• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Het belangrijkste wat je moet weten is dat Fedea inmiddels ontvoerd is. Je zou Juléan in kunnen laten springen door hem naar het Appartement van Eleanor te sturen. Daar zijn Atreyu, Cam en Liam nu ook omdat Eleanor en Atreyu opzoek zijn gegaan naar aanwijzingen en inmiddels de plek hebben gevonden waar ze Fedea vasthouden. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Alright. I'll do that! *O*]

    Juléan Yahuar

    Met een snelle tred liep ik naar Eleanor's appartement. Ik was daar heengeroepen en moest het liefst zo snel mogelijk langskomen. Misschien had het iets te maken met Fedea, misschien hadden we eindelijk weer een nieuwe aanwijzing.
    Met twee treden tegelijk sprong ik de trap op en klopte op Eleanor's deur.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Ik moet wachten op een reactie van Cam voordat ik de deur kan openen :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Haha, ik zie hem echt zo staan een paar uur 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Camargue

    "Hoe gaan we dat doen?" vraagt Liam. "Kunnen we dat aan denk je?"
    Ik schud mijn hoofd en wil net antwoorden wanneer Eleanor me onderbreekt.
    "Ik zou niet weten wie we kunnen vragen hiervoor... Misschien dat Atreyu vrienden heeft die ons willen helpen? vraagt ze.
    Verbaasd kijk ik van Eleanor naar Atreyu om dan even in mijn haar te krabben en opnieuw mijn hoofd te schudden.
    "Nee, geen mensen. Ik ga hier geen mensen in betrekken. Zij hebben er niks mee te maken, dan hoort hen ook niks te overkomen."
    Dan wordt er op de deur geklopt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Nee, geen mensen. Ik ga hier geen mensen in betrekken. Zij hebben er niks mee te maken, dan hoort hen ook niks te overkomen.'
    Daar kon ik haar geen ongelijk ingeven. 'Als de rest nou eens zou reageren,' mompel ik wat nors en op dat zelfde moment wordt er op de deur geklopt. Met mijn gedachten nog ergens half verdiept in hoe we dit gingen doen liep ik naar de deur toe om hem te openen. 'Ah, precies optijd,' reageer ik met een kleine glimlach als ik Juléan zie staan. Vervolgens duw ik de deur iets verder open en ga opzij staan om hem binnen te laten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Koortsachrig denk ik na over een oplossing maar er dachiet me niets te binnen. 'Er moet een oplossing zijn. Die florant die Fedea al wilde helpen zijn er niet meer zoals zij. Die zouden ons kunnen helpen? '

    Camargue

    "Als de rest nou eens zou reageren," mompelt Eleanor nog voor ze gaat open doen. Ondertussen probeert Liam met een oplossing te komen.
    "Er moet een oplossing zijn. Die Floraat die Fedea al wilde helpen, zijn er niet meer zoals zij die zouden ons kunnen helpen?"
    Ik haal een hand door mijn haren en schud mijn hoofd.
    "Ik denk dat we al blij mogen zijn dat er eentje is die het goed met haar voorheeft," zucht ik. Wanneer Juléan binnen komt groet ik hem even. Dan valt mijn blik op Eleanor die achter hem komt binnen gewandeld. Er verschijnt een hoopvolle glimlach op mijn gezicht, samen met het idee in mijn hoofd.
    "Zin om te vliegen, Eleanor?" vraag ik haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan Yahuar

    "Ah, precies op tijd," lacht Eleanor als ze me ziet staan.
    "Je kent me toch," antwoord ik met een lach en stap de kamer binnen. Binnen zie ik Liam en Camargue staan, die aan de blik op hun gezichten zo te zien druk in gedachten zijn. Ik groet ze allebei en wacht dan op meer informatie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    'Je kent me toch,' zegt Julean met een lach terwijl hij naar binnen loopt. Terwijl ik achter hem aan wandel zie ik de verandering in Cam's gezicht. 'Zin om te vliegen, Eleanor?' Vraagt ze me dan. 'Ik heb altijd zin om mijn vleugels uit te slaan, al helemaal wanneer het van echte nut is,' antwoord ik en leun iets tegen mijn bank aan. 'Wat had je in gedachten?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Ik heb altijd zin om mijn vleugels uit te slaan, al helemaal wanneer het van echte nut is. Wat had je in gedachten?" vraagt Eleanor terwijl ze tegen haar bank aanleunt. Ik grinnik even.
    "Ik zat zo te denken, dat je vanuit de lucht het huis misschien eens kunt gaan bekijken? En dichterbij komen als het lukt, de indeling een beetje proberen achterhalen? Ik zou het zelf doen, maar een paard wekt doorgaans nogal de aandacht."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik denk dat we al blij mogen zijn dat er eentje is die het goed met haar voorheeft," Ik knik. Ze had gelijk. Is was niet goed in dingen als plannen maken. Hoe onze bruiloft ooit geregeld ging worden wie mocht het weten.. Ik haal nadenkend een hand door mijn haar. Er MOEST een oplossing zijn toch?

    Faye
    "Het is gewoon, we keken er zo naar uit. Klinkt misschien raar, omdat we zo jong zijn..." Ik zie haar zuchten, terwijl ze met haar hand door haar haren gaat. Ik volg haar voorbeeld en begin er verveeld aan te frummelen. Besluit een vlecht van mijn haren te maken. Ik besluit op een ander onderwerp in te gaan, in de hoop dat ze wat vrolijker wordt.
    "Zal ik je haar vlechten?" stel ik daarom voor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Zal ik je haar vlechten?"
    Ik grinnik eventjes.
    "Tuurlijk, waarom niet?"
    Ik check mijn beide polsen voor een verloren gelopen rekker, en steek mijn rechterpols op.
    "Ik heb een elastiekje, als je het nodig hebt," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk, waarom niet?" Ze grinnikt even en geeft me een elastiekje aan.
    "Ik heb een elastiekje, als je het nodig hebt," zegt ze glimlachend. Ik neem hem dankbaar aan en begin met mijn handen door haar haren te halen. Ze heeft prachtige, lange, bruine haren om trots op te zijn. Ik was er in ieder geval behoorlijk jaloers op. Ik besluit een losse vlecht aan de zijkant van haar hoofd te maken. Als het resultaat daar is haal ik mijn mobiel tevoorschijn als spiegel.
    "Tadaa."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.