• De stelling van deze week luidt:
    Als een meerderjarige seks heeft met een minderjarige, is dat slecht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als er liefde in het spel is maakt leeftijd niet uit...
    Tuurlijk 20 jaar verschil is erg... maar 30 en 50 valt enorm mee!
    Heck ik ken een koppel die zoveel verschillen


    Karma is a bitch!

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Inspiration can hit you any time

    ligt er aan als het liefde is dan niet.


    be happy and be free thats the only thing you need to be

    xlufjoetoexx schreef:
    Als er sprake is van liefde, nee.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    En natuurlijk kunnen we hier een 2000 woorden beschouwing gaan schrijven over wat slecht is en wat niet :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens als het van beide partijen vrijwillig is en beide partijen begrijp wat ze doen, dus dat de een niet te jong is om het te begrijpen, is er niks verkeert aan. Zo niet, dan is het wel verkeert want dan is het verkrachting.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als het leeftijdsverschil echt heel groot is is dat niet zo goed. Maar het ligt er maar aan, je maakt zelf je keuzes.
    Als 2 mensen verliefd zijn houden ze zich nu eenmaal niet aan alle regeltjes. $


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    xlufjoetoexx schreef:
    Als er sprake is van liefde, nee.


    the greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

    Mijn mening is hierover verdeelt. Hangt er vanaf hoeveel jaar er tussen zit. Een 15 jarige en een 18 jarige vind ik nog wel kunnen maar geen 15 jarige en een dertiger ofzo.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als er sprake is van échte liefde, niet.
    En daarbij is er een groot verschil of de personen on kwetsie bijvoorbeeld 12 en 26 zijn,16 en 18 of bijvoorbeeld 17 en 20.
    Zolang het vrijwillig is zie ik geen probleem.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    maar kijk, als t nou gaat om zegmaar een 30jarige met een 14jarige, hoe kunnen beide nou weten of er echte liefde speelt? Want volgens mij weet je als 14jarige nog niet helemaal wat echte liefde is... Je hebt dan nog weinig levenservaring, vergeleken met de 30jarige. Ik vind t sowieso raar dat zo'n volwassene verliefd kan worden op een kind... Dat kan je je toch niet voorstellen? En stel nou dat dat kind daar zwanger van raakt, als t een meisje is dan, hoe gaat dat dan? Ik vind t maar een heel erg slecht idee.


    You're never fully dressed without a smile

    het ligt aan het leeftijdsverschil. Ongeacht of er sprake is van liefde of niet. Maar goed, als jij als 16jarige gelukkig bent met een man van 45, wie ben ik dan om te zeggen dat je hem moet dumpen. het is heel onlogisch, en absoluut niet ideaal. maar als jij hem echt zo leuk vind, dat moet je het zelf weten.


    Fus Ro Dah!

    Ik vind het best als het echt liefde is, de man niet té oud is, en dat het meisje het vrijwillig doet. Ik snap wel dat ze het strafbaar hebben gemaakt, maar ik vind dat ze ook uitzonderingen kunnen maken met bijv. 17 en 19.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ach, het boeit me niet zoveel. :')
    Waarschijnlijk zal ik nooit een man krijgen vanwege mijn ambities, dus ik zal het waarschijnlijk ook nooit meemaken. Lekker makkelijk.
    Mijn ouders schelen zestien jaar, maar mijn moeder was al 23 toen ze elkaar leerden kennen. I don't care, mijn vader ziet er nog steeds jong uit.


    "Well, well. Look who we've got here!"