• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Chrissie

    "Nee, doen maar niet.." mompelt Dave.
    Ondertussen staat Blanda op, ze knikt en lacht even. Ik besluit maar even meee te gaan naar boven.
    "Zo terug," zeg ik tegen de jongens.
    Ik neem Blanda mee naar mijn kamer en toon haar het stapeltje kleren dat op mijn bed ligt. Dan wijs ik naar mijn schoenenkast.
    "Daar staan schoenen in, die kan je gewoon lenen en vanavond maak ik in mijn badkamer een lade voor je leeg. Ik heb nog wel ergens een extra fles shampoo en een extra borstel ofzo," zeg ik zacht. Ik kijk haar even aan. "Gaat het met je?" vraag ik terwijl ik op de rand van mijn bed ga zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Daar staan schoenen in, die kan je gewoon lenen en vanavond maak ik in mijn badkamer een lade voor je leeg. Ik heb nog wel ergens een extra fles shampoo en een extra borstel ofzo."
    Ik knik zachtjes.
    "Gaat het met je?"
    Het liefste zou ik op dit moment beginnen met schreeuwen. Natuurlijk gaat het niet! Maar dat kan ik niet maken. Ze is daar veeltste lief voor.
    Kleintjes knik ik.
    "Het gaat wel," zeg ik stilletjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "Zo terug," Zegt Chrissie, staat op en loopt achter Blanda aan. Opnieuw verlaat een zucht mijn mond. Ik weet dat ze bij Aaron in goede handen is, maar iets zit me dwars. Ik weet het niet. Het voelt gewoon niet goed. Ik zet in het hoekje van de bank een kussen en ga er met mijn rug tegen aan zitten. Mijn ene hand ondersteund mijn hoofd en de andere ligt op mijn schoot.

    [Ik moet zo meteen huiswerk maken.. Maar als ik Engels maak heb ik de pc nodig, dus blijf ik online. (:]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:19 ]

    Chrissie

    Ze knikt maar kleintjes.
    "Het gaat wel," zegt ze stil. Ik sta op en omhels haar.
    "Meisje toch," zeg ik zacht. "Ik wilde dat ik wat voor je kon doen."
    Ik weet hoe verschrikkelijk het is om iemand te verliezen.
    Ik laat haar los en loop naar mijn kast waar ik één van mijn lege, nog niet gebruikte dagboeken uit haal. Er zit een slotje aan met het sleuteltje erop. Vervolgens haal ik een balpen uit mijn nachtkastje. Ik geef ze beiden aan Blanda.
    "Als je een keer geen zin hebt om te praten, kan je het van je afschrijven," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Als je een keer geen zin hebt om te praten, kan je het van je afschrijven."
    Ik kijk haar dankbaar aan.
    "Dat is niet nodig," zeg ik zachtjes. "Ik red me wel."
    Ik ga op het bed zitten en bekijk de kleding. Ik heb nu ten minste wat.

    [Ik ga hardlopen. Over twee uur ben ik weer terug.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Dat is niet nodig. Ik red me wel," zegt Blanda zacht.
    Ze gaat op het bed zitten en kijkt even naar de kleding. Ik maak een klein sprongetje en loop opnieuw naar mijn kast om er een pyjama uit te halen. Die leg ik naast de kleren op het bed.
    "Je kan natuurlijk niet in je blootje slapen," zeg ik met een klein lachje. "Ik laat je je even omkleden, dan kunnen we zo een film kijken, heb je wat afleiding."
    Ik knipoog even en loop dan naar beneden waar ik me tussen Dave en Aaron met een diepe zucht in de zetel laat ploffen.
    "Welke film?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hahaha ben er weer. We gaan zo varen dus vanmiddag ben ik er niet.]

    Blanda

    "Ik laat je je even omkleden, dan kunnen we zo een film kijken, heb je wat afleiding."
    Ze draait zich om en loopt naar benenden. Ik kijk zuchtend naar de kleding en begin me om te kleden. Twijfelend kijk ik naar het resultaat. Het kan er mee door. Sloom loop ik weer naar beneden en plof ik in de zetel.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 13:06 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Blanda ;p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry (:]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Damn! Ik wil ook varen.]

    [Hahaha een oom met een grote boot heeft altijd voordelen! Lekker dobberen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    De jongens geven geen antwoord en dan komt Blanda terug naar beneden. De kleren zijn een heel klein beetje te groot waardoor het me nogmaals opvalt hoe mager ze is. Ik ben nu zelf ook helemaal niet dik, dus dat mijn kleren haar te groot zijn is geen goed teken. Ik besluit er niks over te zeggen en er een vrolijke avond van te proberen maken. Dan gaat de bel.
    "Pizza!" roep ik enthousiast. Ik kijk vrolijk van Aaron naar Dave. Gezien het over eten gaat, kijk ik niet naar Blanda. Mijn ogen glijden even naar het bord met groentjes en dipsaus. Ik hoop maar dat ze daar enkele hapjes van neemt.
    "Blanda, kies jij een film?" vraag ik terwijl ik naar de DVD's op tafel wijs. Dan sta ik op en loop naar de deur om de pizza en te nemen en de koerier te betalen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Pizza! Blanda, kies jij een film?"
    Ik richt mezelf op de films en negeer al het eten om me heen. Alleen van de geur krijg ik al kostneigingen. Één voor één bekijk ik de films nauwkeurig. Ik een rap tempo lees ik alle beschrijvingen en kijk ik naar de acteurs. Mijn uiteindelijke keuze is niet geheel verassend. Mijn lievelingsfilm ligt er namelijk tussen.
    "Black Swan," zeg ik. "Zijn jullie het daarmee eens?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    Ik laat mijn blik door de kamer glijden. Vorige keer dat ik hier was, ben ik alleen in Chrissie's kamer geweest. De woonkamer is ook heel sfeervol ingericht. "Welke film?" Hoor ik iemand vragen, maar reageer er niet op. Ik ben te diep in gedachten. Ik kijk even op als Blanda binnen komt lopen en schenk haar een glimlach. Wanneer ik de bel hoor schrik ik op. "Pizza!" Roept Chrissie. Dan merk ik pas dat ik best wel honger heb. Vanaf de middag heb ik niks gegeten, alleen een koekje. "Blanda, kies jij de film?" Vraagt Chrissie en wijs naar de dvd's. In een rap tempo bekijk Blanda alle dvd's. "Black Swan. Zijn jullie het daarmee eens?" Vraagt ze aan ons. "Zeg, hebben de mannen hier niks meer in te brengen? Wij hebben ook rechten," Grap ik en kijk naar de dvd's. Er zitten best een paar leuke tussen. Dan loopt Chrissie weg om de pizza's te halen. Ik knik naar Blanda. "Die film is goed,"

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 19:39 ]

    Chrissie

    "Zeg, hebben de mannen hier niks meer in te brengen? Wij hebben ook rechten," zegt Dave. Ik grinnik even.
    "Niet in mijn huis, schat," antwoord ik lachend terwijl ik de pizzabezorger betaal. Ik loop terug naar de woonkamer en zet de doos op tafel. Ik doe het deksel open en rits snel een stuk pizza uit de doos.
    "Black Swan. Zijn jullie het daarmee eens?" vraagt Blanda.
    Ik knik zachtjes terwijl ik een hap neem.
    Oh god, ik vind die film doodeng.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 19:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.