• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ Even wachten op post van Roane voor ik El laat vliegen.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Proprius schreef:
    Madeline

    Ik wist niet dat hij bi was. Niet dat dat erg was helemaal niet zelfs. "Nu je hier toch bent, help me even iets uit te zoeken waarmee ik een goeie indruk op je ouders kan maken." Ik grinnik. 'Ja is goed.' Ik kijk wat verder. 'Dus ik kan met jou ook over jongens praten?' Ik glimlach naar hem en kus hem.

    Fedea

    "Wat?"
    Een beetje afwezig kijk ik haar aan.
    "Oh dat..."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen idee eigenlijk. Het gebeurt gewoon."
    Ik hou haar hand iets lager, en zie hoe een vogeltje naar haar toe huppelt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat?" Ze kijkt me even aan. "Oh, dat..." zegt ze vervolgens en haalt mijn hand iets naar beneden. "Geen idee, eigenlijk. Het gebeurt gewoon." Even haalt ze haar schouders op. Geduldig wacht ik af en glunder vol trots als een vogeltje op me af komt lopen. Ik voel me net een klein kind als hij langzaam het brood uit mijn hand weg pikt.
    "Een kinderwens die uitkomt." Overdrijf ik, maar wil mezelf niet verroeren, bang dat het beestje schrikt. Toch gebeurd het en nies ik, waardoor ik mijn evenwicht verlies. Geschrokken vliegt het beestje weg, nog even kijk ik het na.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik grinnik wanneer ze niest en valt. Ik leg de overige kruimeltjes op de grond en ga op het bankje zitten. Dit is iets wat ik graag met Trey doe. Gewoon, naar buiten, wat klooien... Ik zucht en wil met mijn hand door mijn haren gaan, maar dan besef ik weer dat ik die vlecht in heb. Ik begin bijna spontaan weer te huilen wanneer ik aan Trey denk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Dan zal ik nu meteen maar gaan? Misschien als ik gezien heb hoe het eruit ziet daarzo, we makkelijker een plan kunnen maken," zegt Eleanor.
    Ik knik zachtjes en glimlach.
    "Je bent een engel, Ellie," zeg ik dankbaar. Dan richt ik mijn blik weer op de jongens. "Verder is het aan ons. Iemand ideeën?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Je bent een een engel, Ellie,' zegt ze dankbaar waarop ik even glimlach. 'Ik ben zo snel mogelijk terug.'
    Na deze woorden loop ik in een snelle pas mijn appartement uit. Eenmaal buiten gekomen kijk ik even om me heen en trek een klein sprintje waarna ik me laat veranderen. Met lange slagen ga ik de hoogte in en vlieg richting het bos om op zoek te gaan naar het huis. Hopelijk vond ik daar iets wat ons zou kunnen helpen, alleen ongezien dicht bij komen zou al genoeg zijn. Het duurt even voordat ik het huis gevonden heb en ik blijf er even onderzoekend boven vliegen als ik mensen buiten zie. Was een daarvan nou Fedea?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik sla mijn ene been over het andere en kijk naar de blauwe hemel. Ik knipper een paar keer wanneer ik een grote vogel zie. Ik ben er vrijwel zeker van dat die in deze streken niet voorkomen, dus dat kan maar een ding betekenen. Ik kijk even naar de Floraten, die niet op me letten, en ik wuif heel even subtiel naar de vogel. Ofwel maak ik me nu belachelijk, ofwel heb ik het bij het rechte eind, en is die vogel dat ene meisje van de Faunielen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hè, niet huilen." Ik sta op en klop mijn broek af, loop op Fedea af en klop op haar schouders. "Het komt allemaal goed, echt." Ik tuur even naar de blauwe lucht en staar dan verbaasd naar de enorme vogel boven ons.
    "Ik heb nog nooit zo'n enorm beest in het echt gezien." mompel ik, wijs er voorzichtig op en sta versteld.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Ik laat me iets lager zakken als Fedea op een subtiele manier naar me wuift. Dat was de enige manier waarop ik haar voor nu duidelijk kon maken dat ik haar herkende. Het meisje langs haar had me ook gezien en ik vroeg me af of dat de floraat was die ons de aanwijzingen had gegeven. Onderzoekend keek ik rond terwijl ik een klein rondje maakte, een stukje verderop stond ook nog een jongen en die beviel me alles behalve. Ik moest een manier zien te vinden om dichterbij te kunnen komen, vooral nu Fedea buiten was. Maar hoe was ik er zeker van dat er niet ergens nog een paar floraatjes verborgen stonden?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik zie de vogel nog wat zakken, en ben nu zeker dat het dat meisje is. Ik ben haar naam helemaal vergeten.
    "Faye, heb je nog wat brood?" fluister ik zacht.
    Misschien kunnen we zo even het bos in gaan, ik en Faye, en even met het meisje praten. Eleanor, dat is het! Ik kijk Faye ongeduldig aan. Ik wacht maar niet op antwoord en sleur haar recht.
    "Ehm, ik ga met Faye even die vogel van dichterbij bekijken," zeg ik tegen de andere Floraten en wijs naar Eleanor in de lucht.
    "Ik zal niets uithalen, beloofd."
    Ik sleur haar mee het bos in, tot we uit het zicht zijn van de Floraten, en wacht tot Eleanor bij ons is.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 15:35 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Post aangepast ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wat er dan gebeurd gaat zo snel dat ik het niet meer kan volgen, maar al snel wordt ik door Fedea mee het bos in gesleurd. De zak brood nog in mijn handen.
    "Wat doe je?" zeg ik verwoed en trek me los uit haar greep. Ik geef haar snel het stuk brood waar ze om vroeg en frons mijn wenkbrauwen even.
    "Dat daar is een arend, Fé, en naar mijn idee zijn arenden vleeseters." Toch blijf ik staan en wrijf benauwd met mijn hand langs mijn bovenarm.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Als Fedea het meisje recht trekt, mijn kant in wijst en haar vervolgens mee het bos in sleurt, vlieg ik iets vooruit. Vervolgens maak ik een snelle vlucht naar beneden en vlak voor ik de grond raak verander ik terug, waarop ik netjes op de grond terecht kom. 'Fedea!' roep ik zachtjes, het boeide me niet dat ik haar hooguit een of twee keer had gezien, zodra ik bij ze was pakte ik vast en knuffelde haar vlug. Daarna wierp ik haar een onderzoekende blik toe, die ik vluchtig een keer naar het meisje langs haar liet schieten. 'Hoe gaat het met je? Ze hebben je toch geen pijn gedaan of iets he?' vroeg ik haar ietwat bezorgd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Wat doe je? Dat daar is een arend, Fé, en naar mijn idee zijn arenden vleeseters."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Dat is geen Arend, Faye."
    Ik moet even lachen om hoe mijn naam en de hare eigenlijk bijna hetzelfde klinken. Wanneer Eleanor verandert, vliegt ze me om de hals en ik knuffel haar stevig terug.
    "Hoe gaat het met je? Ze hebben je toch geen pijn gedaan of iets he?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Eleanor, dit is Faye. Faye, Eleanor."
    Ik kijk naar Eleanor.
    "Dit is het meisje waarover ik heb verteld aan Trey."
    Ik slik even en frunnik wat aan de rits van de vest die ik aan heb.
    "Hoe is het met hem?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.