• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nadia

    'Heet het lied niet toevallig 'Just kiss me slowly' want dat zou best je weet wel.. awkward zijn..' zei hij. Ik haalde mijn schouders op en keek hem aan. Ik keek weer omlaag en trok me knieën wat verder naar me toe. 'Ik mis je,' zei ik zo zachtjes mogelijk. Ik keek hem eventjes aan. Ik wou zijn reactie weten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Chrome rules. de rest is kakashit XD]

    Destiny

    Ik til mijn benen op en leg die op de bank terwijl ik me naar Zen draai, 'Inderdaad,' zeg ik. Het was fijn om weer even een goed gesprek te beginnen met Zendé. Ik hoor zijn gedachte, 'Wat wil je weten over Storm?' vraag ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ze haalde haar schouders op en keek me aan. Ze maakte van zichzelf bijna een balletje en ik hoorde nog net wat uit haar mond komen. 'Ik mis je.' Het was zachtjes maar ik kon het wel verstaan. Ik keek even met mond op, legde mijn gitaar op de grond en knuffelde Nadia, 'Naad, ik mis je ook. Maar ik ben hier en als jij het niet wilt dan ben ik foreveralone maar dan blijven we gewoon vrienden denk ik. Ik ben er gewoon voor je. Klaar.' Ik voelde een brok in me keel omdat het best pijn deed, misschien vond ik Des helemaal niet leuk.. Misschien ben ik gewoon gevuld met Nadia.. Of wat. Ik gaf en kort kusje op haar hoofd en knuffelde haar gewoon weer normaal.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dominique

    Vermoeid liep ik naar mijn kamer, tenminste dat dacht ik en deed de deur open. Ik zag Nadia en Storm knuffelen en ik keek verbaasd op, 'Dude' Zeg ik dan lichtelijk boos, 'War de fucking hel ben jij mee bezig!?' Ik keek de kamer in, Oh, Nadia's kamer.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 21:45 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ De deur is dicht. :X? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Hij keek even met zijn mond open en legde vervolgens zijn gitaar neer. Even later voelde ik zijn armen om mij heen. 'Naad, ik mis je ook. Maar ik ben hier en als jij het niet wilt dan ben ik foreveralone maar dan blijven we gewoon vrienden denk ik. Ik ben er gewoon voor je. Klaar,' zei hij. Ik keek hem aan en voelde een kusje op mijn hoofd. Ik voelde tranen opkomen en legde mijn hoofd tegen hem aan toen hij me weer knuffelde. Ik pakte ongemerkt zijn shirt beet en hield die stevig vast. 'Ik wil jou niet kwijt,' snikte ik zachtjes. 'Niet jij, niet nu. Nooit. Ik ben alleen bang. I-ik,' zei ik en ik haakte mijn zin af. Mijn hoofd begon te bonken. Ik keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik voelde een traan komen maar wreef ruw in me oog. Dit wil ik niet, 'Ik wil je geen pijn doen. Opeens doet Do de deur open. 'Dude. War de fucking hel ben jij mee bezig!?' Ik kijk hem lichtelijk verbaasd aan en laat Nadia los. 'Euhm dafuuq, first of all. Nadia's kamer.' Ik wijs rond en vervolg mezelf. 'Second of all, wat bedoel je?!' Ik keek hem zwaar verbaasd aan.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dominique

    'Ja, dat had ik door toen ik naar de muren keek,' zei ik toen vermoeid. 'En zoals ik et zeg, eerst loop je Des te shitten in dit huis daarna opeens met Nadia, zijn we op het strand laat je geen moer aan haar horen en ga je naar Des, en als Des vervolgens in het fucking ziekenhuis ligt kom je niet eens opdagen. We zijn net thuis en like wauw je bent alweer met Nadia, Dus zoals ik het zeg, waar ben je mee bezig en wat is je doel?!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik lach een beetje maar als hij verder gaat verdwijnt mijn glimlach als sneeuw voor de zon. 'Dude, denk je dat ik alles lekker plan ofzo? Ik praat gewoon met Nadia over hoe of wat en de situatie.. Ik wil deze shit niet, ik had hier niet omgevraagd. Waar ik mee bezig ben is proberen zo veel mogelijk uit de shit te blijven maar elke keer gaat het gewoon mis en dat van Des op het strand was per ongeluk, het was niet eens mijn bedoeling.' Ik raak lichtelijk gefrustreerd, deze jongen stresst mij.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik luisterde naar wat Do zei. Het blijft me raken, ook al wist ik het zelf allemaal al. Ik keek eerst even naar Storm en toen naar Do. 'Kan dit een andere keer?' vroeg ik zachtjes aan Do.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    Ik begon te lachen en negeerde Nadia, 'Weet je, ik ben blij dat Destiny je niet meer moet en je gewoon een motherfucking lul vind,' Lieg ik dan. 'Ik ben het helemaal met haar eens dat ze je een wandelende player noemt die iedereen toch alleen maar gebruikt,' Lul ik dan weer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik keek Do lichtelijk gekwetst aan. Zei ze dat echt? 'Ok, dat moet ze dan zelf weten.' Ik balde mijn handen tot vuisten. Ik ben geen player, ik heb zelfs ontiechelijke haat, hier zat iets achter maar ik was gewoon te boos om dat te zien. 'Dan ziet ze dat maar met haar eigen ogen, het is zonde want ik wilde nog met haar praten. Zeg wat een idee laat ik dat zometeen doen.' Het laatste was expres sarcastisch. Ik kon niet boos zijn op Do, maar dat Des me dat flikt.. We hadden er toch over gesproken.. Of ben ik gek?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik bleef luisteren, het beviel me alleen niet. Ik keek Do weer aan. 'Ga weg,' zei ik tegen hem. Ik keek Storm daarna weer aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    Ik begon te lachen, 'Denk je dat ze nog met je wil praten,' Ik kijk Nadia aan. 'Ik ga weer,' zei ik toen en liep de kamer uit richting mijn eigen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik keek van Do naar Nadia en toen weer naar Do, maar voordat ik nog iets kon zeggen was hij al weg. Ik keek Nadia verward aan. 'Dafuuq? Geloof jij dat? En erhm. Dat was storend.' Mijn vuisten waren nogsteeds gebald en ik ging gewoon weer op de grond zitten.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.