• The Elizabeth Justine Worth school lijkt een normale kostschool, gewoon in Zuid-Engeland. De leerlingen lijken braaf, maar toch schuilt er iets duisters in ze. Iets gevaarlijks. Wat niemand weet is dat de meeste leerlingen daar wezens zoals vampiers en weerwolven. Maar soms zit er nog een normaal mens tussen, die niks weet van deze duistere geheimen..


    Vampiers
    - Alyson Ruby Lopez
    - Tyler Jay Lopez
    - James Andrew Star
    - Madelaine Valerie Star
    - Jade Sky Bright
    - Abbigail Ginger Amare
    - Valeria Maci Waldorf
    - Bella Marie Waldorf
    - Santana Amelia Pennington

    Weerwolven
    - Liberty Sage Ramirez
    - Matthew James Morisson
    - Alex Ryan White
    - Cameron Nathan Brown
    -
    -

    Demonen
    - Jayden Jason Bright
    - Maddison Lauren Willows
    - Taylor Jennifer McCallister
    - Sam Gabriël Willows
    - Pale Astarte Gwynne
    -

    Normale mensen
    - Alexis Roselynn Tarisha
    - Amber Maya Fede
    - Erin Hazel Carter
    -
    -
    -

    Leraren
    - Lauren Katherine Humphrey -Lerares Talen/Mentor-
    - Eline Victoria Love -Lerares sport/koken-
    - Taylor Jennifer McCallister - Lerares Normale vakken-
    -


    Regels:
    - Je mag 4 rollen!
    - Praat met haakjes als het niks met de rpg te maken heeft!
    - 16+ teksten mogen.
    - Ruzies mogen. (In de rpg!)
    - Je mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en MEGUSTAZAYN offline is!

    Rooster:

    Maandag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Mentor uur
    11:15 – Nederlands
    12:00 – Engels
    13:00 vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Dinsdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Sport
    12:15 – Frans
    13:00 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Woensdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Nederlands
    11:45 – Wiskunde
    12:45 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Donderdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – aardrijkskunde
    11:00 – Kunst
    12:30 – Koken
    14:30 – vrij
    15:30 – lunch
    16:30 - vrij
    18:30 – avond eten
    19:30 - Vrij

    Vrijdag, Zaterdag en zondag zijn vrije dagen.




    Begin:


    Iedereen komt aan op het speciale station, vier verdiepingen onder het normale station. Jullie nemen afscheid van ouders enzo, of niet. Zoeken dan een coupé, en wachten tot iedereen er is om naar de school te gaan.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 11:26 ]


    El Diablo.

    Pale Astarte Gwynne
    ‘Goed, ten eerste spreek je jezelf tegen, want je zegt dat vampiers geen lieverdjes zijn, maar van jezelf zeg je dat je een goed persoon bent. Denk a.u.b. na voordat je wat zegt. Ten tweede, dat is niet voor het eerst, je doet gewoon te weinig moeite om een demoon te leren kennen,’ Ik grijnsde schamper. ‘tenzij het een mannelijke demoon is, dan heb je jezelf zeker helemaal neergestort voor hem of niet dan? Dan noem ik je geen satan, maar meer wanhopig.’ Mijn stem droop van de minachting voor haar en een ondertoon was duidelijk spottend van mij voor haar bedoeld. ‘En alsof mij het boeit of vampiers lieverdjes zijn of niet, en zal ik je nog wat vertellen?’ Ik kwam zo dichtbij haar dat velen anderen zich al geïntimideerd voelden, en mijn met roodgekleurde lippen kwamen bij haar oor, waar ik in fluisterde met een scherp randje, ‘Als je dat van net al dichtbij vond, wat vindt je het nu dan? En een reputatie, mijn fucking ass, het gaat erom wat voor reputatie je hebt,’ Ik ging weer bij haar vandaan en leunde tegenover haar tegen de muur, waarbij ik haar met een sadistisch lachje op mijn lippen aankeek. ‘Ik heb verhalen gehoord over jou, en jij hebt een reputatie van niets, slecht en zoals ze misschien zeggen over demonen, maar wat vampiers ook zijn, verdoemd. Dus je weet vast wel hoe het voelt,’ Ik grijnsde kwaadaardig en sloeg mijn armen over elkaar. ‘Een les lieve schat, je hebt de verkeerde demoon voor je.’

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 17:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Santana
    ieder ander zou huilend wegrennen, maar dat is iets dat niet voor mij is weggelegd.'het dringt niet helemaal tot jouw door hé, vampieren en demonen zijn vijanden. Dus nee, ik heb geen moeite gedaan om ze te leren kennen. en geloof me, ik heb connecties, een miniscule fout en je leven is geruiïneerd. en ooit gehoord van sarcasme, tuurlijk ben ik geen goed persoon. Dat zou je moeten weten alleen maar door te kijken naar wat ik ben. dan je laatste punt, er zijn geen 'goede'demonen, daar zijn het demonen voor, ik ben volwassen genoeg om jou aan te kunnen, en ik heb erger gezien. jij bent niks, echt waar. één beet en ik heb je op de grond liggen,'ik zet even mijn engelglimlach op. ik zet mijn handen in mijn zij, als teken dat ik niet de hele dag de tijd heb.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 17:58 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alyson

    Zuchtend loop ik een gang in, en zie 2 mensen. Ik kijk even, een demoon en een vampier. 'En wat is hier aan de hand' grinnik ik, en leun tegen een muur.


    El Diablo.

    Pale Astarte Gwynne
    'Natuurlijk heb ik gehoord van sarcasme, ik spreek het zelf de hele tijd,' Ik grijns even en trek mijn neus op alsof ze stinkt als ik naar haar kijk, dan kijk ik weer normaal en recht in haar ogen. 'Waáuw, je hebt connecties, nu moet ik echt bang zijn en gillend wegrennen,' Ik zwaai dramatisch met mijn armen en kijk haar dan weer dodelijk aan. 'Het is ook echt stoer om op die connecties te vertrouwen, dat betekend alleen dat je het zelf niet af kan,' Ik likte sadistisch over mijn tanden en lippen. 'Maar daar zie ik je ook eigenlijk voor aan. Trouwens, je bent wel heel zeker van jezelf, dat is niet nodig hoor, ik ben veel sterker dan jou egoïsme denkt.'
    'En wat is hier aan de hand?' Een meisje komt erbij staan en leunt ook tegen de muur, ik kijk haar even emotieloos aan, maar kijk dan weer naar de andere meid.
    'Niets,' Ik trek mijn neus alweer op. Waarom ben ik omringt door vampieren? 'Niets dat je aangaat, tenzij de wanhopige griet je nodig heeft,' Grinnik ik en kijk naar Santana.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 18:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    santana
    ik pak haar pols en druk mijn nagels erin.'ik kan het prima zelf,' sis ik. ik laat haar los als ik nog een vampier ruik, niemand hoeft hier van te weten.'en wat is hier aan de hand' vraagt het vampiermeisje lachend. ik zit nog steeds vol met woede door de demoon, dus mijn antwoord komt er gemener uit dan ik wil 'dat is iets tussen mij en demoontje hier, maar ik moet toch zo weg, dus misschien kan mevr. zelfverzekerd het je vertellen,' ik draai me om op mijn hak en loop langzaam weg.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 18:13 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alyson

    'Iel, demoon' sis ik, en stap walgend naar achter. Vervolgens loop ik terug naar mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 18:26 ]


    El Diablo.

    santana
    het geluid van mijn hakken op de houten vloer, kalmeert mij een beetje. Maar wat het beste zou helpen is bloed, en niet het bloed uit de zakken in mijn koelkast, maar vers bloed. ik kijk even rond en als ik niemand zie, ren ik onmenselijk snel naar het raam en spring naar buiten. eenmaal buiten begin ik harder te rennen. je zou denken dat het moeilijker is op hakken, maar eigenlijk is het makkelijker. ik besluit om de mensen maar even met rust te laten en ren direct door naar het bos. het hoeft niet eens veel te zijn, een haasje zou genoeg zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pale Astarte Gwynne
    Toen ze mijn pols vastpakte en hier haar nagels indrukte, kon ik ze duidelijk voelen, maar het was nou niet bepaald dat ik het erg vond of dat ik er pijn aan had. Integendeel, kon ze niet weten dat ik tegen de pijn kon? Natuurlijk niet, ze hoopte vast dat ik nu allang pijn zou hebben en bang voor haar zou zijn. Ze had er geen idee van dat ik zo sadistisch was als het maar zijn kon, en zeker als je me boos gemaakt had – wat nu het geval was. Ik grijnsde mijn witte tanden bloot alsof ik er mijn plezier uit kon vinden, maar een emotieloze blik kwam op mijn gezicht en keek haar aan. ‘Zelfverzekerd is beter dan wanhopig!’ roep ik haar achterna en kijk dan het andere grietje aan. ‘Ja, problemen mee, vies onderkruipsel?’ Als ze wegloopt roep ik ook haar achterna. ‘Inderdaad, ga maar snel weg! Doei!’ Ik rol mijn ogen dramatisch en ga dan op zoek naar andere demonen, of zelfs weerwolven. Weet je dat ik weerwolven een stuk beter kan verdragen dan vampiers? Uch, ik moet al kotsen als ik denk aan Mevrouw wanhopig van net.

    (Wie wil er met Astarte praten?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Ik ben er ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Je kan Abbigail, of Matthew en Liberty tegenkomen, wie wil je? xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [god, wat zijn Astarte en Santana aardig tegen elkaar]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (Hahaha, ja toch? Het zijn gewoon twee botsende karakters lol 8D
    En eh.. aub geen vampiers meer 8D Eigenlijk wil ik met Liberty én Matthew (aa))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [daar heb je gelijk. en als iedereen aardig tegen elkaar zou zijn,z ou het heel saai worden]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Liberty Sage Ramirez

    Ik trek Matthew mee als hij zijn spullen heeft gedropt. We lopen rustig door de gangen totdat ik tegen iemand opbotst.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pale Astarte Gwynne
    Ik loop weer een hoek om en knal gelijk naar achteren, iemand botste tegen mij aan. Maar voordat ik ook kan kijken wie het is, val ik op de grond en wrijf ik met een pijnlijk, geïrriteerd gezicht over mijn kont. 'Godverre,' mompel ik onder mijn adem, terwijl ik naar diegene kijk. Er staan een jongen en een meisje, maar het meisje kijkt me ietwat schuldiger aan dan de jongen, dus waarschijnlijk was zij het. Dan ruik ik de geur die in mijn neus gaat, weerwolven, beide. Alsof mijn gebeden werden verhoord, slaak ik een zucht naar de hemel. 'Gelukkig zijn jullie weerwolven,' Maar dan bedenk ik me dat het er nogal raar uitkwam en ik sta op, terwijl ik ze beide aankijk. 'Trek nooit met vampiers op, dat wil ik je meegeven.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.