• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [And if that doesn't work, I'll show my boobs (cool)]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 20:34 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Damn, nu heb ik spijt dat ik al meedoe D:
    Just kidding ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oh, dat moet vast werken >< ;D
    En echt heel erg ver inspringen is het niet, toch? Het belangrijkste wat ze moeten weten is dat de Fedea al ontvoerd is en er plannen worden gemaakt om haar terug te halen. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik heb de mailtjes verstuurd en wacht op antwoord. Wat vinden jullie van de nieuwe cover?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nice! Erg leuk!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [BAM! Dan hebben jullie misschien iets te doen tot we verder kunnen (A)]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:28 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mjah, ik moet gewoon wachten op antwoord van Cartwright :W]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:12 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oh, oeps, sorry, ik dacht dat jij nog aan de beurt was.
    Cartwright is weer Everdeen, btw.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Narissa schreef:
    Fedea

    "Eh... Je weet wel de leukste dingen te verzinnen hé? Als ze maar lief zijn, zorgzaam en wat humor in zich hebben vind ik het goed. Niet iemand die liegt of zich stoer wilt gedragen als zijn vrienden erbij zijn, weet je wel." Ik glimlach. "Als ze knap zijn is dat alleen maar een pluspunt."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Zolang je mijn Trey maar gerust laat, ben ik blij, want zo is hij helemaal."
    Ik zucht even verliefd en staar voor me uit.


    Faye
    "Zolang je mijn Trey maar gerust laat, ben ik blij, want zo is hij helemaal." Hopeloos staart ze voor zich uit. Zo verliefd als het maar zijn kan. Snel geef ik haar een tikje op haar achterhoofd en grinnik zachtjes.
    "Tuurlijk niet, nooit van mijn leven. Stel je voor, dan ben je gekroond en krijg ik één of andere hondsdolle leeuw achter me aan, alsjeblieft niet zeg." Ik lach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Tuurlijk niet, nooit van mijn leven. Stel je voor, dan ben je gekroond en krijg ik één of andere hondsdolle leeuw achter me aan, alsjeblieft niet zeg."
    Ik grinnik even en wrijf over mijn hoofd.
    "Je hoefde me niet te slaan, hoor," zeg ik lachend.
    "En zo gemeen ben ik echt niet."
    Ik denk even na.
    "Of toch wel. Trey is mijn alles," zeg ik zacht. Onbewust leg ik mijn hand even op mijn buik, en mijn lach verdwijnt weer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je hoefde me niet te slaan, hoor," zegt ze lachend. "En zo gemeen ben ik echt niet, of toch wel. Trey is mijn alles," Het laatste zegt ze zachter, terwijl haar hand naar haar buik toe glijdt. Meteen veranderd haar gelukzalige lach in een droevige blik.
    "Niet zo treuren, Fé, het komt wel goed." Prijs ik haar wat moed in en strek mijn armen op een ongelukkige manier, waardoor ik de botten in mijn lichaam haar kraken. "Voor je het weet is alles weer terug naar het oude." zeg ik iets zachter. "Jij, Trey, je ouders en je vrienden en zo." Ik glimlach kort.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:46 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Niet zo treuren, Fé, het komt wel goed. Voor je het weet is alles weer terug naar het oude. Jij, Trey, je ouders en je vrienden en zo."
    Ik haal even mijn schouders op.
    "Het is gewoon, we keken er zo naar uit. Klinkt misschien raar, omdat we zo jong zijn..."
    Ik zucht en ga met mijn hand door mijn haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ehm, hoi. Is er trouwens nog iets met Juléan gebeurd in de tijd dat ik we was? Of iets belangrijks wat ik moet weten? *probeert om alles weer op te pakken, maar is de draad even kwijt*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Proprius schreef:
    Madeline

    Ik grijns naar hem. 'Voor mij hoeft het niet hoor maar als je dan toch een broek moet neem dan die! ' ik ren alweeer naar een broek en pak die om jem naar hen toe te gooien. In die broek wilde ik hem zeker zien. 'Ik ben mijn ouders even dat we zo komen goed?'