• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    [Ja doe maar de originele reactie maar ongeveer, die kon ik beter op inspelen :P ]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Ja doe maar de originele reactie maar ongeveer, die kon ik beter op inspelen :P ]


    [ aangepast :p ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Mijn adem is zwaar en langzaam en ik val in slaap, een lichte slaap. Ik voel dan ook als er weer iets op mijn schouder leunt en open mijn ogen, het was Erin die aan het slapen was. Ik besluit om iets meer te gaan liggen op de bank en als ze zometeen dieper slaapt haar naar der kamer te brengen. Maar dat doe ik zo wel, nu nog even liggen en genieten,


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik voel vaagjes dat ik iets meer kom te liggen maar ik zak als snel weg in een diepe slaap. 'niet doen,' mompel ik in mijn slaap, 'blijf van mijn koekjes af,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik grijns als ik Erin hoor en sta op, ik til haar met deken en al op. Een arm onder haar middel en een onder haar rug, ik loop de trap op en stap haar kamer binnen die ik net had ontdekt. Ik legde de deken over haar heen en kijk even vanuit de deur post naar aar en glimlach even.


    I only miss you when I'm breathing

    -


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ zullen we tijdsprong doen naar volgende ochtend ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik vind het goed ;P Verveel me nogal op school]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, ik ook tijdens wiskunde xd]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 10:31 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Langzaamaan word ik een beetje wakker. Ik kijk een beetje verbaasd op als ik er achterkom dat ik in mijn bed lig, ik kan me niet herinneren dat ik naar mijn bed ben gelopen. Laat staan dat ik er in ben gaan liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Ik hoor mensen nog over de gang lopen. Iemand klopt zachtjes aan. 'Slaap lekker, Iral,' hoor ik Mia's stem. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, waarna ik in een diepe slaap val.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    Ik was de vorige nacht na een tijdje in de deurpost te hebben gestaan weg gegaan naar mijn eigen bed gegaan, waar ik zo'n tien uur had geslapen als ik het goed had gezien toen ik net wakker werd. Ik lig nog lekker onder mijn dekens maar ik moest maar eens op gaan staan. Ik sta op, pak een handdoek en een boxer uit mijn kast waarna ik de badkamer tegenover mijn kamer binnen loop. Een kleine twintig minuten later loop ik de badkamer gedouchet en al weer uit, stap mijn kamer binnen en kleed me aan. Even later sta ik beneden in de keuken waar ik wat cruesli met yoghurt pak die ik aan de eettafel op eet.


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    Ik rekte mij eigen uit en trapte de dekens van me af. Ik pakte paar spulletjes en liep naar de badkamer toe. Na een half uurtje gedoucht te hebben, liep ik weer naar me kamer toe om me verder aan te kleden. Ik trok een jurkje aan en trok me slippers aan. Ik deed nog een ketting om met een paar veertjes eraan. Met de borstel in me hand liep ik de kamer uit. Al borstelen liep ik richting de keuken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wat is het hier ja opeens dood o-O]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Heel erg xd]


    I only miss you when I'm breathing