• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Opzich niet.. Shit and life, en ik denk kinda hetzelfde als ik er echt goed over nadenk..' Ik knikte maar wat want ik begon me ongemakkelijker te voelen. 'Maar ik ga nu. Dusyeah gewoon vrienden? That's it.'

    [ Sorry ik wist even echt niets.. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik fronste, 'Hoe bedoel je kinda 't zelfde?' Ik had nog steeds geen antwoord op mijn vraag maar die zou ik vast ook niet krijgen, 'Ach, nou ja laat maar,' zei ik. 'Trouwens wil je Do terug pakken? Ik heb een idee,' grijns ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik kijk even bedenkelijk. 'Aan de ene kant wel, maar ik wil niet fockop zijn..' Ik hoop dat ze het snapt, het is wel payback maar ja.. Had hij het niet moeten doen. Ik knikte. 'Im in.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Gaat er straks nog iemand naar Nadia? of kan ik haar laten slapen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    ´Mooizo,´ grijnsde ik toen, 'Ik kan zijn gedachte misschien in zijn slaap beinvloeden,' grijns ik dan. ' Vertel me wat hij moet dromen, ik laat het gebeuren, plus dit doe ik zeker, laten dromen dat hij ontbijt voor me moet maken anders krijgt hij een boze Destiny,' grijns ik. Ik loop naar Zendé, 'Ben zo terug wacht hier,' zeg ik en geef hem dan een kus op zijn wang. 'Kom,' zeg ik dan tegen Storm en loop alvast weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik laat haar wel slapen XD ik wil zelf nu ook slapen xd]

    Nadia

    Ik had niet echt het gevoel dat Storm nog terug kwam. Waarom wachtte ik daar eigenlijk op? Ik zette de gitaar weg. Ik wist in begod niet van wie die was. Ik keek nog even naar de plek waar Storm net zat. Ik zuchtte zachtjes en kroop onder de dekens. Ik sloot mijn ogen.


    [Trustee]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ik ga zo slapen dus ik weet niet wat je met Nadia wil doen.. Des heeft iig een plannetje.. oefoefoef. Andyeah we decided to have peace. - Trustee x -]

    Storm

    'Dat hij wordt opgegeten door mij in een wolfen-vorm? En laat mijn fantasie..' Ik voelde me nogal een kind toen ik het zei maar het leek me altijd al awesome. 'Of dat hij van alleen maar vlakken afvalt.. Of of iets..' Ik lachte dom en rende half achter Des aan.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 23:51 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik begon te lachen, 'En dat ik wordt leeg gedronken door een vampier,' grijns ik. Als we bij de kamer aankomen ga ik zacht naar binnen. Ik ga bij Do's bed staan en luister naar zijn gedachte, Oh god, serieus zijn droom is een standaard jongens droom, hij is omringt door honderden meisjes die hemm te eten geven, oh wacht nu zoent hij met Felicity telepatheer ik naar Storm. Ik begin zijn gedachte te veranderen, dat Storm opeens naar binnen komt en Feli opeet, daarna gaat hij achter hem aan maar hij krijgt hem neit te pakken. Hij rent door een bos en komt uiteindelijk mij tege, Storm als Vampier drinkt me leeg en als vampier ren ik naar hem toe, 'Je doet alles wat ik wil,' zeg ik dan in zijn droom. Ik grijns, Snel weg hier, telepatheer ik weer en trek Storm de kamer uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik volg haar nog steeds en voor ik het weet wordt ik weer meegesleurd naar who knows where. 'Des jij bent echt een hypertje éh?' Vroeg ik half lachend en half hijgend. 'Dat lijkt tenminste wel zo.' Ik stak expres me tong uit en moest toch gewoon breed lachen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik grinnkte, 'Nee, maar hij schrikt snel genoeg wakker,' grijns ik. 'Ik heb hem laten dromen dat jij als weerwolf opeens kwam en fee op at, daarna achter hem aan ging maar het niet ahalde, toen kwam hij mij tegen en jou als vampier en ik werd leeggedronken daarna ging ik naar hem toe en liet ik hem mijn slaaf worden,' Ik keek hem lachend aan, 'of ben ikerg?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik likte lachend me lippen. 'Gevaarlijk maar wel sluw. Je bent echt gemeen.. Had ik wel van je verwacht maar niet zo erg..' Ik knikte goedkeurend en moest weer breed lachen. 'Maar volgens mij is dat wel zijn #1 top nachtmerrie hoor..?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik begon te lachen, 'Ik vat het op als compliment,' Ik grijns, 'Ik hoop 't want geloof me als hij me weer zo iets flikt het wordt echt erger,' lach ik dan gemeen. 'Maar sweety, ik ga even douchen en daarna weer naar Zen,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Same here, ik ga gewoon weer naar Nadia of ik ga back naar mijn eigen kamer, ik zie wel. Byee veelplezier met douchen.' Ik deed nog een korte wenkbrauw wiebel en begon toen mijn handoek en shit te zoeken om te gaan douchen. Ik kijk kort naar do en lach dan bedenkelijk. Ik begin aan mijn korte maar heerlijke douche, als ik klaar ben kleed ik mij om en ga ik naar Nadia om daar op te grond te slapen met mijn eigen deken om me heen. OP DE GROND. Want ik ben lief en ik luister.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik ga snel naar mijn kamer, pak mijn spullen en neem even een douche, in mijn korte short en topje loop ik weer terug naar Zendé, 'Als we neit kunnen slapen blijven we samen hier,' zeg ik en leun tegen hem aan, 'Misschien val ik nu wel in slaap,' en pak zijn hand vast, ik was bang. Bang voor nachtmerries.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    De slaap kreeg ik maar moeilijk te pakken. Net toen ik uiteindelijk in slaap viel, werd ik weer wakker door me deur die openging. De deur ging dicht en ik hoorde geschuifel. Het werd stil en ik keek eventjes wat het was. Ik zag op de grond wat liggen. Het was donker, dus ik kon niet goed zien wie of wat. Ik stapte me bed uit om te kijken wat het was. Ik schrok lichtjes toen ik zag dat het Storm was. Ik wist niet echt wat ik moest doen. Hem wakker maken vond ik zielig en erbij liggen is beetje raar. Ik liep naar het bed van Maya toe en pakte haar kussen. Ik had haar al een tijd niet gezien en op dit moment maakte me het ook niet uit waar ze was. Ik liep weer naar Storm toe om de kussen onder zijn hoofd te leggen. Ik kroop weer onder me eigen dekens en probeerde weer te slapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you