• De stelling van deze week luidt:
    Als een meerderjarige seks heeft met een minderjarige, is dat slecht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens ze stemmen bijden toe dus is het vrijwillig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    hant af van het leeftijdsverschil, maar ik denk toch dat ik het al snel slecht vind


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het ligt eraan hoe groot het leeftijdsverschil is en of ze echt verliefd zijn of niet denk ik.


    If you stay true to yourself, it doesn't matter what other people think about you.

    Achilles schreef:
    Ach, het boeit me niet zoveel. :')
    Waarschijnlijk zal ik nooit een man krijgen vanwege mijn ambities, dus ik zal het waarschijnlijk ook nooit meemaken. Lekker makkelijk.
    Mijn ouders schelen zestien jaar, maar mijn moeder was al 23 toen ze elkaar leerden kennen. I don't care, mijn vader ziet er nog steeds jong uit.


    Inderdaad! Mijn ouder zitten 7 jaar uiteen en mijn vader was vroeger een vriend van mijn grootvader toen ze gevoelens voor elkaar kregen, mijn moeder was 16 toen ze iets kregen, 17 toen ze verloofd raakte en op haar 18de trouwde ze... en een jaar later kwam mijn oudste broer!
    En nu 28 jaar later zijn ze nog even gelukkig!
    Dus feitelijk is het gewoon; Als er liefde is heb ik er geen problemen mee...
    Mijn vriend is zelf ook nog minderjarig (17) en ikzelf 19...
    Zolang er liefde is en je elkaar kunt vertrouwen dan is het allemaal oke!


    Karma is a bitch!

    Het ligt inderdaad aan het leeftijdsverschil, maar het ligt er vooral aan of het vrijwillig is of niet en daarbij komt kijken of er sprake van liefde is ja of nee?
    Dit is een stelling waarbij je kan zeggen dat het van de situatie afhangt!;)

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Simple, but effective.

    Als de minderjarige dat wil. En als ze echt van elkaar houden. Dan vind ik het niet "erg". Leeftijd speelt geen rol in de liefde toch?


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    Biologist schreef:
    Als er liefde in het spel zit, mag dat best hoor.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    dat zou betekenen dat het slecht is als ik seks heb met mn vriend volgend jaar (cat) dan is hij 18 en ik 17


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    ligt eraan of het niet gedwongen is + als je echt van elkaar houd dan maakt leeftijd geen flikker meer uit.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dan zijn ik en mijn vriend illegaal bezig :') 16 en 18.
    Zolang het leeftijdsverschil niet al te groot is vind ik het wel kunnen. En dat het vrijwillig is dan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als de minderjarige het ook wil, vind ik het best!


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."