• De stelling van deze week luidt:
    Als een meerderjarige seks heeft met een minderjarige, is dat slecht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    Als er sprake van liefde is en de minderjarige er klaar voor is, waarom niet?

    Ligt aan de situatie, als het niet gedwongen is dan zie ik zelf het probleem niet.


    Life is hard and then we die

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Pass the damn ham, please.

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Shoganai i ne~

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    PUKKELxDING schreef:
    Ligt aan de situatie, als het niet gedwongen is dan zie ik zelf het probleem niet.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Als ze verliefd zijn vind ik het geen probleem. Het licht wel ook aan de minderjarige, als hij/zij verantwoordelijk genoeg is om zelf zulke beslissingen te nemen is het iets heel anders dan wanneer het een bange tienjarige is die geen nee durft te zeggen. En ik ben inderdaad tegen hele grote leeftijdsverschillen, bijvoorbeeld iemand van veertien met iemand van veertig vind ik niet kunnen nee.

    Maar over het algemeen vind ik toch dat als het echt liefde is, het moet kunnen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Ligt eraan of het vrijwillig is en of het leeftijdsverschil niet belachelijk groot is.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    PUKKELxDING schreef:
    Ligt aan de situatie, als het niet gedwongen is dan zie ik zelf het probleem niet.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Merryweather schreef:
    (...)


    That is a perfect copy of reality.

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    That is a perfect copy of reality.