Antwoord ik en schenk haar een lieve glimlach. Ze glijd van mijn schoot en ik kijk haar zielig aan. "Zo beter?" Ik grinnik. "Moet ik op jou schoot gaan zitten?"

    Blanda

    Afwezig volg ik het gesprek tussen Dave en Chrissie. Echt erbij ben ik niet. Ik laat me van Aaron's schoot afglijden en ga zelf op de bank zitten. Ongemakkelijk, zo voelt het nu. Met een geconcentreerde blik controleer ik mijn nagels en friemel ik wat aan mijn cheerpakje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Dave schudt zijn hoofd overdreven.
    "Tuurlijk niet! Jij kunt me niet kwetsen, daar ben je te lief voor." Er verschijnt een enorme glimlach op mijn gezicht. "Moet ik op jou schoot gaan zitten?" grinnikt hij.
    Ik lach even en trek een wenkbrauw op.
    "Wil je me pletten ofzo?" vraag ik lachend. Plots valt er me iets in. "Oh, Blanda, ik heb boven wat kleren voor je klaar gelegd waar ik niet meer in kan, volgens mij zullen ze jou wel passen," zeg ik met een glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Ik word opgeschokken uit mijn gedachtes door Chrissie's stem.
    "Oh, Blanda, ik heb boven wat kleren voor je klaar gelegd waar ik niet meer in kan, volgens mij zullen ze jou wel passen."
    Ik knik lichtjes en lach dankbaar. Langzaam sta ik op en loop met haar naar boven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "Wil je me pletten of zo?" Ik haal mijn schouders op. "Nee, doen maar niet.." Mompel ik. "Oh, Blanda, ik heb boven wat kleren voor je klaar gelegd waar ik niet meer in kan, volgens mij zullen ze jou wel passen," Eigenlijk wil ik een er een grapje bij maken, maar ik hou mijn mond als ik naar Blanda kijk. Ze ziet er niet erg happy uit. Lichtjes knikt ze en loopt naar boven. Opnieuw hou ik mijn mond. Ik ga niet praten over iemand als hij/zij er niet bij zit. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Ik heb medelijden met haar.

    Aaron Evan Ortiz.

    Lachend slaat Blanda haar arm om mijn hals en gaat op mijn schoot zitten, waarna ze een kusje op mijn wang drukt. Ik glimlach even en kijk dan naar Chrissie en Dave die aan het praten zijn. Blanda glijd van mijn schoot af waarna ze zelf op de bank gaat zitten. "Oh, Blanda, ik heb boven wat kleren voor je klaar gelegd waar ik niet meer in kan, volgens mij zullen ze jou wel passen," Zegt Chrissie, als Blanda aan haar cheerpakje begint te friemelen. Ik glimlach even dankbaar naar Chrissie en kijk dan naar Blanda zie lichtjes knikt en langzaam opstaat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'