• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Geduldig neurie ik een liedje terwijl ze met mijn haar bezig is. Ik sluit mijn ogen en wacht glimlachend af.
    "Tadaa."
    Ik open mijn ogen en kijk naar het schermpje van haar gsm.
    "Oh, Faye, hij is echt mooi..."
    Voorzichtig ga ik er even over met mijn vingers, en kijk haar glimlachend aan.
    "Echt, wauw..."
    Lachend geef ik haar een knuffel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Ik zat zo te denken, dat je vanuit de lucht het huis misschien eens kunt gaan bekijken? En dichterbij komen als het lukt, de indeling een beetje proberen achterhalen. Ik zou het zelf doen, maar een paard wekt doorgaans nogal de aandacht.'
    Ik lach zachtjes om haar laatste zin, een paard blijft inderdaad niet onopgemerkt. 'Dat is een heel goed idee. Vanuit de lucht kan ik aardig wat opnemen en hopelijk kan ik dichtbij genoeg komen om het wat lager te bekijken,' zeg ik dan en loop naar de eettafel toe om nog een keer op de laptop te kijken naar de plaats van het huis. 'Maar wat doen jullie dan?' vraag ik haar en laat mijn blik een keer over de personen die binnen zitten heen gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Oh, Faye, hij is echt mooi... Echt, wauw." Tevreden kijk ik naar het resultaat, voordat ik omarmt wordt door Fedea.
    "Ach, geen dank, het is het minste wat ik voor je kan doen, vind je niet?" Even vroeg ik me af of ik niet kon regelen dat ze in bad mocht of zo. Niet dat ze stonk, maar ik durfde te wedden dat ze het fijn zou vinden.
    "Goed, wat nu? Zal ik vragen of we misschien naar buiten zouden mogen? Natuurlijk wel onder toezicht oog, maar het is beter dan hier in die rotkelder."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ach, geen dank, het is het minste wat ik voor je kan doen, vind je niet?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ach, het geeft niet."
    "Goed, wat nu? Zal ik vragen of we misschien naar buiten zouden mogen? Natuurlijk wel onder toezicht oog, maar het is beter dan hier in die rotkelder."
    "N-naar buiten?" vraag ik een beetje ongelovig.
    Ik kijk wat rond. Frisse lucht zou me inderdaad goed doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan Yahuar

    Ook in knik instemmend bij Cam's voorstel. Dat was een goed idee. En Eleanor wist zich heel goed te gedragen als een normale vogel zodat ze geen rare blikken zou krijgen. Misschien omdat ze een arend was, maar voordat mensen echt vragen konden stellen had ze zich dan alweer verstopt.
    "Maar wat doen jullie dan?" vroeg Eleanor en ik dacht na. Cam en ik konden moeilijk als panter en paard rond gaan wandelen, zoals Cam al had gezegd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Camargue

    "Dat is een heel goed idee. Vanuit de lucht kan ik aardig wat opnemen en hopelijk kan ik dichtbij genoeg komen om het wat lager te bekijken. Maar wat doen jullie dan?" zegt Eleanor.
    Ik haal zuchtend een hand door mijn rode haren.
    "Wij," zeg ik strak. "Proberen een plan te verzinnen."
    Er moet iets zijn dat we over het hoofd zien, al moet ik toegeven dat Atreyu en Eleanor prachtig werk verricht hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye

    "N-naar buiten?" vraagt ze ongelovig. Ik knik enthousiast.
    "Natuurlijk, denk je dat ik een grapje maak?" Ik glimlach tevreden en sta op, strek mijn benen.
    "Wel onder toezicht oog natuurlijk, dus dat zal betekenen dat je niet alleen met mij zit opgescheept, maar ik denk dat ze het wel oké zullen vinden." Ik dwarrel even de kamer door. "Als jij je nu eerst gaat omkleden - als je dat wilt tenminste, dan zal ik kijken of ik wat kan regelen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Wel onder toezicht oog natuurlijk, dus dat zal betekenen dat je niet alleen met mij zit opgescheept, maar ik denk dat ze het wel oké zullen vinden.Als jij je nu eerst gaat omkleden - als je dat wilt tenminste, dan zal ik kijken of ik wat kan regelen."
    Enthousiast sta ik recht.
    "Ehm, omkleden?"
    Ik kijk haar vragend aan.
    "Jij hebt me ontvoerd, en ik heb geen tijd gehad om in te pakken."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Jij hebt me ontvoerd, en ik heb geen tijd gehad om in te pakken." Ik wrijf even in mijn nek door deze opmerking en wijs naar de plastic zak. Mijn kleren. Ik zou moeten proberen iets anders voor haar te regelen, aangezien ze minstens 15 centimeter langer was. Een wonder als ze het zou passen.
    "Daar liggen kleren, gewassen en wel." Ik glimlach. "Oh en trouwens, ik heb je in feite niet ontvoerd, ik heb meegeholpen, omdat ik blijkbaar het enige meisje van jouw leeftijd was. Helaas dus, pech voor mij." Ik haal mijn schouders op en sta op, loop naar de deur toe.
    "Wil je ook douchen?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Daar liggen kleren, gewassen en wel. Oh en trouwens, ik heb je in feite niet ontvoerd, ik heb meegeholpen, omdat ik blijkbaar het enige meisje van jouw leeftijd was. Helaas dus, pech voor mij. Wil je ook douchen?"
    Ik haal mijn schouders even op.
    "Ik douche straks anders wel, ofzo."
    Dankbaar kijk ik haar aan.
    "Welke kleren mag ik aandoen?"
    Ik loop naar de zak, en begin er wat in te rommelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik douche straks anders wel, ofzo." Ik knik vluchtig als ze met haar handen naar de zak gaat. "Welke kleren mag ik aandoen?" Ik grinnik.
    "Alles wat er in de zak zit, het ligt er niet voor niets." Ik glimlach even. Ergens vond ik het vervelend dat iemand zo maar mijn kleding weggaf. Maar het kon niet anders en op dit moment gunde ik ze toch het meest aan Fedea.
    "Je moet maar even kijken of je het past, hoor." voeg ik er aan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Je moet maar even kijken of het je past, hoor."
    Ik knik.
    "Is dit van jou?" vraag ik wanneer ik de maten zie. Het is een maatje kleiner dan die van mij, dus ik hoop dat ik erin geraak. Ik pluk er een rokje uit en houd het me voor.
    "Die past me volgens mij wel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Wij,' zegt ze strak. 'Proberen een plan te verzinnen.'
    Ik knik even en staar enkele secondes bedenkelijk voor me uit. Op dit ogenblik wist ik ook niet zo te verzinnen wat te doen, maargoed dat konden hun dan uitdenken terwijl ik een kijkje zou nemen bij het huis. 'Dan zal ik nu meteen maar gaan?' reageerde ik half vragend. 'Misschien als ik gezien heb hoe het eruit ziet daarzo, we makkelijker een plan kunnen maken,' voeg ik er aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Is dit van jou?" Op de manier waarop ze het zegt moet ik even lachen.
    "Nou ja, ik draag geen kindermaten." zeg ik en haal mijn schouders op. "Het is inderdaad van mij." Vlug houdt Fedea een rokje voor.
    "Die past me volgens mij wel." zegt ze en ik knik instemmend.
    "Er ligt waarschijnlijk ook een vestje bij dan, een tint lichter." Zo behulpzaam mogelijk loop ik naar Fedea toe en kijk even in de zak. Meteen vis ik hem eruit.
    "Deze." zeg ik glimlachend en geef hem aan haar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Nou ja, ik draag geen kindermaten. Het is inderdaad van mij."
    "Sorry, zo bedoelde ik het niet."
    "Er ligt waarschijnlijk ook een vestje bij dan, een tint lichter. Deze."
    "Dank je."
    Ik wil me bijna hier gaan omkleden, maar dan kijk ik bedenkend naar de muur waarachter volgens Faye andere Floraten zitten.
    "Ehm, waar kan ik...?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.