• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    Erin
    Nadat ik even heb gedoucht ben ik al wat wakkerder. Als ik snel wat kleren aan heb getrokken loop ik naar beneden. 'Hee,' zeg ik tegen Ivar en Mia waarna ik een appel pak en op de eettafel ga zitten.

    [lol, ik ga echt stuk om dit filmpje]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik zag JB en sloot meteen af xd]

    Ivar

    'Heey,' beantwoord ik Erin tussen een paar happen door, ik eet snel alles op en kijk Mia en Erin allebei even aan. 'Dit is dan al weer dag twee, nog maar 364 dagen te gaan.' zeg ik met een kleine grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    [nee, je moet hem echt even kijken :P Is echt grappig. Ze gaan iemand ontvoeren a.]
    Erin
    'Shit, dan zit ik nog 364 dagen met jou opgeschept,' zeg ik tegen Ivar waarna ik mijn tong naar hem uitsteek en een hap van mijn appel neem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    Ik begroette Erin terug. 'Dit is dan al weer dag twee, nog maar 364 dagen te gaan,' zei Ivar. Ik pakte een banaan toen ik klaar was met borstelen. 'Tenzij we schrikkeljaar hebben,' zei ik tegen Ivar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Nou, gister vond vond je mij nog niet zo erg. Met mijn zoenbare lippen,' grap ik naar Erin waarna ik Mia aankijk. 'Is het een schrikkeljaar dan?' vraag ik. In dat soort dingen was ik nooit zo goed geweest.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik rol even met mijn ogen. 'Ivje, er zijn meer jongens op de wereld met zoenbare lippen en ik moet toch iets doen terwijl ik hier ben,' zeg ik plagerig. 'Bovendien, een heel jaar zonder zoenen hou ik echt niet vol,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    'Is het een schrikkeljaar dan?' vroeg Ivar. Ik lette niet echt op waar Ivar en Erin het over hebben. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Is er hier ergens een kalender denk je?'
    Ik keek een beetje rond. Ik zag er op dit moment nergens één.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    Als ik wakker word ben ik heel even in paniek, want ik weet niet meer waar ik ben.
    Maar dan herinner ik me gister weer en sta op. Ik onderdruk een gaap en kleed me om, waarna ik naar de badkamer loop en me was en zo.
    Als ik klaar ben loop ik naar beneden, ga met mijn hand door mijn haren en stap de woonkamer binnen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    Ik grinnik even, 'Ik denk ook niet dat ik zonder dat kan,' antwoord ik Erin waarna ik rondkijk in de kamer. Ik zie een kleine scheurkalender in een hoekje, ik pak hem van het haakje en blader door naar Februari, 'Nope geen schrikkeljaar,' antwoord ik waarna ik terug ga naar vandaag de dag. Of eigenlijk gister, ik scheur een blaadje van de kalender, 'Ow het is ook precies twee Januari. Toevallig zeg.'


    I only miss you when I'm breathing

    [ Het is toch zomer? Tenminste dat dacht aangezien het 'gister' warm was xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ergens is er vast wel een land waar het warm is in Januari XD]

    Mia

    Het bleek dus dat het geen schrikkeljaar was. Ik zag Iral bij de woonkamer. Ik at me banaan verder op en gooide de schil in de prullenbak. Ik schonk twee glazen en met Ice Tea en liep naar de woonkamer. 'Eey,' zei ik zachtjes tegen Iral. 'Wil je ook?' vroeg en ik hield de glas Ice Tea voor me.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brooke

    Ik word wakker en strek me even uit. Jeetje wat had ik slecht geslapen. Ik schoof mijn voeten in mijn slippers en liep naar de kast waar verrassend genoeg kleren hingen. Ik pakte een hotpants en een champagnekleurig topje en trok het aan over mijn bikini. Ik liep naar de badkamer en poetste mijn tanden, deed mijn haar en make-up en keek in de spiegel.. Ja.. het kon er wel mee door besloot ik en ik liep naar de keuken om wat te eten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Het is misschien of bij de evenaar of in het zuidelijk halfrond :P]


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    In de keuken zie ik Mia, Ivar en Erin zitten. Mia komt naar me toe met twee glazen Ice Tea. 'Eey,' begroet ze me. 'Wil je ook?'
    Eigenlijk heb ik niet zo'n zin in frisdrank in de ochtend, maar wat moet ze anders met dat andere glas? 'Graag,' zeg ik en ik pak het glas aan, waarna ik me op de bank laat zakken en een slokje neem.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amelia

    Ik schrok op, blijkbaar was ik tijdens het lopen naar de deur in slaap gevallen op het dak. Lekker dan. Ik zuchtte, zonder te kijken wie er was liep ik maar naar beneden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.