• De stelling van deze week luidt:
    Als een meerderjarige seks heeft met een minderjarige, is dat slecht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Ik ben het hier helemaal mee eens !!!

    Daar ben je volgens mij helemaal zelf baas over, als jij het zelf goed vind moet je het doen toch? teminste zo ben ik opgevoed, En als de een nou 18 is en de ander 15 moet dat toch niet zoveel uitmaken?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Weird is Wonderful.

    Februharry schreef:
    Daar ben je volgens mij helemaal zelf baas over, als jij het zelf goed vind moet je het doen toch? teminste zo ben ik opgevoed, En als de een nou 18 is en de ander 15 moet dat toch niet zoveel uitmaken?


    Nee, 15/18 is zo'n probleem niet.
    Maar ik ken ook een meisje van 18, die heeft met een man van achter in de 40. Nou sorry hoor, maar zij is net puber af en hij kan onderhand haar opa zijn.
    Dat vind ik gewoon ziek.


    Tell me about it, stud.

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat hang van het leeftijdsverschil af, maar ook van hoe verantwoordelijk die meerderjarige is. Want iemand van 30 die met iemand van 14 naar bed gaat moet wel een beetje ziek zijn in zijn/haar hoofd. En zelfs als er echt sprake van liefde is, zal die meerderjarige (en de minderjarige trouwens ook) er goed over moeten nadenken of het wel helemaal, gezond, is. (In geval dat er een groot leeftijdsverschil is dan hé, 17/19 is weer iets heel anders.)


    Some people are weird. Get over it.

    ja want het is strafbaar


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik vind het niet slecht,
    een vriendin van mij (15) heeft een vriend (23). En ik snap niet waarom dat slecht is, of zou moeten zijn.


    Only those who listen can hear

    Ik vind van wel, het is zelfs strafbaar om als meerderjarige seks te hebben met een minderjarige, dus waarom zou je het dan doen? Als er echt liefde in het spel is, vind ik dat beide partijen gewoon moeten wachten tot het wel legaal is, tot die tijd is het slecht.


    “Love is a contradiction.”

    Als er sprake is van liefde, nee, maar wel met redelijke leeftijdsverschil.

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik vraag me af of 17/18 illegaal is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky