• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik heb geen idee. Tante Emily zei dat ik alles erfde...En nu is het de bedoeling dat ik bij haar ga wonen," zegt ze zacht.
    Ik blijf haar nog steeds wiegen. Ik vraag me af waarom ik de indruk heb dat ze hierdoor meer van slag is dan om het nieuws dat haar moeder overleden is. Ik frons mijn wenkbrauwen en vraag voorzichtig,
    "Hoe ver woont tante Emily?"

    Charlotte

    "En wat voor een dessert," lacht hij zacht.
    Dan kust hij me opnieuw en maar al te graag beantwoord ik zijn kus.
    Ik kruip zover mogelijk nog wat dichter tegen hem aan en speel met een plukje van zijn haar.
    Mijn onderlichaam duw ik tegen het zijne aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Heb geen inspiratie voor Irial]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ow oké, zal ik anders iets met Kyle doen, zodat je miss weer wat Inspi hebt?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Hoe ver woont tante Emily?"
    Ik zucht even en draai aan de ring om mijn vinger.
    "Franklin, Tennessee," zeg ik zacht. Bijna spontaan begin ik weer te huilen. Het begint tot me door te dringen dat ik buiten mijn tante niemand meer heb, en er nog meer alleen voor sta dan hiervoor. Ik ga even rechtzitten en ga nog een keer met mijn hand door mijn haar.
    "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen," zucht ik snikkend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna, niet-."
    Plagerig voer ik het tempo nog maals op. Ik pak zijn gezicht tussen mijn handen en druk plagerig zachte kusjes op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik stoot nog eenmaal diep in haar, en kom luid grommend klaar. Ik blijf haar nog even stimuleren totdat zij ook haar hoogtepunt bereikt heeft, dat was uiteindelijk mijn doel ook.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Ik voel haar kruis tegen de mijne. Opgewonden kijk ik haar aan. Mijn bloed stroom weg uit mijn bovenlichaam richting mijn onderlichaam. Zachtjes druk ik kusjes in haar hals en schouder. Mijn vingers volgen haar lichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    Ik voel hem nogmaals in me stoten en hij komt dan luid grommend klaar. Niet lang daarna kom ik ook kreunend klaar. Hijgend lig ik na te genieten op zijn bed.
    "Het was-," Ik haal even rustig adem. "Het was perfect."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het was- het was perfect."
    Uitgeput en hijgend knik ik, en trek haar tegen me aan. Ik druk een kus op haar slapen en kijk haar verliefd aan.
    "Het was beter dan perfect."

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het was beter dan perfect."
    Mijn hand leg ik zachtjes op zijn wang. Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn lippen.
    "Ik ben echt gek op je," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ben echt gek op je."
    Ik glimlach en kus haar zacht.
    "Dat gevoel is helemaal wederzijds."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat gevoel is helemaal wederzijds."
    Verliefd glimlach ik naar hem. Ik kruip zachtjes tegen hem aan en laat mijn hoofd op zijn borstkas rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik beantwoord haar verliefde blik met eenzelfde.
    Voorzichtig trek ik de dekens over ons heen, en trek haar helemaal tegen me aan. Ik druk een kus op haar voorhoofd, leg mijn arm om haar heen, en sluit glimlachend mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel dat hij de dekens over ons heen trekt. Gelukzalig sluit ik mijn ogen en concentreer ik me op mijn ademhaling die steeds langzamer gaat. Met mijn duim streel ik over de rug van zijn hand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik glimlach en open voorzichtig mijn ogen om haar aan te kijken.
    "Donna, je put me helemaal uit. En ik vind het helemaal niet erg."
    Ik druk een kus op haar lippen en krijg eindelijk ongeveer mijn ademhaling onder controle.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.