• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    Ivar

    Ik plof naast Erin neer, 'Ik vind het goed, maar wat is er dan precies over beschreven?' vraag ik. Ik was niet bij het voorlezen van de brief dus ik wist het niet zeker.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Dat moet je niet aan mij vragen,' grinnik ik, 'ik onthoud houd nooit zulk soorten dingen. Ik weet alleen nog dat er is gezegd dat er een dorpje is en dat je daarvoor eerst door het bos moet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Nou, dat maakt het nog leuker om te zoeken toch?' stel ik voor waarna ik op sta en naar de koelkast loop. Ik pak een komkommer en snij er een stuk van af. Ik spoel hem af met water en neem er een hap uit waarna ik me omdraai en naar Erin kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'klopt, maar ik waarschuw je alvast: Vertrouw niet op mijn richtingsgevoel,' zeg ik ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Duh, vertrouw nooit op het richtingsgevoel van een vrouw,' zeg ik grijnzend waarna ik een grote hap neem van het stuk komkommer.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik kijk Ivar met opgetrokken wenkbrauwen en een prik hem in zijn buik. 'Vrouwen hebben misschien geen goed richtingsgevoel maar ze zijn wel weer goed in andere dingen,' zeg ik met een kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik knik even met een grote grijns, 'Ja in heel belangrijke dingen,' zeg ik met dezelfde grote grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'En aan wat voor een dingen zit jij dan te denken?' vraag ik terwijl ik een stap in zijn richting doe zodat ik vlak voor hem kom te staan. Ik glimlach even speels naar hem en laat mijn hand even over zijn borstkas glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik voel warme handen op mijn borstkas en ik blijf grijnzen, 'Aan gezellige, leuke dingen.' antwoord ik op een flirterige ondertoon. 'Zoals koken en de afwas doen,' zeg ik daarna nonchalant en sta weer op. Het was altijd leuk om zo iemand te plagen.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik grinnik even, 'ik kook wel, jij mag de afwas doen. Daar heb ik altijd al een hekel aan gehad. Maar goed, wanneer zullen opzoek gaan naar dat dorpje? Ergens in de middag?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Is het niet handiger om vroeg of juist laat te gaan. Want 's middags is het hier volgens mij echt warm, misschien te warm om een hele expeditie door het bos te doen?' ik had echt geen zin helemaal bezweet door een stom bos te lopen, en nu was het in ieder geval een beetje rustig.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Hmm, okee daar heb je gelijk in,' geef ik toe, 'wil je zo dan alvast gaan of wil je 's avonds gaan?'

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 16:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amelia

    Ik trok hem mee naar de woonkamer en plofte toen neer op de bank.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Ik spring van de eettafel af als ik geluid in de woonkamer hoor. 'Hee,' zeg ik tegen Amelia en Julian. 'Gaan jullie mee opzoek naar het mysterieuze dorpje?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    Ik kijk naar Erin, 'Mysterieuze dorpje?' maar voordat ik iets kon zeggen trok Amelia mee, 'Ik ben er altijd als je iets wilt ontdekken,' lacht ze dan terwijl ik lachend mijn hoofd schud.


    The duty of youth, is to challenge corruption.