• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Cam zit vast. En ik ga niet tegen mezelf spelen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja, ik ga ook niet met mezelf spelen :') buiten een potje wenen kan Fé niet veel doen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik kan Eleanor weer naar huis sturen, maar had eigenlijk gehoop dat Liam of Juléan zou reageren zodat die er ook weer wat meer inzitten..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Na een tijd sta ik toch op en loop terug naar de kelder waar ik nerveus het slot open draai. Het is vreemd, net als gisteren - wanneer ik Fedea niet eens persoonlijk kende.
    "Hè," zeg ik enkel, zachtjes, met mijn blik op de grond gericht. Ik wist ook wel dat ik ergens fout zat en niet zo kattig had moeten zijn tegen Eleanor, maar ik had wel een zekere geldige rede. De manier waarop ze me aankeek sloeg volkomen nergens op. Ik had ze geholpen, zodat ze het pand zouden vinden, had me tegen de floraten opgewerkt en als ik werd betrapt, dan zou ik in de grootste problemen komen.
    "Hoe gaat het nu dan?" vraag ik wat ongemakkelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Hè, hoe gaat het nu dan?"
    "Hoe gaat wat?"
    Ik snik even en veeg mijn tranen van mijn wangen. Het liefst van al wil ik hier weg. Gewoon, weg van alles en iedereen. Ik trek mijn knieen op en leg mijn armen erom heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hoe gaat wat?" Fedea snikt even, veegt de tranen van haar gezicht af en trekt haar knieën om.
    "Gewoon." Ik haal mijn schouders op en laat me tegen de andere kant van de muur zakken. Ik kan het onderwerp van Eleanor niet laten vallen, dus probeer het op een andere manier over te brengen.
    "Sorry van het, het is me aangeleerd om een hekel aan die vogels te hebben. Het gaat vanzelf, automatisme, moet je weten. En de blik in dat beest zijn ogen was nou ook niet al te vriendelijk." Ik vraag me af of ze het begrijpt, maar ik moet het wel zo zeggen. Ik mocht mezelf immers niet verraden, noch Fedea.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Gewoon. Sorry van het, het is me aangeleerd om een hekel aan die vogels te hebben. Het gaat vanzelf, automatisme, moet je weten. En de blik in dat beest zijn ogen was nou ook niet al te vriendelijk."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Stop er gewoon over," zeg ik zacht.
    Ik leg mijn hoofd op mijn knieen en zucht.
    "Ik wil naar huis."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Stop er gewoon over," Ik frons mijn wenkbrauwen even. Het nare gevoel bekruipt me dat dit niet meer zo snel goed gaat komen tussen ons.
    "Ik wil naar huis." Ik zucht diep en friemel wat aan mijn shirt.
    "Ik ook, maar dat gaat nu even niet." zeg ik en houd mijn blik strak op Fedea gericht. "Nog even geduld." fluister ik zo zachtjes, dat waarschijnlijk alleen ik het kan horen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik ook, maar dat gaat nu even niet."
    Ze fluistert nog iets, maar ik kan het amper horen. Ik kijk haar even aan en klop op een vrij stukje matras naast me.
    "Alsjeblieft?"
    Ik heb gewoon nood aan iemand, een vriendin, en een knuffel. Ik sta op het punt weer te huilen, maar bijt op mijn lip om het tegen te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Aan haar gezicht kan ik zien dat ze me niet gehoord heeft, dus wanneer ze op het matras klopt sta ik op en kruip naar haar toe, waar ik over haar schouder wrijf.
    "Nog even geduld." herhaal ik, dit keer bij haar oor. Nu moet ze het wel gehoord hebben. "Het zal vast niet lang meer duren."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Nog even geduld. Het zal vast niet lang meer duren."
    Ik knik even en leg mijn armen om haar heen. Ik begraaf mijn gezicht in haar hals en begin weer te snikken. Het gebeurt automatisch, en ik wil het niet stoppen. Het lucht zo hard op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan Yahuar

    Eleanor was inmiddels vertrokken om op onderzoek uit te gaan en zuchtend liet ik mezelf neerploffen op een stoel. Nu was het afwachten tot zij terug kwam en ondertussen moesten we eigenlijk nog iets bedenken om Fedea weg te krijgen. Maar wat? En hoe?
    "Ik hoop dat Eleanor snel terug is," zei ik tegen niemand in het bijzonder. Wie weet wat voor informatie ze dan zou hebben.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [OF WACHT, zit nu echt een onzin post te schrijven en is ze allang terug? D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Nee, ze is officieel nog niet terug :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Nee, nog niet terug ;D Ik wacht even met haar terug laten komen. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'