• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    Mia

    'Graag,' zei hij en hij pak de glas aan. Ik glimlachte naar hem. Iral liet zich zakken op de bank. Ik keek eventjes om naar de keuken. Brooke was er nu ook bij gekomen. Ik nam een slok en keek weer naar Iral. 'En hoe was je eerste nacht hier?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    Mia glimlacht vriendelijk naar me, maar blijft staan. 'En, hoe was je eerste nacht hier?'
    'Goed,' antwoord ik. 'De bedden zijn erg luxe. Ik heb lekker geslapen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Brooke

    Ik trek een van de kastjes open en pak een glas dat ik met water vul en ergens vind ik ook nog een appel dus ik besluit om die ook maar op te eten. Mia en iemand die ik niet kende (Iral) waren in de woonkamer.
    'Goodmorning.' zei ik en ik glimlachtte.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:21 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia

    'Goed. De bedden zijn erg luxe. Ik heb lekker geslapen,' zei hij. Ik glimlachte weer.
    'Mooi zo,' zei ik en ik ging bij hem op de bank zitten. 'Goodmorning,' hoorde ik. Ik keek op en zag dat het Brooke was. 'Eey Brooke'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brooke

    Ik pakte mijn glas en terwijl ik mijn appel at liep ik richting de bank. 'Eey Brooke.' zei Mia vriendelijk.
    'En, hoe hebben jullie geslapen?' besloot ik maar te vragen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Iral

    'Mooizo,' zegt Mia, en ze gaat naast me zitten.
    'Goodmorning,' hoor ik achter me. Er komt een onbekend meisje de woonkamer binnengelopen.
    'Eey, Brooke,' begroet Mia haar. Ze heet dus Brooke.
    'En, hoe hebben jullie geslapen?' vraagt Brooke.
    'Ik ga even naar de wc,' zeg ik, meer tegen Mia. Dan sta ik op en loop de gang op.

    [Ik moet gaan, doei.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Doei doei Diapal]

    Mia

    'En, hoe hebben jullie geslapen?' vroeg Brooke. Ik wou wat zeggen, maar Iral zei eerst wat.
    'Ik ga even naar de wc,' zei hij. Ik knikte naar hem en hij liep weg. Ik keek naar Brooke.
    'Op zich wel goed en jij?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    'Dus,' zeg ik tegen Ivar, 'wat zullen we vandaag eens gaan doen? Opzoek gaan naar dat mysterieuze dorpje?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke

    'Op zich wel goed en jij?' vroeg Mia. 'Naah.. Mijn bed was heerlijk, maar ik weet niet, ik mis me eigen bedje.' zei ik en ik beet op mijn lip. Ik miste mijn kleine broertje Mitch nu al, en ik moest nog zo lang. Gosh wat hield ik zielsveel van dat kindje.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia

    'Naah.. Mijn bed was heerlijk, maar ik weet niet, ik mis me eigen bedje,' zei ze en ze beet op haar lip. Ik knikte.
    'Ik snap je,' zei ik tegen haar. Dit had heerlijk moeten wezen, maar dat heerlijkheid gaat al gauw weg bij de gedachte dat je hier een jaar zit. Zonder contact van buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brooke

    'Ik snap je,' zei ze tegen me. Ik zonk even weg in mijn gedachten maar na een paar seconden besefte ik weer dat ik hier een jaar zat.
    'Heb jij nog broertjes of zusjes ofzo?' vroeg ik Mia en ik glimlachte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia

    'Heb jij nog broertjes of zusjes ofzo?' vroeg ze na een tijdje. Ik schudde luchtjes mijn hoofd.
    'Nee, maar wel een schat van een neefje,' zei ik tegen haar. Ik dacht eventjes na. Volgens mij had ik ergens een foto van hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brooke

    Ze schudde haar hoofd en vertelde dat ze wel een neefje had. Ik glimlachtte.
    'Ik heb een broertje van 2, Mitch,' zei ik, 'hoe oud is jou neefje?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia

    'hoe oud is jou neefje?' vroeg ze. Ik keek eventjes omlaag.
    'Vandaag is het twee januari toch? Dan is hij vandaag drie geworden,' zei ik en ik keek haar weer aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Julian

    Ik keek om me heen. In slaap gevallen in de jacuzzi, charmant Julian. Ik kijk om me heen en zie Amelia net opstaan. Ik ren zo ver dat kan snel naar haar toe. 'Luun, wacht.' zeg ik dan snel. Ze draait zich om en glimlacht. Samen lopen we naar beneden richting de keuken om wat te eten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.